syntyi paakkari pulliainen, syntyi suuressa leivinuunissa keralla muiden pullien.
hiljaa juuri kuin
19
1154
Vastaukset
- pullat
uunihin, vedän valmiit takaisin, näen piipusta, kun savu kohoaa. Leipuri hiiva se asuu kumputiellä...
- lammenlaine
syntyi sittasontiainen
- sitta
lammenlaine kirjoitti:
syntyi sittasontiainen
ahteriis,vedä valmiit ulos huulesta, pistä taskuus ja taskunsuu kiinni.
- pystyyn
taikina nousee, beibi nyt leivotaan
- LLE
Sinä tarjosit vain salmiakkia,minä olin hölmö,panin peliin koko elämän.
- ei kannata
miljoona kirjoitti:
Ai, leivotaanko me salmiakkia?
pitää liian pientä pipoa.
- halveksutko
miljoona kirjoitti:
Leivontamyssy kelpaa, tai huivi.
leipureita tai leipomista?
halveksutko kirjoitti:
leipureita tai leipomista?
Leipooko ne pipo päässä? En ole koskaan käynyt leipomossa, vain myymälän puolella. En halveksi leipureita, tykkään tuoreesta pullasta ja kakusta.
- meille vaan
meillä leivotaan,
saat lämmintä leipää jos annetaan... ja pian vedän ulos valmihin. Sitten keitän kahvinkin ja syömään kutsunkin sen oman murmelin
- Pulla*
kova kiire on mulla
juhla joutuu juhla joutuu
siksi kiire on mulla.
Mulla kultainen muori
kardemummat hän kuori
jauhon kantoi hiivan antoi
leivinpellitkin suori. - sekä pullat
pakastan, ynnä pitsin nypläystä hieman
- Anskuliini
pullaa, leivon leivon pullaa, sokeria alle, sokeria päälle, vauvan suukku täyteen.
- posket pullallaan,
on tämän tytön kullalla.
- henri.2
paakkari pullanväntäjä, korvapuustin uhallakin leivon naisia,
- lennät
Suomehen, niin varhain kevähällä.;)
- jartsev
lennät kirjoitti:
Suomehen, niin varhain kevähällä.;)
maitten ja metsien taa, kerro ett` ikävä täällä mun on, aatoksein kaikki hän saa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474426Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264125- 1061956
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853