Lovex

Lavretta

Juu, eli tänne mielipiteitä ja mietteitä Lovexista :) mitäs pidätte? Paras kappale?
Oletteko käyneet keikoilla? :)

7

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katariina^^

Lovex on paras bändi! Heti kun näin Guardian Angel videon, ihastuin bändiin heti. Pojat ovat todella ystävällisiä ja mukavia, varsinkin Sammy. Theonilla on todella erinomainen ääni. Hän osaa lausua sanat, ja hänen äänensä lumoaa. Pojat osaavat soittaa. Vivian osaa rokata kunnolla :)Juke on ehkä hieman hiljainen, mutta todella ihana. Jason osaa myös rokata. Hän on todella ihana ihminen. Chrisu soittaa koskettimia, kuin olisi soittanut niitä koko elämänsä. Chrisu rokkaa kovasti!! Olen käynyt 65 keikalla, ja ne ovat olleet tosi ihania =) Lempibiisejäni ovat; Anyone, Anymore, Bullet For The pain, ja Yours.

• daahdiih

lovex on iha hyvä. aiemmin se oli parempi ku ihan hyvä, mut ny on innostus jostai syystä laskenu.
        pakko vähä kommentoida tuota Katariina^^ n tekstii. Theonilla EI ole erinomainen ääni. etkö ole koskaan huomannut sen särkyvän useasti? hänen äänensä ei kestä laulaa joitain kohtii. Theonin lausuminen taas on iha järkyttävää joskus. Theon yrittää kuullostaa liikaa joltain amerikkalaiselta kuitenki kuullostaen perussuomalaiselta englanninkielen puhujalta.
        (kuuntele vaikkapa lovexin soittama Jovin biisi "Runaway" ;( )

• rokkari69

Aikanaan pidin Lovexista mutta kun näin heidät livenä loppui kiinnostus siihen. Mielestäni Torsti ei kertakaikkiaan osaa laulaa. Olen nähnyt bändin kolme kertaa livenä ja elämä lapselle konsertista tulee neljäs, olen edelleen samaa mieltä. Mutta myönnän että radiosta kuuntelen Guardian angelin ja Bullet for the painin mielelläni. Muut kappaleet eivät iske.

• areena

Extra LIVE: Lovex & Antti Tuisku
      Tamperelaisbändi Lovex sekä vuoden 2007 kesäkumibiisin esittäjät Antti Tuisku ja Mariska aloittivat festarikesänsä Helsingin Kaisaniemessä järjestetyssä YleX Popissa.
      Katso video YLE Areenassa: http://areena.yle.fi/hae?pid=218927

• vivian <3333

LOVEX ON IIHANAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
      olin just peltsin koulus niitten keikoilla ja sain theonin ja joittenkin kahen muitten nimmarit.. mut en saanu vivianin. sit mä halasin niit kaikkii kolmee.. theoniiki

• vivian <3<3

harmi ku en saanu vivianin nimmarii :'( se on oikeesti söpö! mut yks hyvä juttu jos oisin halannu sitä (oisin halanut kaikkii jos ne ois jakellu nimmareita) ni oisin pyörtyny. mut se ois ollu varmaan iiiiiiihhhaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! lovexxx

• Pidän Lovexista!. Haluaisin käydä niiden keikoilla mutta en ole päässyt kun pitkä matka ja vanhemmat melkein aina töissä myöhään. Paras kappale Guardian angel ja Slave for the glory ja Anyone anymore, U.S.A. Sekä Queen of the night. En ole saanut nimmaria enkä yhteiskuvaa. Mulla on myös kaksi chihuahuaa niin kuin Theonillakin. Mun chihuahuoiden nimet ovat Nana ja Antti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      321
      7635
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1856
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1392
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      57
      1186
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe