Vaimoni on nymfo...

välillä väsynyt

Minulla on jonkun mielestä ehkä hieman outo ongelma... Nimittäin vaimoni on nymfomaani.
Jostakin se ei ehkä ongelmalta kuulosta mutta kun töiden jälkeen ei aina jaksa vaikka tekis mielikin.
Meillä on myös pieni lapsi joka vie oman aikansa ja aina kun lapsi nukkuu tai olisi hetki levätä tai kattoo vaik telkkaria alkaa vaimo kinuamaan seksiä..
vaimo haluaa aamulla kun itteeni ei vielä huvita ja illalla kun olemme nukkumaan menossa ja aina välissä kun vain lapsi nukkuu..
Seksiä meillä harrastetaan keskimäärin kerran päivässä ja niinä päivinä kun ei jaksa niin tapellaan. Helpompaa on monesti vain panna lopulta kuin alkaa tappelemaan ja kuunnella sitä kiukuttelua aamuun asti, jolloin ei ainakaan pääse nukkumaan.
Joskus hoidan vaimon käsin tai kielellä mutta monesti hän ei sitä halua, koska pitää panosta.
Eilen taas kesti itkua ja tappelua puoli kahteen.
Tätä ongelmaa lisää vaimoni oikkuilut, hän kun voi ensin haluta ja sitten hetken päästä kieltäytyä seksistä ja taas haluta minuutin päästä, enkä millään kerkeä mukaan kun mieli vaihtuu naisella kuin tuuliviirillä. Tämä on melko rassaavaa välillä ja varsinkin näin kesällä tilanne aina pahenee. vaimoni on myöskin bi-seksuaali ja haaveilee seksistä naisen kanssa, myös katselee naisia kaupungilla vaikka yrittää salata sen minulta. Tunnen oloni vähän uhatuksi koska en voi tarjota sitä mitä nainen voi. Vaimoni on myös avoimesti ehdottanut kolmen kimppaa ja saisin valita itse naisen.. Tlee vain olo että enkö minä riitä..
En tiedä onko tämä kuinka harvinaista ja löytyykö kohtalotovereita.. Rakastan vaimoani mutta alan olla aika puhki ja hyvät neuvot ois tosiaan tarpeen...

5

9078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepiooo

      Paljon oli tuttua tuossa tekstissä. Tosin mun muijalla ei ole nuita haluja toisia naisia kohtaan,vaikka itse olen koittanut ehdotella.
      Mutta itse siitä seksistä,niin kyllä tarjontaa on riittävästi ja aina ei tunnu jaksavan. Helpotusta toi sauvat elämään,nyt muija niillä sitten peuhaa jos minä en jaksa.
      Tuo on kyllä ressaavaa jos se on sitten tappelua,semmoista ei kyllä jaksas.

    • nymfomaanikki

      minä olen 27 vuotias nainen ja nymfo :)

      eli haluaisin miestäni joka päivä tai monesti päivässä, mutta mies "antaa" vain neljästi viikossa noin. kun seksiä ei ala kuulua, hermostun ja alan riitelemään.

      minulla se on niin, että olen jotenkin oppinut siihen että ahdistus lievenee sillä kun mies haluaa minua. se on oikeestaan ainoa kunnon merkki mikä on minusta rakkaudenosoitus mieheltäni. jos mies ei minua halua niin minusta tuntuu kuin hän hylkäisi minut.

      tämä johtuu lapsuuteni traumasta, kun vanhemmat erosivat ja äiti lähti vieraan miehen matkaan ja jätti minut ja isän. silloin opin masturboimaan ja se oli ainoa asia mikä lievitti huonoa oloa.

      en tiedä auttaako tämä teksti sinua mitenkään, mutta halusin vain sanoa, että naisesi käytös on ehkä rinnastettavissa henkisen puolen ongelmiin, jotka pitäisi jotenkin selvittää, eikä vain miettiä sitä seksin määrää.

      toinen asia mikä minua on opettanut tässä, on se että mieheni ei anna minulle valtaa tässä asiassa. jos minulle annetaan valta ja muut tekevät niinkuin minä haluan, se ei auta minua parantumaan mitenkään.

      ole osa parantumista kieltäytymällä äläkä ole osa ongelmaa.

      anna riidellä. sano ettet jaksa. pidä omista rajoistasi kiinni. sano hänelle että hänellä se ongelma on kun pitää riidellä jos ei ole seksiä päivään tai kahteen. kysy mikä siinä on niin kamalaa. tee jotain.

    • tibu

      ymmärän yskäsi.. itse olen todella seksuaalisesti aktiivinen ja panettaa jatkuvasti.. minua ainakin hävettää vongata koko ajan seksiä (käy sääliksi mies parkaa). yhdessä olemme ratkaissut ongelman vonkaamiselle, että yksinkertaisesti olen hankkinut itselleni kaikenlaisia leluja että jos poikaystäväni ei jaksa/halua niin hoitelen panetuksen itse ja on toiminut jopa niin hyvin että on poikaystäväni saattanut tulla leikkeihin mukaan, en voi sanoa että se kaikille tämä kävisi, mutta meille kyllä, näin olemme molemmat tyytyväisiä..

    • Anonyymi

      Sanattomaksi vetää. Luulin tietäväni mutta en tiedäkään. Variaatioita on sen verran runsaasti. Pärjäillään silti.

    • Anonyymi

      Olen nymfo ja haluan seksiä yleensä vähintään päivittäin. Kolme kertaa päivässä arkena ja vapailla enemmän. Olen ehdottanut miesystävälleni apumiestä jos haluaisi päästä vähän helpommalla , mutta on ainakin vielä jaksanut yksin. Lisänä on dildot kun hän on töissä tai sairaana.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe