Kauris(M) Jousimies(N)

tarvitaan apua

Osaisiko kukaan neuvoa miten saisi kauris mieheltä edes vähän aikaa itselle??? On koko ajan joko töissä, harrastusten parissa tai kavereitten kanssa, minulle liikenee aikaa vain ehkä tunti illasta, jonka jälkeen pitää laittaakin jo nukkumaan?? Luulin että jousimies on aina menossa, mutta kaurishan on vielä pahempi jos näin on...Meneekö kauriilla todellakin kaikki muu parisuhteen edelle? Hän on muuten hellä, ja aivan ihana ja on kertonut tykkäävänsä musta, mutta kahden kuukauden jälkeenkin me vielä "tapaillaan". Esitteli minut siskolleenkin työkaverina??? Mikä saa kaurismiehen sydämen sulamaan kokonaan, seksi on aivan loistavaa :)

6

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaurismies

      Ensinnäkin täytyy sanoa, että jouskarinaiset ovat ihastuttavia, vaikka eivät kuulemma kaurismiehelle sovikaan. =) Tunnen henkilökohtaisesti pari seksikästä ja iloista jouskarinaista. Avoimempaa ja hurmaavampaa porukkaa saa todella etsiä kissojen ja koirien kera.

      Mutta niin. Sun täytyy tajuta että kauris on näissä tunnepuolen asioissa mielettömän hidas. Paljon hitaampi kuin räjähtävä ja vauhdikas jousimies. Kaksi kuukautta saattaa sinusta tuntua ikuisuudelta, mutta kauriille se on tosi lyhyt aika. Kauris ei ehdi kahdessa kuukaudessa tajuta yhtikäs mitään. Eli kauris tarvitsee paljon aikaa ja vastapuoli puolestaan tarvitsee paljon kärsivällisyyttä.

      Myös tuo on totta, että kauriilla se oma kumppani tuppaa aina jäämään muiden aktiviteettien jalkoihin. Se ei tarkoita sitä, etteikö hän sinusta välittäisi ja etteikö sulla olisi sijaa hänen sydämessään. Kyse on vaan siitä, että kauris on yksinkertaisesti niin itsenäinen otus että hänen oma elämänsä on aina etusijalla esim. parisuhteeseen nähden.

      Eli kärsivällisyys ja ymmärtäväisyys ovat niitä avainasioita kun olet tekemisissä kauriin kanssa. Kauriit tekevät kaiken omaan tahtiinsa ja jos kumppani pystyy tätä kunnioittamaan eikä painosta liikaa, niin siinä tapauksessa kauriin rakkaus alkaa syvenemään ja sydän sulamaan.

      Tsemppiä sulle ja mukavaa kesää kaurismiehesi kanssa!

      • riudun

        Kiitti, Kaurismies, että valotit asioita. Olen aivan samassa jamassa kuin jousimiesnainen, vaikka olenkin vesimiesnainen. Kauriini on ihana, mutta niin jossakin muualla. Olen koittanut olla kärsivällinen, mutta olisi välillä kiva saada edes vähän vahvistusta sille, että ponnisteluni ovat vaivan arvoisia. Mutta koitan siis olla painostamatta. Jos kaksi kuukautta on kauriille lyhyt aika, onko mitään tietoa, mikä olisi "sovelias" aika? Entä miten kauriit suhtautuvat julkisiin hellyydenosoituksiin?


    • sellainen 30-paremmalla

      puolen oleva pistää jo sen naisystävän edelle, mutta aika hitaita kauriit noin yleensä ovat. Paitsi minun kauriini ;) Esitteli minut perheeleen ensimmäisen viikon aikana, viettää illat kanssani, halailee, suukottelee, hellii.
      Ylitöitä ei jää tekemään vaikka ennen minua oli joka ilta töissä, kavereille ei mene tai ottaa minut mukaan ja menemme yhdessä... Olen aivan myyty ja onnellinen hänen kanssa.
      -Skopu-

    • Aimo Rapula

      Oli pakko vastata kirjoitukseesi vaikka olet tänne jutun jättänyt jo kuukausi sitten. Itse olen kauris, 32v., ja sanon ei millään pahalla mutta kuitenkin että osaksi kirjoituksesi oli täyttä PULSITTIÄ. Myönnän, olen työnarkomaani mutta en ole koko ajan menossa. Otan kumppanini mukaan tai sitten käyn yhdessä hänen kanssaan. Aikaisemmin seurustelin jousimiehen kanssa ja se oli täyttä helvettiä! Muija oli menossa 3-4 iltaa vkossa. Minäkin olen hellä ja otan kumppanini (joka on Kalat) huomioon ja seksimme ON loistavaa. Mutta sitten kun suutun, niin on oksat pois. Se meissä kauriissa on se v-mäinen puoli. Kaurismies luottaa toiseen jos on uskollinen ja kauris otetaan huomioon eikä käsitellä kuin ilmaa, aivan kuin jouskari mulle teki. Olin kuin ilmaa ja oli uskoton, eli pänäthän siinä tuli.

      • .....

        ... kyllä se vain niin on että mun kirjoituksessa ei ole yhtään PULSHITTIÄ.... Kaurismieheni on todellakin niin kova menemään kun siinä kirjoitin... Esimerkiksi voin antaa viime viikonlopun jolloin hän meni lauantaina pelaamaan golfia koko päiväksi, ja sitten vielä sen jälkeen tapaamaan ystäviään jotka olivat tulleet ulkomailta kylään. Hän tuli hyvin myöhään illalla kotiin ja kello oli jo aamu varhain herättämässä jotta hän oli taas klo 9 golfkentällä kavereittensa kanssa. Illalla sitten oli tunti aikaa viettää kanssani, jonka jälkeen hän lähti kahvittelemaan kaverinsa luo... Tiedän että jouskarit ovat kovia menemään, ja niin olen itsekin, mutta varsinkin viikonloput jolloin meillä olisi kauris miehen kanssa mahdollisuus viettää yhteistä aikaa, menee sitten harakoille, kun hän viettää sen meidän "yhteisen ajan" kavereittensa kanssa... Hän on nousevalta merkiltä jousimmies ja syntynytkin 23 pv joulukuuta, eli kun kauris on vasta vaihtunut...Liekö sekin osallisena asiaan.. Ensi viikonloppuna on tiedossa yhtä vähän yhteistä aikaa koska hän lähtee lauantaina kalareissulle kavereittensa kanssa ja tulee sitten joskus sunnuntaina. Maanantaina hän sitten taas lähtee viikoksi työreissulle...


    • Sandra 2567

      Voi rakkaat ihmiset! Ei parisuhdetta voi selittää millään horoskoopeilla. Jos suhteessa tulee huonosti kohdelluksi eikä suhteesta saa mitä haluaa, niin vika on suhteessa eikä vikaa voi/kannate selittää puolison horoskooppi merkillä.. Jos suhteessa on paha olla, niin olisiko aika herätä ja keskustella kumppanin kanssa tulevaisuuden suunnitelmista ja ihan oikeasti erota, jos homma ei toimi!?!Ihmiset todellakin on erilaisia ja eri elämäntilanteissa haluavat erilaisia asioita, riippumatta horoskooppi merkistä. Joskus vain ihmiset ei halua samoja asioita.. Tällöin on palvelus itselle ja toiselle avata ovi muille mahdollisuuksille, jos oma juttu ei toimi! Elämä on liian lyhyt pähkäilyyn ja ikuiseen yrittämiseen..

      Tosin joitakin yhteneväisiä luonteenpiirteitä tosin samoilla merkeillä on, mutta ei niiden mukaan kannate toista ihmistä valita tai "hylätä". Itse olen jouskari-nainen, tarkka raha-asioista, viihdyn ihmisten kanssa, mutta oma rauha ja oma koti on tärkeitä, tykkään matkustaa, mutta parisuhteessa eläessä se oma kultani on ykkönen, siis itseni jälkeen ;). Kaveri reissuja on kiva tehdä kerran puolessa vuodessa, noin. Muutoin viihdyn kotona ja pidän rauhallisesta tasapainoisesta elämästä. Tosin samoista asioista en pitänyt viisi vuotta sitten, ihmiset muuttuu kasvaa ja kehittyy..

      Hyvä esimerkki mielestäni; yksi parhaimmista kavereistani, joka on minua vajaan vuorokauden vanhempi jouskari-nainen, ja me ollaan ihan oikeasti TODELLA erilaisia, vaikka kuun asennot yms ei tod.näk merkittävästi ole ehtineet muuttua meidän syntymiemme välillä..

      Kyseenalaistakaa ihmiset asioita ja eläkää elämäänne! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1240
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      1007
    Aihe