Olisin vaan halunnut kuulla muiden kokemuksia siitä, että onko mahdollista että on raskaan, eikä ole mitään oireita??
Tein raskaustestin ja se näytti positiivista...olen siis noin viikolla 5, mutta minkäänlaista pahoinvointia, rintojen aristelua ym ei ole. Hieman ehkä vatsassa nipistelee, vähän niinkuin olisi menkkakivut ja sitten iltaisin on vähän enemmän nälkä, mutta siinä kaikki. Sen vuoksi en millään meinaa uskoa että tämä olisi totta! Lasta on kyllä tässä vuoden päivät yritetty ja nyt se siis ilmeisesti on todellista! Ensimmäinen neuvola-aikakin on jo varattu. Kertokaahan kokemuksia.
Raskaana ilman oireita??!!
8
689
Vastaukset
- kukkis''''
ok vaikka oireita ei olekkaan. Ole vaan onnellinen ettei okseta. Ja olet vielä niin alussa että kyllä niitä oireita vielä ilmaantuukin. Maha nipistelyt kuuluu asiaan ja Onnea plussasta!
- Kokemusta on
Näin varhaisessa vaiheessa ei yleensä olekaan vielä pahoinvointia. Itselläni alkoi "oireet" vasta 8 vko:sta eteenpäin, eikä silloinkaan pahoinvointia. Syömishimo, tupakanhaju etoi yms.. mut ei vakavampaa
P.S. Onneksi olkoon raskaudestasi :)
- marrasmamma :)
minulla itselläni ei ollut mitään sellaisia oireita mistä olisin tajunnut olevani raskaana... luulin menkkojen jääneen pois kovan työressin takia... ainoat oireet mitä nyt mulla oli ni jossain vaiheessa alko vessaralli et sain yölläkin käydä kolmesti vessassa... tämä oli muistaakseni viikoilla 8 alkaen... viikoilta 7 alkaen minua paleli useammin... yleensä illalla. ja saatoinpa syödäkkin normaalia enemmän. oireet katosivat lopullisesti viikolta 10 lähtien... sen jälkeen minua on huimannut kolmesti viikoilta 15 lähtien... joka johtui luultavasti alentuneesta hemoklobiinista. ja nyt olen viikolla 20 ja ei oireen oiretta... ainoastaan maha kasvaa yläkäyrillä kovaa vauhtia :)
- ....
kerran joskus lehdissäkin juttua,ettei muka ole ollenkaan tiennyt odottavansa,ennenkun ennenaikaisena ruvennut syntyyn,tai vasta 20 rvkon jälkeen...mäkin tiedän yhen samalta paikkakunnalta,ettei tiennyt olevansa raskaana,luuli että joku kasvain mahassa,eikä uskaltanu lääkäriin,synnytti vauvan kotia,ja sieltä sairaalaan.nyt muksu jo koulussa...en kyllä ite tajua,miten sitä ei muka vois tietää olevansa raskaana..
- ollut..........
ollenkaan oireita. sain tietää viikolla 5 että olen raskaana ja pari tuntia sen jälkeen vasta alkoi se ällöttävä olo. alkuun en oksentanut, mutta muutaman päivän päästä alkoi myös oksennus tulemaan. muuten oli siis vaan etova olo ja väsy. muita oireita ei ollut ollenkaan...
- ihmeessä
onnellinen, jos oireettomana voit olla ja nautiskella! Minä olen ollut lähes koko alkuraskauden todella huonovointinen ja oksennellut ja kipuillut paljon. Lääkärillä on rampattu, lääkitystäkin joudun käyttämään ja tiputuksessa joutunut nesteitä tankkaamaan... Ei oikein osaa vielä nauttia tästä raskaudesta, kun kaikki energia on poissa, eikä raskaus kunnolla vielä edes näy. Todella paljon onnea onnistumisen johdosta ja toivottavasti pysyt oireettomana loppuun asti! =)
- Tammikuussa vauva
Onnea kovasti raskaudesta!!
Mulla on jo 15. raskausviikko menossa, eikä ole vieläkään mitään oireita! Ei yhtään mitään! Itsekin olin TODELLA epävarma, kun tein testin, eikä mitään oireita ilmaantunut. Ainoastaan oli parina päivänä vatsan nippailua, aivan kuin sinullakin! Se kuulema kuuluu asiaa, kohtu kasvaa ja se aiheuttaa tuon nippailun.
Viikot kului ja olin ihan varma, etten ole raskaana, kun ei ollut väsymystä, pahoinvointia, jatkuvaa pissahätää tai ylipäänsä mitään, mistä aina touhotetaan. Kahvikin maistui entiseen malliin.
Vasta sitten ultrassa aloin uskoa raskauteeni kun näin ekaa kertaa vauvan.
Ei kannata siis yhtään huolestua, vaikkei oireita olisikaan! Ei niitä kaikille tule. Onnellista odotusta!
- Omena81
Minulla myös samanlaisia ajatuksia. Olen viikolla 5 1. Kaksi testiä olen tosiaan tehnyt, joten todennäköistähän se raskaus on, mutta ihmettelen niiden oireiden puuttumista. Rinnat hieman kipeät ja turvoksissa. Vatsassa nipistelee ajoittain.
Neuvolaa en ole vielä varannut, pitäisikö? Milloin yleensä on ensimmäinen käynti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749