Vaimoni on nymfo...

välillä väsynyt

Minulla on jonkun mielestä ehkä hieman outo ongelma... Nimittäin vaimoni on nymfomaani.
Jostakin se ei ehkä ongelmalta kuulosta mutta kun töiden jälkeen ei aina jaksa vaikka tekis mielikin.
Meillä on myös pieni lapsi joka vie oman aikansa ja aina kun lapsi nukkuu tai olisi hetki levätä tai kattoo vaik telkkaria alkaa vaimo kinuamaan seksiä..
vaimo haluaa aamulla kun itteeni ei vielä huvita ja illalla kun olemme nukkumaan menossa ja aina välissä kun vain lapsi nukkuu..
Seksiä meillä harrastetaan keskimäärin kerran päivässä ja niinä päivinä kun ei jaksa niin tapellaan. Helpompaa on monesti vain panna lopulta kuin alkaa tappelemaan ja kuunnella sitä kiukuttelua aamuun asti, jolloin ei ainakaan pääse nukkumaan.
Joskus hoidan vaimon käsin tai kielellä mutta monesti hän ei sitä halua, koska pitää panosta.
Eilen taas kesti itkua ja tappelua puoli kahteen.
Tätä ongelmaa lisää vaimoni oikkuilut, hän kun voi ensin haluta ja sitten hetken päästä kieltäytyä seksistä ja taas haluta minuutin päästä, enkä millään kerkeä mukaan kun mieli vaihtuu naisella kuin tuuliviirillä. Tämä on melko rassaavaa välillä ja varsinkin näin kesällä tilanne aina pahenee. vaimoni on myöskin bi-seksuaali ja haaveilee seksistä naisen kanssa, myös katselee naisia kaupungilla vaikka yrittää salata sen minulta. Tunnen oloni vähän uhatuksi koska en voi tarjota sitä mitä nainen voi. Vaimoni on myös avoimesti ehdottanut kolmen kimppaa ja saisin valita itse naisen.. Tlee vain olo että enkö minä riitä..
En tiedä onko tämä kuinka harvinaista ja löytyykö kohtalotovereita.. Rakastan vaimoani mutta alan olla aika puhki ja hyvät neuvot ois tosiaan tarpeen...

7

12394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepiooo

Paljon oli tuttua tuossa tekstissä. Tosin mun muijalla ei ole nuita haluja toisia naisia kohtaan,vaikka itse olen koittanut ehdotella.
      Mutta itse siitä seksistä,niin kyllä tarjontaa on riittävästi ja aina ei tunnu jaksavan. Helpotusta toi sauvat elämään,nyt muija niillä sitten peuhaa jos minä en jaksa.
      Tuo on kyllä ressaavaa jos se on sitten tappelua,semmoista ei kyllä jaksas.

• nymfomaanikki

minä olen 27 vuotias nainen ja nymfo :)

eli haluaisin miestäni joka päivä tai monesti päivässä, mutta mies "antaa" vain neljästi viikossa noin. kun seksiä ei ala kuulua, hermostun ja alan riitelemään.

minulla se on niin, että olen jotenkin oppinut siihen että ahdistus lievenee sillä kun mies haluaa minua. se on oikeestaan ainoa kunnon merkki mikä on minusta rakkaudenosoitus mieheltäni. jos mies ei minua halua niin minusta tuntuu kuin hän hylkäisi minut.

tämä johtuu lapsuuteni traumasta, kun vanhemmat erosivat ja äiti lähti vieraan miehen matkaan ja jätti minut ja isän. silloin opin masturboimaan ja se oli ainoa asia mikä lievitti huonoa oloa.

en tiedä auttaako tämä teksti sinua mitenkään, mutta halusin vain sanoa, että naisesi käytös on ehkä rinnastettavissa henkisen puolen ongelmiin, jotka pitäisi jotenkin selvittää, eikä vain miettiä sitä seksin määrää.

toinen asia mikä minua on opettanut tässä, on se että mieheni ei anna minulle valtaa tässä asiassa. jos minulle annetaan valta ja muut tekevät niinkuin minä haluan, se ei auta minua parantumaan mitenkään.

ole osa parantumista kieltäytymällä äläkä ole osa ongelmaa.

anna riidellä. sano ettet jaksa. pidä omista rajoistasi kiinni. sano hänelle että hänellä se ongelma on kun pitää riidellä jos ei ole seksiä päivään tai kahteen. kysy mikä siinä on niin kamalaa. tee jotain.

• tibu

ymmärän yskäsi.. itse olen todella seksuaalisesti aktiivinen ja panettaa jatkuvasti.. minua ainakin hävettää vongata koko ajan seksiä (käy sääliksi mies parkaa). yhdessä olemme ratkaissut ongelman vonkaamiselle, että yksinkertaisesti olen hankkinut itselleni kaikenlaisia leluja että jos poikaystäväni ei jaksa/halua niin hoitelen panetuksen itse ja on toiminut jopa niin hyvin että on poikaystäväni saattanut tulla leikkeihin mukaan, en voi sanoa että se kaikille tämä kävisi, mutta meille kyllä, näin olemme molemmat tyytyväisiä..

• Anonyymi

Sanattomaksi vetää. Luulin tietäväni mutta en tiedäkään. Variaatioita on sen verran runsaasti. Pärjäillään silti.

• Anonyymi

Olen nymfo ja haluan seksiä yleensä vähintään päivittäin. Kolme kertaa päivässä arkena ja vapailla enemmän. Olen ehdottanut miesystävälleni apumiestä jos haluaisi päästä vähän helpommalla , mutta on ainakin vielä jaksanut yksin. Lisänä on dildot kun hän on töissä tai sairaana.

• Anonyymi00013

Vaimoni on himokas kullies perään ja mikään ei tahdo riittää ainakin kun on humalassa . Kun otamme viinaa paukkuja niin koskaan ei tiedä mitä tapahtuu seksin suhteen ja kuinkapaljon hän haluaa , olen ostanut hänelle panokoneen joka on ollut aika monta kertaa käytössä ja varsinkin Keski- ja jättidildo , on se näky kun vaimo haluaa sitä isointa joka on 30 cm pitkä ja halkaisija 7 cm . Vaimoni antaa ja haluaa sen panevan niinkauan kunnes pillu on niin hellä ettei pysty enään . Onhan se näky kun tämä jätti jyskyttää pilluun melkein koko mitalla ehkä 5 senttiä jää ulos ja kyllä vaimo kiljuu kun se panee ja saa myös orgasmeja . On meillä ollut myös vieraita miehiä kerrankin oli minun lisäksi neljä ja kaikki miehet sai pillua niinpaljon kuin jaksoivat naida , mutta onneksi tätä ei ole niin paljoa selvinpäin mutta ainakun otetaan viinaksia silloin pitää olla jonkinlaista kullia mutta ei se minua haittaa vaikka välillä on vieraita miehiä naimassa vaimoani ja jokakerta vaimoni sanoo ettei mitään kortsuja vaan paljaalla kun se tuntuu parhaimmalta, onneksi ehkäisypillerit ovat tehonneet eikä ole tullut koskaan vahinkoa sillä vaimoni on 38 v .

• Anonyymi00014

Mun vaimo on hieroja nymfo😊tää hellittely nimi.
      On ollu monia ammatti hierojia työkavereita seksissaitilla saatuja. ... On työkavereita nuoria ison omaavia poikia. Hän tarvitsee seksiä saa hurjia orgguja vaikka on lähellä 60v.
      Kaiken tekee mun luvalla. Melkein 40vuotta on ollut tarve. Mä päätin silloin saa antaa muillekin. Näin on mukava rakastamme ja nautin kun vaimoni nauttii. Ja myös itse oon mukana en aina.
      Vuosi sitten oli 20v poika hällä oli oikeesti 24senttiä kohtalaisen paksu. Erittäin suurta nautintoa meille vuodenpäivät. Harmi kun muutti pohjoisemmassa.
      Mut jos vaimo haluu muuta niin antakaa jos miehet puhtaamman rupeatte niin juoskaa suolle.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      85
      6062
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      142
      2523
    3. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      116
      2304
    4. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      25
      2228
    5. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      38
      2186
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      67
      1635
    7. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1381
    8. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      1345
    9. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      1309
    10. Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu

Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa
      Maailman menoa
      63
      1289
    Aihe