Minulla on TP-linkin malli TL-WA501G langaton reititin ja yritin luoda siihen suojattua yhteyttä käyttämällä WPA:ta. Laitoin vahingossa väärän radius server IP osoitteen ja nyt kone ei enää yhdistä siihen vaan sanoo että "Windows was unable to find a certificate to log you on to the network TP-LINK." En pääse muuttamaan enää suojausasetuksia kun ei se yhdistä ollenkaan tuonne. Yritin painaa reset nappia reitittimen takaa, mutta mitään ei tapahdu.
Onko kenelläkään tietoa miten saisin resetoitua tuon vehkeen tai päästyä muuttamaan admin asetuksia?
TP-link langaton reititin ja väärä radius ip
fdfddfdfdf
2
858
Vastaukset
- reset
nappia joutuu painamaan minuutinkin ja sitten vielä käyttää virta pois ennen kuin se menee tehdasasetuksille.
- tehdasasetukset päälle
Itselläni kokemusta vain yhdestä WLAN -reitittimestä (eri merkki kuin sinulla). Laitteen konfiguroinnissa kaikki ei sujunut läheskään kuten leikki. Esimerkiksi reitittimen kytkememinen sillaksi onnistui vasta "tuhansien" yritysten kautta. Lopputulos (vaikkakin oikea) tuntui jotenkin "sattumalta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203