Itse en ole kauaa pitänyt hevi musiikista ,mutta kun kuulin sitä eka kerran se jotenkin sävähdytti ja Nightwish on ollut ykkössuosikkeja ja joulukuussa lähden heidän konserttiin .Olen varannut jo liput .Heviä on raskaampaa sekä kevyempää eli jokaiselle hevistä pitävälle löytyy:)
Heviä on ,joka lähtöön..
7
1118
Vastaukset
- TriK
Niinhän se on. Itse aloitin melkein kymmenen vuotta sitten Metallicalla ja siitä on musiikkimaku sitten pikkuhiljaa muuttunut vielä vähän raskaammaksi. Myönnettäköön tosin, että Metallica kuuluu Bodomin ohella edelleenkin ykkössuosikkeihini. No, ehkä Bodom on kuitenkin ihan, ihan, ihan pikkuisen parempi. ;)
- blondi_1
Meillä jokaisella on oma maku millaista heviä kuuntelee ..Toiset pitävät raskaammasta hevistä ja toiset kevyemmästä. Mulla se rauhoittaa hermoja ,kun kuuntelen heviä:)
- TriK
blondi_1 kirjoitti:
Meillä jokaisella on oma maku millaista heviä kuuntelee ..Toiset pitävät raskaammasta hevistä ja toiset kevyemmästä. Mulla se rauhoittaa hermoja ,kun kuuntelen heviä:)
Ihan sama homma mulla, rauhoittaa kummasti kun on sellanen levoton olo ku pistää hevin soimaan. Tai vaikkei oliskaan levoton olo.. =)
Just jossain keskustelussa joku väitti, et on henkisiä ongelmia jos esim. Bodomia kuuntelee. Ei mulla ainakaan ole. Olen ihan ok, en mitenkään itsarin partaalla! =D Mun korvaan hevi vaan sattuu kuulostamaan just parhaalta. - Jad
TriK kirjoitti:
Ihan sama homma mulla, rauhoittaa kummasti kun on sellanen levoton olo ku pistää hevin soimaan. Tai vaikkei oliskaan levoton olo.. =)
Just jossain keskustelussa joku väitti, et on henkisiä ongelmia jos esim. Bodomia kuuntelee. Ei mulla ainakaan ole. Olen ihan ok, en mitenkään itsarin partaalla! =D Mun korvaan hevi vaan sattuu kuulostamaan just parhaalta.Norther,Ensiferum,Children Of Bodom,Wintersun on mun ykkös bändit. Kylhän nää Iron Maidenit ja Metallicatkii menee kyl mut. :D
- molempia
TriK kirjoitti:
Just jossain keskustelussa joku väitti, et on henkisiä ongelmia jos esim. Bodomia kuuntelee. Ei mulla ainakaan ole. Olen ihan ok, en mitenkään itsarin partaalla! =D Mun korvaan hevi vaan sattuu kuulostamaan just parhaalta.tutustumaan metallimusiikkiin. Saattaisitte jopa pitää siitä.
- TriK
molempia kirjoitti:
tutustumaan metallimusiikkiin. Saattaisitte jopa pitää siitä.
Ihankun en olis "tutustunut" jo. En vaan nyt satu täällä CoB -palstalla luettelemaan ihan kaikkia bändejä joista tykkään. Että sillä tavalla.
- nobody
... että miksi sä postaat tän CoB-foorumille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139