konsertti oli aivan mahtava, spektaakkeli. olen ollut aerosmith fani 10 vuotta ja tämä aerosmith konsertti oli unelmieni täyttymys. pienestä pojasta saakka ollut suuri haave toteutui kun sain todistaa maailman suurimman ja parhaimman bändin esiintymistä. hienoa oli nähdä että katsomassa konserttia oli kokonaisia perheitä. aerosmith yhdistää ihmisiä, se on selvää.
Aerosmith konsertti
7
1527
Vastaukset
- meilläkin
Keikka oli tosiaan upea kokemus! Meilläkin oli poika mukana, joka on ihan "fiiliksessä" vieläkin...kuten minäkin!
Biisit kuulostavat aina vaan paremmilta, ne saavat syvemmän merkityksen nyt kun ne on kuullut livenä...
En omista bändiltä kuin muutaman cd:n, täytyy varmaankin lähteä ostoksille. - fani 10vuotta
omistan kaikki albumit ekasta push to play! levyyn saakka :D, ja kirjoitin kaikkien biisien sanat vihkooni, ja kaikki albumit ja biisien nimet ovat omassa vihossa :)
jossain vaiheessa tämä innostus laantui, mutta nyt olen taas ihan innoissaan!!
en varmaan voi enää kutsua itseäni tosi faniksi, kun yleisössäkin istuimme yläkatsomossa... mutta se harmittaa tosi kovin (kun en saanut lippua kentältä :( - Aeroforceone
Jees, bändi veti hyvän ja blues pohjaisen keikan.
Kannattaa kuunnella bändin blues-cover levy, se on loistava ja kundit kumartaa hienosti omille sankareilleen. - hde
Minäkin oon ollu aerosmith fani sellaset n.10 vuotta..ja nyt kun ensimmäisen kerran näin bändin livenä 25 vuotiaana..siis oli jotain todella hienoo. Oon tässä vajaan viikon ajan ollu niin fiiliksissä koko ajan:)
Ainoo mikä harmittaa on se kun olisin halunnu kentälle seisomaan mut en saanu sinne lippuja:( istuttiin alakatsomossa aika alhaalla vastapäätä lavaa..olis ollu kiva päästä paljon lähemmäksi. Nyt on vaan koko ajan sellanen et pakko päästä uudelleen keikalle, vaikka ulkomaille jos vaan saan kaverin/kavereita mukaan?:) - olivat?
Minkä nimisiä oli ne blues biisit mitä soittivat??
- quax
blues biisejä olivat baby please don't go ja stop messin' around
- whome?
mihin aikaan te aerofanit tulitte odottamaan areenalle pääsyä? oletteko kuulleet mihin aikaan aikaisimmat olivat tulleet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1831946Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921832Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693945- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise51704