Oraksen kotisivuilla on asennusvaroitus vesipostiventtiilin DN 15 asennukseen. En saa kyseistä tiedostoa auki, joten olisiko jollain tietoa mitä tuossa varoitetaan? Onko muuten tapana laittaa muoviputkea seinän läpivientiin, johon itse vesiposti asennetaan?
Asennusvaroitus oras
7
7532
Vastaukset
- tarkoitat
muoviputkella läpiviennissä? Vesipostihan on seinän paksuuden mukaan lyhennettävissä ja putki on kuparia. Vesipostillehan tietysti voi veden tuoda muoviputkella. Jos käytät muovia, muista laittaa tukiholkit sisälle ja vältä älytöntä kiristämistä. Sama pätee kuparin puserrusliittimiin.
- sitä,
että seinään porataan ensin reikä (esim. 32 mm), asennetaan läpivientiin muoviputki (32 mm) seinän sisäpinnasta seinän ulkopintaan ulottuva. Ja tämän jälkeen ruvetaan kasailemaan itse vesipostia. Jossain keskustelupalstalla neuvottiin jopa täyttämään muoviputken ja itse vesipostin välinen rako uretaanilla. Mutta jos posti särkyy, miten vanhan saa pois, kun se on uretaanilla liimattu umpi jumiin putken sisään???
- kyllä aina
sitä, kirjoitti:
että seinään porataan ensin reikä (esim. 32 mm), asennetaan läpivientiin muoviputki (32 mm) seinän sisäpinnasta seinän ulkopintaan ulottuva. Ja tämän jälkeen ruvetaan kasailemaan itse vesipostia. Jossain keskustelupalstalla neuvottiin jopa täyttämään muoviputken ja itse vesipostin välinen rako uretaanilla. Mutta jos posti särkyy, miten vanhan saa pois, kun se on uretaanilla liimattu umpi jumiin putken sisään???
saa pois vaikka lekalla.
- aukene
eli vika lienee oraksen päässä. Eiköhän reikä kiviseinässä riitä, puuseinään voi laittaa putken.
- paskat....
Valitettavasti en osaa auttaa ongelmaan, mutta Oraksen sivuilla harvoin mikään toimii kunnolla. Hitaat kun mitkä ja esim. Lisäosat -tuotteiden kuvat eivät ole näkyneet moneen kuukauteen, eikä Oraksella reagoida palautteeseen mitenkään. Vika ei ole omassa selaimessa tai koneessa kun olen kokeillut molempia useita.
- sorbuxx
paskat.... kirjoitti:
Valitettavasti en osaa auttaa ongelmaan, mutta Oraksen sivuilla harvoin mikään toimii kunnolla. Hitaat kun mitkä ja esim. Lisäosat -tuotteiden kuvat eivät ole näkyneet moneen kuukauteen, eikä Oraksella reagoida palautteeseen mitenkään. Vika ei ole omassa selaimessa tai koneessa kun olen kokeillut molempia useita.
Jaa Oraksen sivut toimii täysin mainiosti.
Kokeilin Operalla, firefoxilla ym parilla muulla.
Ei aina vika ole sivuissa..... - ko varoitus
sorbuxx kirjoitti:
Jaa Oraksen sivut toimii täysin mainiosti.
Kokeilin Operalla, firefoxilla ym parilla muulla.
Ei aina vika ole sivuissa.....ei aukene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan804073Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303139- 1502524
- 141825
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281472Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131140- 74999
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39953Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13852