Lovex

Lavretta

Juu, eli tänne mielipiteitä ja mietteitä Lovexista :) mitäs pidätte? Paras kappale?
Oletteko käyneet keikoilla? :)

7

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katariina^^

      Lovex on paras bändi! Heti kun näin Guardian Angel videon, ihastuin bändiin heti. Pojat ovat todella ystävällisiä ja mukavia, varsinkin Sammy. Theonilla on todella erinomainen ääni. Hän osaa lausua sanat, ja hänen äänensä lumoaa. Pojat osaavat soittaa. Vivian osaa rokata kunnolla :)Juke on ehkä hieman hiljainen, mutta todella ihana. Jason osaa myös rokata. Hän on todella ihana ihminen. Chrisu soittaa koskettimia, kuin olisi soittanut niitä koko elämänsä. Chrisu rokkaa kovasti!! Olen käynyt 65 keikalla, ja ne ovat olleet tosi ihania =) Lempibiisejäni ovat; Anyone, Anymore, Bullet For The pain, ja Yours.

      • daahdiih

        lovex on iha hyvä. aiemmin se oli parempi ku ihan hyvä, mut ny on innostus jostai syystä laskenu.
        pakko vähä kommentoida tuota Katariina^^ n tekstii. Theonilla EI ole erinomainen ääni. etkö ole koskaan huomannut sen särkyvän useasti? hänen äänensä ei kestä laulaa joitain kohtii. Theonin lausuminen taas on iha järkyttävää joskus. Theon yrittää kuullostaa liikaa joltain amerikkalaiselta kuitenki kuullostaen perussuomalaiselta englanninkielen puhujalta.
        (kuuntele vaikkapa lovexin soittama Jovin biisi "Runaway" ;( )


    • rokkari69

      Aikanaan pidin Lovexista mutta kun näin heidät livenä loppui kiinnostus siihen. Mielestäni Torsti ei kertakaikkiaan osaa laulaa. Olen nähnyt bändin kolme kertaa livenä ja elämä lapselle konsertista tulee neljäs, olen edelleen samaa mieltä. Mutta myönnän että radiosta kuuntelen Guardian angelin ja Bullet for the painin mielelläni. Muut kappaleet eivät iske.

    • areena

      Extra LIVE: Lovex & Antti Tuisku
      Tamperelaisbändi Lovex sekä vuoden 2007 kesäkumibiisin esittäjät Antti Tuisku ja Mariska aloittivat festarikesänsä Helsingin Kaisaniemessä järjestetyssä YleX Popissa.
      Katso video YLE Areenassa: http://areena.yle.fi/hae?pid=218927

    • vivian <3333

      LOVEX ON IIHANAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
      olin just peltsin koulus niitten keikoilla ja sain theonin ja joittenkin kahen muitten nimmarit.. mut en saanu vivianin. sit mä halasin niit kaikkii kolmee.. theoniiki

      • vivian <3<3

        harmi ku en saanu vivianin nimmarii :'( se on oikeesti söpö! mut yks hyvä juttu jos oisin halannu sitä (oisin halanut kaikkii jos ne ois jakellu nimmareita) ni oisin pyörtyny. mut se ois ollu varmaan iiiiiiihhhaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! lovexxx


    • Pidän Lovexista!. Haluaisin käydä niiden keikoilla mutta en ole päässyt kun pitkä matka ja vanhemmat melkein aina töissä myöhään. Paras kappale Guardian angel ja Slave for the glory ja Anyone anymore, U.S.A. Sekä Queen of the night. En ole saanut nimmaria enkä yhteiskuvaa. Mulla on myös kaksi chihuahuaa niin kuin Theonillakin. Mun chihuahuoiden nimet ovat Nana ja Antti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe