Oinas -nainen ja vesimies -mies

Tiituzkainen

Miten hyvin oinasN ja vesimiesM tulevat toimeen? Ollaan seurustelu jo 1,5 vuotta ja riitoja on ollu matkalla. Mut olis kiva tietää kaikki siitä miten me sovitaan yhteen?

7

3505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • [Nighteyes]

      Meillä vesimies-miehen kanssa takana puoli vuotta ja tähän asti mennyt hyvin. Riitoja ei suuremmin ole ollut, ja kun niitä on ne sovitaan aikas äkkiä.
      Kuuntelisin myös mielelläni muiden kommentteja toimivuudesta.

    • nahkatakkinainen

      Meillä (suhde kesti 4v) parasta oli keskustelut. Tunnepuolella tunsin jääväni paitsioon, olin koko ajan vähän epävarma mitä mies loppujenlopuksi tunsi.

      Molemmat itsenäisiä merkkejä, joissa hyvä puoli että ymmärtävät toisensa tarvetta omaan aikaan. Mutta voi olla myös erottava asia, löytyykö tahtoa sitoutua suhteeseen täysillä.

      Vesimiehellä on yleensä sen sata asiaa joista on kiinnostunut että helposti tuntee jäävänsä tärkeysjärjestyksen häntäpäähän jos on vähänkin heikko itsetunto.

      Mutta merkkien yhteensopivuus yleisesti ottaen on hyvä, tuli ja ilma on luontaiset toistensa ruokkijat.

    • oinasnaikkonenn

      Rakkaussuhteesta minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta parhaat ystäväni ovat kaikki vesimiehiä. Heidän helmoihin heittäydyn kun on suruja, ja meillä on myös pitkiä ja sivistäviä ja filosofisiakin keskusteluja :) Vesimiehet ovat melkeen kaikki todella rehellisiä, joskus ehkä vähän liiankin pyhimyksiä.. He ovat vähän epäselviä, ja yleensä jos arvailenkin jonkun horoskooppia se on aina joku TAI vesimies, koska kuka tahansa voi olla vesimies!! Ne ovat niin arvaamattomia! :D

    • Kitka67

      Meillä oinasnainen ja vesimies.
      20.vuotta ollaan taivallettu yhteistä matkaa ja vielä ei loppu häämötä.
      Todella hyvin on mennyt vaikka välillä onkin noita riitoja ym.... mutta sehän vaan puhdistaa ilmaa.
      Todella hyvä yhdistelmä sanon minä jolla kokemusta riittää.
      Kärsivällisyyttä se kysyy kummaltakin mutta muutoin ei kyllä tylsää tule.
      Me olemme niin nuorena tavanneet että olisi luullu kaiken moista tapahtuvan mutta eteenpäin on kuljettu karikoista huolimatta ja 3 lasta sekä 3 koiraa on perheeseemme tullut täydentämään tätä onnea.
      Edessä on vielä pitkä taival ja olen varma että tekin onnistutte jos vaan jaksatte panostaa suhteeseenne.

    • Oinas isolla O:lla

      Meillä takana vasta reilu pari kuukautta, mutta tähän mennessä paljon kehityskeskusteluja. Monesta eri aiheesta ja aina päästy hivenen eteenpäin. Mahtavia riitoja paljon, mutta lyhkäsiä. Vesimies on huono riitelemään. Sit sovinnonteko ja taas matka jatkuu. Useimmiten päivän ja taas sama meno alkaa alusta. Molemmilla luja usko yhteiseen tulevaisuuteen ja kaikkeen siihen mitä siihen liittyy vaikkakin päivä kerrallaan. Tietysti näin oinaana haluaisin vesimiehen jakamattoman huomion, mut näköjään se ei ole mahollista. Ainakaan vielä. Tunnepuolella hyvä yhteys ja luja usko.
      Kaiken kaikkiaan paras kumppani tuliselle oinaalle on juuri vesimies. Siitä ei koskaan tiedä onko sen saanut omakseen vai ei, eli pitää oinaan varpaillaan ja jännitys säilyy. Ja haasteitahan oinas kaipaa vaikkei sitä myönnäkkään.

      • että kaipaa haasteita

        me oikein vaaditaan niitä. Vesimies on sellainen otus, että ei käy tylsäksi ja haasteita on. Kovaakin tasapainoilua. Onneksi ollaan aika itsetuntoisia molemmat. Veskari vaatii tilaa ja vapautta, oinas sitä sitten mielellään antaa, mutta vaatii itsekin omansa. Veskarin kanssa toimii aikuinen suhde ja se on ihanaa. Mä en oinaana esimerkiksi nalkuta koskaan. Se ei vaan ole mun tyylilajini ja koen sen alentavana puuhana. Mun mielestäni aikuinen mies osaa arvioida oman tilanteensa ja tehdä niistä itsenäisiä päätöksiä. Mä en liioin kerro toiselle mitä hänen pitäisi kulloinkin tuntea, enkä siedä sellaista mestarointi itseeni kohdistuvanakaan. Jos minulta pyydetään apua tai neuvoja, annan niitä mielelläni ja olen valmis vaikka mihin. Jos tämmöisessä suhteessa mies on kovin riippuvainen, ei hommasta tule mitään. Hän kokee käytökseni välinpitämättömänä ja alkaa ruikuttaa ja se on lopun alkua. Veskarin kanssa näin ei ole. Silti me ollaan selkeesti mies ja nainen. Läheisyys ja seksi on todella hyvää ja tyydyttävää.


    • Päde48

      Mä oinas N ja mies veskari. Tosi kiltti ja kuoreensa vetäytynyt selvinpäin, teki kodin aina siistiksi ja kova leipomaan. Petti tosi paljon ja viina vei miehen mukanaan. Lapsestaan tosi välinpitämätön ja vastuuton. Näin 28 v jälkeenkin samanlainen. Juo kuin pesusieni ja yksin talsii mennä. Seksi oli upeaa aina hänen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe