nii. onko kellään kokemuksia tästä hotellista?
hotelli monte kristo
3
543
Vastaukset
- miinusta ja plussaa
Siisti hotelli, rauhallinen, hyvä sijainti.
Miinusta, siellä ei ole hissiä ja huoneita pitkin portaiden takana. Monien huoneiden ikkunat sisäkuiluun, siis ei näe ulos.
Aamiaishuone todella pieni.- pari kertaa
Viimeksi viime kesänä. Toinen reissu pettymys; sovittuun hintaan ei löytynytkään huoneita, vaan meiltä vaadittiin lisää hintaa. Pitkän ja hikisen taistelun (ja usean johtajalle soittamisen) jälkeen, meille järjestettiin huone -huonompi kuin oli sovittu- mutta kuitenkin samaan, sovittuun hintaan. Vettä ei tullut yhtenä päivänä ollenkaan, eikä respa tahtonut millään uskoa sitä! Ekalla kertaa kaikki toimi; ehkä kannattaa käydä vain kerran...
Sijainti mainio; vanhan kaupungin ja liikennekeskuksen välissä. Helppo tulla ja lähteä bussilla. - chrome77
pari kertaa kirjoitti:
Viimeksi viime kesänä. Toinen reissu pettymys; sovittuun hintaan ei löytynytkään huoneita, vaan meiltä vaadittiin lisää hintaa. Pitkän ja hikisen taistelun (ja usean johtajalle soittamisen) jälkeen, meille järjestettiin huone -huonompi kuin oli sovittu- mutta kuitenkin samaan, sovittuun hintaan. Vettä ei tullut yhtenä päivänä ollenkaan, eikä respa tahtonut millään uskoa sitä! Ekalla kertaa kaikki toimi; ehkä kannattaa käydä vain kerran...
Sijainti mainio; vanhan kaupungin ja liikennekeskuksen välissä. Helppo tulla ja lähteä bussilla.kiitoksia näistä vinkeistä. itellä tosin sellanen tilanne et netin kautta varasin tähän hotelliin huoneen johon tuli vahvistus, et onneks etukäteen en oo maksanu jos siä tollasta peliä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374