Oraksen kotisivuilla on asennusvaroitus vesipostiventtiilin DN 15 asennukseen. En saa kyseistä tiedostoa auki, joten olisiko jollain tietoa mitä tuossa varoitetaan? Onko muuten tapana laittaa muoviputkea seinän läpivientiin, johon itse vesiposti asennetaan?
Asennusvaroitus oras
7
7703
Vastaukset
- tarkoitat
muoviputkella läpiviennissä? Vesipostihan on seinän paksuuden mukaan lyhennettävissä ja putki on kuparia. Vesipostillehan tietysti voi veden tuoda muoviputkella. Jos käytät muovia, muista laittaa tukiholkit sisälle ja vältä älytöntä kiristämistä. Sama pätee kuparin puserrusliittimiin.
- sitä,
että seinään porataan ensin reikä (esim. 32 mm), asennetaan läpivientiin muoviputki (32 mm) seinän sisäpinnasta seinän ulkopintaan ulottuva. Ja tämän jälkeen ruvetaan kasailemaan itse vesipostia. Jossain keskustelupalstalla neuvottiin jopa täyttämään muoviputken ja itse vesipostin välinen rako uretaanilla. Mutta jos posti särkyy, miten vanhan saa pois, kun se on uretaanilla liimattu umpi jumiin putken sisään???
- kyllä aina
sitä, kirjoitti:
että seinään porataan ensin reikä (esim. 32 mm), asennetaan läpivientiin muoviputki (32 mm) seinän sisäpinnasta seinän ulkopintaan ulottuva. Ja tämän jälkeen ruvetaan kasailemaan itse vesipostia. Jossain keskustelupalstalla neuvottiin jopa täyttämään muoviputken ja itse vesipostin välinen rako uretaanilla. Mutta jos posti särkyy, miten vanhan saa pois, kun se on uretaanilla liimattu umpi jumiin putken sisään???
saa pois vaikka lekalla.
- aukene
eli vika lienee oraksen päässä. Eiköhän reikä kiviseinässä riitä, puuseinään voi laittaa putken.
- paskat....
Valitettavasti en osaa auttaa ongelmaan, mutta Oraksen sivuilla harvoin mikään toimii kunnolla. Hitaat kun mitkä ja esim. Lisäosat -tuotteiden kuvat eivät ole näkyneet moneen kuukauteen, eikä Oraksella reagoida palautteeseen mitenkään. Vika ei ole omassa selaimessa tai koneessa kun olen kokeillut molempia useita.
- sorbuxx
paskat.... kirjoitti:
Valitettavasti en osaa auttaa ongelmaan, mutta Oraksen sivuilla harvoin mikään toimii kunnolla. Hitaat kun mitkä ja esim. Lisäosat -tuotteiden kuvat eivät ole näkyneet moneen kuukauteen, eikä Oraksella reagoida palautteeseen mitenkään. Vika ei ole omassa selaimessa tai koneessa kun olen kokeillut molempia useita.
Jaa Oraksen sivut toimii täysin mainiosti.
Kokeilin Operalla, firefoxilla ym parilla muulla.
Ei aina vika ole sivuissa..... - ko varoitus
sorbuxx kirjoitti:
Jaa Oraksen sivut toimii täysin mainiosti.
Kokeilin Operalla, firefoxilla ym parilla muulla.
Ei aina vika ole sivuissa.....ei aukene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255