Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

COB...

marg

Jotenkin en nyt tajua miten joku voi väittää että laiho on paska kitaristi. Kyllähän sen kuulee sokea erkki perseelläänkin et se soittaa hyvin. Enkä oikeen jaksa epäillä että laiho ei treenais.

Ja ääni mitä vikaa siinä nyt muka on jokainen laulaa äänellään,ja laiho laulaa vielä mielestäni todella hyvin.

Miksi tänne täytyy tulla muuten mollaamaan bodomia ja laihoa... Varsinkin jos kuuntelee rapia jonka suurin osa "musiikista" on koneella tehty. Ja jos bodomin levyjä ei ole tullut kuunneltua läpi muutamaan kertaan on turha sanoa mielipidettä. Perehdy asiaan ja puhu vasta sitten.

Ainoa huono juttu minkä bodomista keksin on se että keikalla laihon väli speakit on vähän kuivia.... ja sen pituinen se

15

2434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdnnn

      on perseestä

      • marg

        hmmm...käsittääkseni paska on perseestä bodom tuskin mahtuu ulos sieltä. vai onko sulla asiat toisin ?


      • nobody
        marg kirjoitti:

        hmmm...käsittääkseni paska on perseestä bodom tuskin mahtuu ulos sieltä. vai onko sulla asiat toisin ?

        Ei saa ottaa kaikkea niin tosissaan... ihmiset tykkää ärsyttää mutta pakkoko siihen on aina mennä mukaan?


      • enkerrooo

        Pakko kai sunki olla jonkin sortin fani, ku tänne asti ja tuommoisen tekstin pätkän vaivuiduit kirjottaa Bodomin takia. ;))


      • AIVAN HUIPPU
        enkerrooo kirjoitti:

        Pakko kai sunki olla jonkin sortin fani, ku tänne asti ja tuommoisen tekstin pätkän vaivuiduit kirjottaa Bodomin takia. ;))

        TILUTTAJA,panee monta nuottia aikayksikön sisään...osa on jopa oikeita,mut ku toi bändi kuulostaa AIVAN karmeelta,ni pitääks mun silti kuunnella sitä et mä olisin katu'uskottava hevidikkarimitä ????

        Kyllä mä vanhoja OIKEITA heviorkestereita kuuntelen :)

        Mut ku tää COB nyt vaan kuulostaa skebeliltä...

        Ai kan duu nuthing...sorgen ;)

        Eiks tää Laiho soittanut joskus Hearthillissä...ihan oikeeta musiikkia,surullinen alamäki lähti sitten menemään...


      • ears for listening, arse fo...

        että kuuntelet musiikkia perseelläs! Kuuntelepa välillä COB:a korvillas jos sulla ne on. Perse on yksisuuntainen tie, ei sinne kulje nuotitkaan.


    • Durg

      Onko hevin soittaminen vaativampaa kuin räpin? Minun mielestäni on. On toisaalta paskapuhetta sanoa että räpinkään tekeminen olisi helppoa. Usein kuulee että "se on jumputusta jonka päälle ölistään". Okei, teeppäs semmonen biisi kun se on niin helppoa ja verrataan vaikka Cypress Hilliin. Taidanpa mieluummin kuunnella Cypressiä, soittimiakin on enemmän kuin se "mystinen kone josta kuuluu jumputusta".

      Luovuutta ja soittotaitoa tarvitaan tässäkin. Toisaalta kuka sinä olet sanomaan että "musiikki pitää aina tehä vaikeimman kautta että sitä saa kuunnella!!11!0MGZ0rZ!!". Vain lapset jaksaa kinastella jostain MAKUASIASTA niin kuin esim. musiikista.

      Mitä vaikeimman kautta tekemiseen tulee niin otetaan esimerkkinä blackmetal. Myönnän, että se vaatii helvetisti näppäryyttä soittaa niinkuin genren parhaimmat, mutta voi, kun se sahaus sieltä trtrtrtrtrtrtrtr rummun alta ei vain kuulosta miltään, sama jatkuu kappaleesta toiseen. Luovuuden paikka?

      "Perehdy asiaan ja puhu vasta sitten."
      Samat sanat, et tiedä rapmusiikista vittujakaan. Kuten ei muutkaan "idioottihevarit" joiden logiikka on lyhykäisyydessään se, että vain metallibändit osaavat soittaa. Sanopa tuo vaikka jazz-muusikolle.

      Ps. Kuuntelen itsekin heviä enkä rapista juurikaan tykkää, mutta tuollainen tietämättömyys on helvetin raivostuttavaa.

      • Manneh

        Niin juuri tuommoinen tietämättömyys vituttaa. Ei räpin tekeminen ole helppoa uskon mutta jos saat rahaa siitä että laitat Jonkun "Biitin" pyörimään ja
        runoilet samalla niin kyllä se aika helpolta tuntuu verrattuna siihen että Opettelet soittamaan kitaraa 10v ja muut vaikka noin 4 muuta opettelee jotain muuta soitinta 10v. Vaikka Musiikki on makuasia niin
        se että räppi on niin suosittu on koska sitä mainostetaan puolialastomilla tytöillä tanssimassa MTV räppi videossa. Se missä minä asun kaikki kuuntelevat räppiä ja se vituttaa koska he ovat kokoajan hyppivät niissä naurettavissa lökäpöksyissä ja kuuntelevat räppiä täysillä kun muut ihmiset haluavat kuunnella jotain muuta.


      • Durg
        Manneh kirjoitti:

        Niin juuri tuommoinen tietämättömyys vituttaa. Ei räpin tekeminen ole helppoa uskon mutta jos saat rahaa siitä että laitat Jonkun "Biitin" pyörimään ja
        runoilet samalla niin kyllä se aika helpolta tuntuu verrattuna siihen että Opettelet soittamaan kitaraa 10v ja muut vaikka noin 4 muuta opettelee jotain muuta soitinta 10v. Vaikka Musiikki on makuasia niin
        se että räppi on niin suosittu on koska sitä mainostetaan puolialastomilla tytöillä tanssimassa MTV räppi videossa. Se missä minä asun kaikki kuuntelevat räppiä ja se vituttaa koska he ovat kokoajan hyppivät niissä naurettavissa lökäpöksyissä ja kuuntelevat räppiä täysillä kun muut ihmiset haluavat kuunnella jotain muuta.

        Kun he eivät yleensä laita "pelkkää biittiä" pyörimään, vaan käyttävät muitakin soittimia. Monesti kuullu sanottavan että "misä kohasa tuo kitara muka kuuluu l0lma0!!11!". Okei, otetaan pois. Heti kuulostaa jotenki oudommalta. Se on osa kokonaisuutta.

        Kyse ei ole siitä että joku asia on helpompaa kuin toinen. Jokaisella on ilmaisunvapaus. Haluatko kieltää vaikkapa sarjakuvat koska et itse niitä lue ja koska niitä voi halutessaan piirtää "helpostikin" ja se on senkin jälkeen sarjakuvaa, taiteen muoto? Pitäisikö kaikkien taiteilijoiden maalata maisematauluja? (Piirrän muuten itse sarjakuvia, voin sanoa ettei ole liian helppoa "yksinkertaisenkaan" tyylin käyttäminen)

        "räppi on niin suosittu on koska sitä mainostetaan puolialastomilla tytöillä tanssimassa MTV räppi videossa. Se missä minä asun kaikki kuuntelevat räppiä ja se vituttaa koska he ovat kokoajan hyppivät niissä naurettavissa lökäpöksyissä ja kuuntelevat räppiä täysillä kun muut ihmiset haluavat kuunnella jotain muuta."

        Aivan, ja kohta hevarit hyppii kaduilla yhtä naurettavissa kokomustissaan (koska heillä ei ole sen enempää persoonallisuutta kuin hoppareillakaan joten he leimaavat itsensä ryhmään ja käyttävät "univormua") ja luukuttavat täysillä Iron Maidenia koska Lordi voitti euroviisut ja Jone Nikula "edistää hevarien julkisuuskuvaa" näyttämällä vanhoja amiksia tv:ssä nolaamassa itseään hevimusiikin säestyksellä. Tällaista sinä et tietenkään pidä nolona tai teininä, ethän? En väitä että näillä mainitsemillasi hoppareilla olisi oikeus häiritä yleistä rauhaa, mutta koita olla sen verran aikuisempi ettet leimaa kaikkia jotka eivät ole samanlaisia kuin sinä, okei?

        Ai niin, 50 Cent on kaukana siitä "oikeasta rapista". Otin sen esimerkkinä koska et varmaan muista rapyhtyeistä mitään tiedä. On hyvä tietää että on olemassa sitä "radioräppiä" (naisia ja koruja) ja sitten kaikki loput.

        Hmph, miksi vitussa radiosta ei kuulu Beastie Boysia tai Cypress Hilliä? Niistä minäkin pitäisin vaikka olen hev.. eikun rok... ääh, hevistä ja rokista nauttiva ihminen. Huh, melkein lokeroin itseni.


      • Premie
        Manneh kirjoitti:

        Niin juuri tuommoinen tietämättömyys vituttaa. Ei räpin tekeminen ole helppoa uskon mutta jos saat rahaa siitä että laitat Jonkun "Biitin" pyörimään ja
        runoilet samalla niin kyllä se aika helpolta tuntuu verrattuna siihen että Opettelet soittamaan kitaraa 10v ja muut vaikka noin 4 muuta opettelee jotain muuta soitinta 10v. Vaikka Musiikki on makuasia niin
        se että räppi on niin suosittu on koska sitä mainostetaan puolialastomilla tytöillä tanssimassa MTV räppi videossa. Se missä minä asun kaikki kuuntelevat räppiä ja se vituttaa koska he ovat kokoajan hyppivät niissä naurettavissa lökäpöksyissä ja kuuntelevat räppiä täysillä kun muut ihmiset haluavat kuunnella jotain muuta.

        On sitä olemassa suosittuja hiphop artistejakin jotka ei mainosta itseään puolialastomilla pimuilla.


      • mitä aitten...
        Manneh kirjoitti:

        Niin juuri tuommoinen tietämättömyys vituttaa. Ei räpin tekeminen ole helppoa uskon mutta jos saat rahaa siitä että laitat Jonkun "Biitin" pyörimään ja
        runoilet samalla niin kyllä se aika helpolta tuntuu verrattuna siihen että Opettelet soittamaan kitaraa 10v ja muut vaikka noin 4 muuta opettelee jotain muuta soitinta 10v. Vaikka Musiikki on makuasia niin
        se että räppi on niin suosittu on koska sitä mainostetaan puolialastomilla tytöillä tanssimassa MTV räppi videossa. Se missä minä asun kaikki kuuntelevat räppiä ja se vituttaa koska he ovat kokoajan hyppivät niissä naurettavissa lökäpöksyissä ja kuuntelevat räppiä täysillä kun muut ihmiset haluavat kuunnella jotain muuta.

        vaikka mainostaisivatkin? Kuuluu varmaankin genreen. Eivät räppäritkäään varmaan hirven raadoilla mainostamista sulata..


      • Manneh
        Durg kirjoitti:

        Kun he eivät yleensä laita "pelkkää biittiä" pyörimään, vaan käyttävät muitakin soittimia. Monesti kuullu sanottavan että "misä kohasa tuo kitara muka kuuluu l0lma0!!11!". Okei, otetaan pois. Heti kuulostaa jotenki oudommalta. Se on osa kokonaisuutta.

        Kyse ei ole siitä että joku asia on helpompaa kuin toinen. Jokaisella on ilmaisunvapaus. Haluatko kieltää vaikkapa sarjakuvat koska et itse niitä lue ja koska niitä voi halutessaan piirtää "helpostikin" ja se on senkin jälkeen sarjakuvaa, taiteen muoto? Pitäisikö kaikkien taiteilijoiden maalata maisematauluja? (Piirrän muuten itse sarjakuvia, voin sanoa ettei ole liian helppoa "yksinkertaisenkaan" tyylin käyttäminen)

        "räppi on niin suosittu on koska sitä mainostetaan puolialastomilla tytöillä tanssimassa MTV räppi videossa. Se missä minä asun kaikki kuuntelevat räppiä ja se vituttaa koska he ovat kokoajan hyppivät niissä naurettavissa lökäpöksyissä ja kuuntelevat räppiä täysillä kun muut ihmiset haluavat kuunnella jotain muuta."

        Aivan, ja kohta hevarit hyppii kaduilla yhtä naurettavissa kokomustissaan (koska heillä ei ole sen enempää persoonallisuutta kuin hoppareillakaan joten he leimaavat itsensä ryhmään ja käyttävät "univormua") ja luukuttavat täysillä Iron Maidenia koska Lordi voitti euroviisut ja Jone Nikula "edistää hevarien julkisuuskuvaa" näyttämällä vanhoja amiksia tv:ssä nolaamassa itseään hevimusiikin säestyksellä. Tällaista sinä et tietenkään pidä nolona tai teininä, ethän? En väitä että näillä mainitsemillasi hoppareilla olisi oikeus häiritä yleistä rauhaa, mutta koita olla sen verran aikuisempi ettet leimaa kaikkia jotka eivät ole samanlaisia kuin sinä, okei?

        Ai niin, 50 Cent on kaukana siitä "oikeasta rapista". Otin sen esimerkkinä koska et varmaan muista rapyhtyeistä mitään tiedä. On hyvä tietää että on olemassa sitä "radioräppiä" (naisia ja koruja) ja sitten kaikki loput.

        Hmph, miksi vitussa radiosta ei kuulu Beastie Boysia tai Cypress Hilliä? Niistä minäkin pitäisin vaikka olen hev.. eikun rok... ääh, hevistä ja rokista nauttiva ihminen. Huh, melkein lokeroin itseni.

        "Kun he eivät yleensä laita "pelkkää biittiä" pyörimään, vaan käyttävät muitakin soittimia. Monesti kuullu sanottavan että "misä kohasa tuo kitara muka kuuluu l0lma0!!11!". Okei, otetaan pois. Heti kuulostaa jotenki oudommalta. Se on osa kokonaisuutta." Tuo ei perustele mitään. Sanot vain että ilman kitaraa joku räppi on outo.
        En halua kieltää sarjakuvia enkä räppiä mutta kun nykyään sitä räppiä tungetaan joka paikkaan. Kaikki kuutelevat räppiä ( nuoret ) koska se on "in". Omaa mielipidettä siitä että tykkää jostain muusta kuin räpistä ei voi olla. "Aivan, ja kohta hevarit hyppii kaduilla yhtä naurettavissa kokomustissaan" Itse en hypi missään ulkona naurettavissa kokomustissa. Jos joku hyppii ulkona
        naurettavissa vaatteissa niin ei se minua haitta ennekuin he tulevat minun luokseni ja ala tyrkyttämään omaa tyyliinsä minulle.
        "En väitä että näillä mainitsemillasi hoppareilla olisi oikeus häiritä yleistä rauhaa, mutta koita olla sen verran aikuisempi ettet leimaa kaikkia jotka eivät ole samanlaisia kuin sinä, okei?"
        Sinulla tässä näyttää olevan leimaamis ongelma. En leimannut kaikki ihmisiä erilaisia kuin minä. En vain tykkää että muut ihmisit koittavat vaikuttaa minun omaan mielipiteseen säälittävällä "Gangsta" asenteella joka loppujen lopuksi tuhoaa loppu elämän heiltä.


      • nimetönnn
        Manneh kirjoitti:

        Niin juuri tuommoinen tietämättömyys vituttaa. Ei räpin tekeminen ole helppoa uskon mutta jos saat rahaa siitä että laitat Jonkun "Biitin" pyörimään ja
        runoilet samalla niin kyllä se aika helpolta tuntuu verrattuna siihen että Opettelet soittamaan kitaraa 10v ja muut vaikka noin 4 muuta opettelee jotain muuta soitinta 10v. Vaikka Musiikki on makuasia niin
        se että räppi on niin suosittu on koska sitä mainostetaan puolialastomilla tytöillä tanssimassa MTV räppi videossa. Se missä minä asun kaikki kuuntelevat räppiä ja se vituttaa koska he ovat kokoajan hyppivät niissä naurettavissa lökäpöksyissä ja kuuntelevat räppiä täysillä kun muut ihmiset haluavat kuunnella jotain muuta.

        Tää keskustelupalsta on tehty sitä varten et täällä keskustellaan Children Of Bodomista, ei mistään räpin teosta :DD


    • tekee

      livenä aivan perkeleesti virheitä :D se tekee liian vaikeita biisejä jokapäiväiseen soittoonsa. näin se vaan on. se on kun on aivan maksimi tiptop-tasoa levyllä, mutta ei se paras taso pysy kovin kauaa.

      • ......

        Siihen en nöyrry et saisit viimisen sanan! :D Cob on heviä, ketä tykkää ja ketä ei, eipä asiasata oikeen voi tapella.. :D vai voiko.. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe