Oraksen kotisivuilla on asennusvaroitus vesipostiventtiilin DN 15 asennukseen. En saa kyseistä tiedostoa auki, joten olisiko jollain tietoa mitä tuossa varoitetaan? Onko muuten tapana laittaa muoviputkea seinän läpivientiin, johon itse vesiposti asennetaan?
Asennusvaroitus oras
7
8193
Vastaukset
- tarkoitat
muoviputkella läpiviennissä? Vesipostihan on seinän paksuuden mukaan lyhennettävissä ja putki on kuparia. Vesipostillehan tietysti voi veden tuoda muoviputkella. Jos käytät muovia, muista laittaa tukiholkit sisälle ja vältä älytöntä kiristämistä. Sama pätee kuparin puserrusliittimiin.
- sitä,
että seinään porataan ensin reikä (esim. 32 mm), asennetaan läpivientiin muoviputki (32 mm) seinän sisäpinnasta seinän ulkopintaan ulottuva. Ja tämän jälkeen ruvetaan kasailemaan itse vesipostia. Jossain keskustelupalstalla neuvottiin jopa täyttämään muoviputken ja itse vesipostin välinen rako uretaanilla. Mutta jos posti särkyy, miten vanhan saa pois, kun se on uretaanilla liimattu umpi jumiin putken sisään???
- kyllä aina
sitä, kirjoitti:
että seinään porataan ensin reikä (esim. 32 mm), asennetaan läpivientiin muoviputki (32 mm) seinän sisäpinnasta seinän ulkopintaan ulottuva. Ja tämän jälkeen ruvetaan kasailemaan itse vesipostia. Jossain keskustelupalstalla neuvottiin jopa täyttämään muoviputken ja itse vesipostin välinen rako uretaanilla. Mutta jos posti särkyy, miten vanhan saa pois, kun se on uretaanilla liimattu umpi jumiin putken sisään???
saa pois vaikka lekalla.
- aukene
eli vika lienee oraksen päässä. Eiköhän reikä kiviseinässä riitä, puuseinään voi laittaa putken.
- paskat....
Valitettavasti en osaa auttaa ongelmaan, mutta Oraksen sivuilla harvoin mikään toimii kunnolla. Hitaat kun mitkä ja esim. Lisäosat -tuotteiden kuvat eivät ole näkyneet moneen kuukauteen, eikä Oraksella reagoida palautteeseen mitenkään. Vika ei ole omassa selaimessa tai koneessa kun olen kokeillut molempia useita.
- sorbuxx
paskat.... kirjoitti:
Valitettavasti en osaa auttaa ongelmaan, mutta Oraksen sivuilla harvoin mikään toimii kunnolla. Hitaat kun mitkä ja esim. Lisäosat -tuotteiden kuvat eivät ole näkyneet moneen kuukauteen, eikä Oraksella reagoida palautteeseen mitenkään. Vika ei ole omassa selaimessa tai koneessa kun olen kokeillut molempia useita.
Jaa Oraksen sivut toimii täysin mainiosti.
Kokeilin Operalla, firefoxilla ym parilla muulla.
Ei aina vika ole sivuissa..... - ko varoitus
sorbuxx kirjoitti:
Jaa Oraksen sivut toimii täysin mainiosti.
Kokeilin Operalla, firefoxilla ym parilla muulla.
Ei aina vika ole sivuissa.....ei aukene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483