Leijona + kala

kissa ja koira

Löysimme jälleen toisemme "täältä samasta firmasta". Mies Leijona ja nainen kala, kannattaako yrittää vai nostaa kädet pystyyn?

19

4362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahakala

Ei pelkkä käsien pystyyn nostaminen taida riittää, parempi nousta kokonaan pystyyn ja juosta niin kauas kuin pystyy.

• kun mahdollista

Siis ei ikinä kalanaista ja leijonamiestä ainakaan tositarkoituksella!!!!!!!!!!!! Se loppuu heti kun neitofisu ei "jaksa" palvoa sitä leijonaherraa. Ja eihän kukaan piru jaksa toista loputtomiin palvoa, vaikka alussa se kivaa onkin.
        nm.muutamaan leijonaan haksahtanut fisuN

• Leon2
        kun mahdollista kirjoitti:

Siis ei ikinä kalanaista ja leijonamiestä ainakaan tositarkoituksella!!!!!!!!!!!! Se loppuu heti kun neitofisu ei "jaksa" palvoa sitä leijonaherraa. Ja eihän kukaan piru jaksa toista loputtomiin palvoa, vaikka alussa se kivaa onkin.
        nm.muutamaan leijonaan haksahtanut fisuN

Minulla oli hyvänä ystävänä kala-nainen ja hänelle puhuin luottamuksellista asioista.
        No hän sitten humalassa kertoi niitä muutamalle kaverilleni.
        Alkoi vähän keittää!!!
        Tästä seurauksena, katkaisin välit kavereihin ja tähän ns. ystävään. Eipä tarvii kuunnnella FUCING juttuja enää...
        Eivät kala-ihmiset ole kovin luotettavia...

• kalat
        Leon2 kirjoitti:

Minulla oli hyvänä ystävänä kala-nainen ja hänelle puhuin luottamuksellista asioista.
        Alkoi vähän keittää!!!
        Tästä seurauksena, katkaisin välit kavereihin ja tähän ns. ystävään. Eipä tarvii kuunnnella FUCING juttuja enää...

ei kertakaikkiaan elä tässä maailmassa samallailla kun muut.... ;)
        Me haaveillaan ja ollaan liian avoimia (ainakin humalassa) ja kyllä, uskon siihen täysin että me kalat voimme olla hyvinkin rasittavia. Ei me pahalla sitä tehdä, ei todellakaan. Sitten joskus ilman syytä, kyllä, me uiskennellaan ees-taas, ollaan omissa maailmoissamme (vedenalaisissa)ja ehkäpä emme muista huomioida kumppaniamme tarpeeksi. Mutta niinkun sanoin, ei me sitä pahalla tehdä, pitää vaan antaa sitä tilaa ja antaa haahuilla rauhassa.
        Harmi kuulla että ystäväfisusi loukkasi sinua. =(
        Ja kyllä, leijonat vetää todella paljon kaloja puoleensa. Miksi, en tiedä.

• fisu (n)
        Leon2 kirjoitti:

Alkoi vähän keittää!!!

Itselläni ei ainakaan ole tapana lähteä juoruilemaan toisten asioita, sen takia mulle vissiin uskoudutaankin herkemmin...

• *ehkäpä*

Täysinhän ei tietty horoskooppeihin voi luottaa saatikka elämää perustaa niiden varaan, mutta mietityttää tämä leijonan ja kalan suhde.

Näin äkkiseltään kun ajattelee, voisi kuvitella leijonan olevan täydellinen kumppani kalalle. Itse ainakin haluan miehen olevan se perheen pää. Ja todellakin haluan elää elämäni ihmisen kanssa, jota "palvoa".
      Helpottaa samoin elämää kun ei tarvitse itse tehdä aina niin vaikeita päätöksiä (kuten esim mitä ruokaa tehdä..).

Samoin leijonan loppumaton hellyys, hyväily ja rapsuttelu.. Eikö kala sitä muka kestä?? Leijonan kyltymättömyydestä ja rakastajantaidoista puhumattakaan :D

Kertokaas nyt viisaammat MIKSI nämä eivät sovi yhteen? Missä vaiheessa ne vaikeudet muka alkavat?
      Itse en nimittäin näitä ole ehtinyt vielä havaitsemaan..

• misskala

Olen jo kolmatta vuotta asunut leijonan kanssa, kyllähän se itsetunto on kovilla kun sieltä tulee välillä niin suoraa sanaa, mutta hyvin sitä on vielä toistaiseksi pärjätty. Olen yrittänyt sitten keskustella kun on ottavainen aika, että mikä mielestäni mättää. On se meilläkin niin, että herra ja hidalgo asuu talossa, auta armias jos menet sitä arvostelemaan tai kykyjä epäilemään.

• oot sitte sen kanssa jos kerran olet epäröivä hänestä?

• Nimetön

Olen itse seurustellut 3 kalan kanssa ja ei siitä tuu kun sanomista! Vesi sammuttaa tulen kirjaimellisesti!!!! :( Minusta kalat ovat ripustautujia,negatiivistia...vaikka he ovatkin alussa ihania...mut sitten alkaa kauhea valitus..en huomioi tarpeeksi...vaikka sanotaan että LEIJONA vain tahtoo huomiota! mutta kaikkihan ihmiset sitä haluaa...:)

• fakta-homma

Olen ollut avioliitossa ja seurustellut kala-miehen kanssa. Itse olen leijonanainen. Mikä siinä onkin, kun merkki vetää puoleensa, MUTTA olen kokenut, että kalat ovat alussa superinnostuneita, mutta sitten häipyvät taka-alalle ja kokonaan pois elämästäni. Onkohan oma merkkini sitten liian painostava uiskentelevalle kalamiehelle. Leijona ei jaksa pelata pelejä eikä uiskennella ees sun taas. Jos tunteet roihuaa, niin sitten ne roihuaa kunnolla. Tähän mennessä olen todennut, että toinen tulen merkki oinas on aika hyvä kumppani leijonalle. Tarpeeksi hullutteleva ja tunteiltaan täysillä heittäytyvä merkki, joka sopii tunteikkaalle leijonalle.

• kokenut

ovat:ripustautujia,avuttomia,eivät tiedä mitä sana empatia/sympatia tarkoittavat.oman navan tuijottia,suoraansanoen jos miehen haluaa, pitää välttää kalamiestä.pelkkää epätoivoa elämä tämän tyypin kanssa

• 2 edellisen kanssa
        kokenut kirjoitti:

ovat:ripustautujia,avuttomia,eivät tiedä mitä sana empatia/sympatia tarkoittavat.oman navan tuijottia,suoraansanoen jos miehen haluaa, pitää välttää kalamiestä.pelkkää epätoivoa elämä tämän tyypin kanssa

Itse leijona nainen. Kalan kanssa suhteessa. Kyllä leijona on aivan liian iso pala kalalle. Ei se jaksa. Kala roikkuu leijonassa ja väsyy vauhdissa.Ja valittaa kaikesta lopulta.
        Ja häipyy todella sanomatta mitään. Toivottavasti lopullisesti.
        Enpä ole koittanut suhdetta oinaan kanssa, hmm, mielenkiintoista.

• fisu (n)
        2 edellisen kanssa kirjoitti:

Itse leijona nainen. Kalan kanssa suhteessa. Kyllä leijona on aivan liian iso pala kalalle. Ei se jaksa. Kala roikkuu leijonassa ja väsyy vauhdissa.Ja valittaa kaikesta lopulta.

koska itse en ole ripustautuvaa mallia. Ennemminkin karkaan, jos joku ahdistaa seinää vasten.

• kokemusta on
        kokenut kirjoitti:

Kalamies on häikäilemätön hyväksi käyttäjä. leijonanainen kehrää hetken kunnes kalamiehen kiinnostus leijonaa kohtaan häviää. Tulee kovia riitoja kala etsii jo uutta ja ihastuu helposti sillä haluaa aian miellyttää. Leijonanainen kärsii ja alistuu sillä kala yllätys yllätsy on kovempi ja säälimätön kumppani

• smenkara
        kokemusta on kirjoitti:

Kalamies on häikäilemätön hyväksi käyttäjä. leijonanainen kehrää hetken kunnes kalamiehen kiinnostus leijonaa kohtaan häviää. Tulee kovia riitoja kala etsii jo uutta ja ihastuu helposti sillä haluaa aian miellyttää. Leijonanainen kärsii ja alistuu sillä kala yllätys yllätsy on kovempi ja säälimätön kumppani

14 vuotta erinomaisen hyvää ihmissuhdetta. Kaadettu yksi teoria. Ja elo jatkuu...

• Jaaha..
        2 edellisen kanssa kirjoitti:

Äläs yleistä tällaisia asioita. Ainakin kavereina kalat ja leijonat tulevat hyvin toimeen. Ja miksei myös hyvä parisuhde voi syntyä jne.. MUTTA se on taas sitä, että löytyykö kuinka paljon yhteistä jne..

Niin ja olen kalat ja tykkään ollaan menossa, mutta myös olla ihan kotosalla.

• erilaisuus viehättää

Saattaa tulla hankaluuksia kun kala joutuu kuivalle maalle ja leijonan häkkiin.

• Ulpukkainen.....

Nohnoh, horoskooppi kattaa ihmisen luonteesta pienen osan. Joillakin horoskooppi osuu paremmin kohdille kuin toisille, ihan on ihmisestä kiinni! :)

• Kalamies8

"kalamiehet
      ovat:ripustautujia,avuttomia,eivät tiedä mitä sana empatia/sympatia tarkoittavat.oman navan tuijottia,suoraansanoen jos miehen haluaa, pitää välttää kalamiestä.pelkkää epätoivoa elämä tämän tyypin kanssa."

En allekirjoita. Itse ainakin olen liiankin empaattinen ja otan liikaakin toisia ihmisiä huomioon. Varon viimeiseen asti loukkaamasta muita ihmisiä. Siinä samalla unohdan itseni ja omat tarpeeni mikä ei ole ollenkaan hyvä asia. Tuon avuttomuuden voin kyllä osittain tunnustaa. Oman navan tuijottaja en todellakaan ole.

En tosin ole koskaan ollut parisuhteessa koska sitoutuminen tuntuu ahdistavalta. Voi olla että parisuhteessa tulis äkkiä liian nurkkaan ahdistettu olo jos toinen on kokoajan vaatimassa huomiota ja jatkuvaa yhdessä oloa. Olen sellainen että tarvitsen paljon omaa tilaa ja aikaa että saan ajatella asioita omassa rauhassani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe