Minulla olisi aikaa 13-22.7 lähteä retkeilemään jonnekin.Olen 52-vuotias naisihminen, asun Turussa ja Kuusamon suunta (esimKarhunkierros) kiinnostaisi.
Retkeilemään
4
775
Vastaukset
- retkeilijä nainen
Olisipa ollut mukava lähteä Kuusamoon
retkeillemään mutta loma alkaa 23.7 harmi
etten pääse mukaan. terv. nainen 51v.- Kuusamoon, Kuusamoon
retkeilijä nainen. Meillä tuntuu olevan lomaa viikko samaan aikaan. Kiinnostaisiko lähteä Karhunkierrokselle? Olen n.50v. nainen keskisestä Suomesta. Etsin jonkun veran retkeilykokemusta omaavaa kumppania.
- nainen 51v.
Kuusamoon, Kuusamoon kirjoitti:
retkeilijä nainen. Meillä tuntuu olevan lomaa viikko samaan aikaan. Kiinnostaisiko lähteä Karhunkierrokselle? Olen n.50v. nainen keskisestä Suomesta. Etsin jonkun veran retkeilykokemusta omaavaa kumppania.
Hei. Onko lomaa vielä 23.7 silloin olisin kiinnostunut retkeilystä Kuusamon tai Lapin suuntaan, olen jonkun verran retkeillyt myös Norjassa ja kaipailisin myös retki tai matkaseuraa johonkin pohjoisen suuntaan nauttimaan luonnosta ja keräämään voimia talveksi
Nainen51v. Kymenlaakso - Kuusamoon, Kuusamoon
nainen 51v. kirjoitti:
Hei. Onko lomaa vielä 23.7 silloin olisin kiinnostunut retkeilystä Kuusamon tai Lapin suuntaan, olen jonkun verran retkeillyt myös Norjassa ja kaipailisin myös retki tai matkaseuraa johonkin pohjoisen suuntaan nauttimaan luonnosta ja keräämään voimia talveksi
Nainen51v. KymenlaaksoHei! Tuleva viikko (23.7 alkava) on siis vielä lomaa. Otatko yhteyttä sähköpostiini, niin katsotaan, onnistuisiko yhteinen reissu? Ja jos ei juuri nyt, niin kenties myöhemmin?
Vaeltamaan(at)luukku.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633802Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091413- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13871- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11837- 65831