rapu

ja kaksoiselämä.

monikohan on huomannut,että ravut elävät "kaksoielämää"?...eli kaksi eri persoonaa...

6

1673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpioni-66

      rapuja, ovat todella ihania mutta kovia pettämään...

      • että ovat kovia pettämään

        Olin yhdessä rapumiehen kans n.3 kk. Hän jätti minut koska kävin 1 kerran jatkoilla kaverini kanssa..?!?Hän kuulemma tietää mitä jatkoilla tapahtuu ja on kuulemma turha selittää..Että kiitti vaan luottamuksesta!Ei pysty käsittämään.

        Sitten hän sanoi että jos ei luota toiseen niin alkaa laukkomaan vieraissa. Ja niinkuin kävi ilmi ettei hän ole koko aikana luottanut minuun niin..Yhtälö on mielestäni aika selvä. Esimerkkinä epäluottamuksesta oli se että kun olin ollut ulkona kavereideni kanssa niin hän soitti tarkistussoiton seuraavana aamuna ennen klo 8..Ja toisen kerran uudestaan muutaman tunnin päästä. Silloin otin sen huomionosoituksena mutta nyt tajuan mitä se oli.

        Hän on todella mustasukkainen ja epäluuloinen. Kun kerran joku ex on pettänyt niin kaikkihan ne pettävät.."Tottakai". Mustasukkaisuus kuuluu parisuhteeseen ja on ihanaa kun mies osoittaa että olet minun nainen. Mutta jossakin se raja kulkee. Parisuhde on sitoutumista EIKÄ sitomista. En voisi kuvitella eläväni alistetussa parisuhteessa, ja sitä hän tuntuu haluavan. Hän tarvitsee jonkun lauhkean lammaskoiran jota taluttaa metrin hihnassa..Vaikka toisaalta toivon että nykypäivänä ei enää löytyisi naisia jotka haluavat alistua miehen tahtoon.

        Ehdin rakastua häneen mutta sen tunteen kanssa on vain elettävä. En vielä suostu uskomaan etteikö maailmassa olisi miestä joka ottaa rakkauteni vastaan. Ja ENNENKAIKKEA rakastaa minua ja pitää tärkeimpänä asiana elämässään kuten minä pidän häntä.


    • MMMMMMMMM

      Oma poikaystäväni petti ja valehteli, ja samaan aikaan urkki sähköpostiviestejäni mustasukkaisena tietokoneelta. Flirttaa jokaiselle 15-80 vuotiaalle naiselle. Rasittavaa... Taitaa mennä vaihtoon koko pelle.

      • mullaki..

        Tosiaan..Hän totesi suhteen olevan loppu muutama päivä sitten. Eilen Herra sitten Armollisesti laittoi viestiä ettei ole vihainen tapahtuneesta muttei vois elää itsensä kanssa kun miettisi mitä jatkoilla tapahtui.Anna mun kaikki kestää!!!

        Ajatteli varmaan että tämä kulta pieni olisi kiitollinen hänen "anteeksiannostaan". Ei kuule pidä paikkaansa..Laitoin pii-itkän viestin jossa sanoin että olen harvoin pitkävihainen mutta nyt olen sydänjuuriani myöten loukkaantunut siitä että hän pitää minua pettävänä kapakkahuorana.

        Sanoin myös mustasukkaisuuden rajoista, toisen luottamuksesta ja kunnioituksesta sekä parisuhteeseen sitoutumisesta ja toisen sitomisesta. Joko sanoilla ei ollut mitään merkitystä tai sitten meni jauhot suuhun kun mitään ei ole kuulunut. Mutta eipä tuolla ole enää mitään merkitystä kun kerran jätti.

        Kun hän on sanonut ettei enää ikinä voisi seurustella kanssani, antaa anteeksi ja luottaa niin se viesti oli osaltani hyvästit..Kovin oli heikoissa kantimissa kun tuohon loppui!Ja kaiken huipuksi hän ilmaisi pitäneen meidän suhdetta seurusteluna- olis ollu kiva tietää. Itse toivoin sitä mutten koskaan uskaltanut kysyä että mitä hän tästä ajattelee. Kun ei kertaakaan 3 kk aikana sanonut mulle muuta kuin " kulta pieni" ja " ikävä". Ei mulla ollut aavistustakaan hänen tunteista. Toki hän sanoi haluavansa minusta enemmän kuin oli antanut ymmärtää.

        Itse luotin häneen sokeasti ja olin varma että olin löytänyt elämänkumppanin mutta vähämpä näköjään tiesin..


      • edelliseen..
        mullaki.. kirjoitti:

        Tosiaan..Hän totesi suhteen olevan loppu muutama päivä sitten. Eilen Herra sitten Armollisesti laittoi viestiä ettei ole vihainen tapahtuneesta muttei vois elää itsensä kanssa kun miettisi mitä jatkoilla tapahtui.Anna mun kaikki kestää!!!

        Ajatteli varmaan että tämä kulta pieni olisi kiitollinen hänen "anteeksiannostaan". Ei kuule pidä paikkaansa..Laitoin pii-itkän viestin jossa sanoin että olen harvoin pitkävihainen mutta nyt olen sydänjuuriani myöten loukkaantunut siitä että hän pitää minua pettävänä kapakkahuorana.

        Sanoin myös mustasukkaisuuden rajoista, toisen luottamuksesta ja kunnioituksesta sekä parisuhteeseen sitoutumisesta ja toisen sitomisesta. Joko sanoilla ei ollut mitään merkitystä tai sitten meni jauhot suuhun kun mitään ei ole kuulunut. Mutta eipä tuolla ole enää mitään merkitystä kun kerran jätti.

        Kun hän on sanonut ettei enää ikinä voisi seurustella kanssani, antaa anteeksi ja luottaa niin se viesti oli osaltani hyvästit..Kovin oli heikoissa kantimissa kun tuohon loppui!Ja kaiken huipuksi hän ilmaisi pitäneen meidän suhdetta seurusteluna- olis ollu kiva tietää. Itse toivoin sitä mutten koskaan uskaltanut kysyä että mitä hän tästä ajattelee. Kun ei kertaakaan 3 kk aikana sanonut mulle muuta kuin " kulta pieni" ja " ikävä". Ei mulla ollut aavistustakaan hänen tunteista. Toki hän sanoi haluavansa minusta enemmän kuin oli antanut ymmärtää.

        Itse luotin häneen sokeasti ja olin varma että olin löytänyt elämänkumppanin mutta vähämpä näköjään tiesin..

        Ensin ajattelin, kun häneen kerran rakastuin, että teen kaikkeni että tilanne palaa ennalleen. Pari päivää kun itkin silmät päästäni ja tunteet menivät vuoristorataa, niin tajusin ettei kukaan mies ole rakkauden arvoinen jos hän ei kunnioita naista. Tämän sanoin myös hänelle..

        En tiedä,jotenkin kaikki tuntui niin oikealta ja meillä oli hyvä olla. Ollaan kuitenkin tiedetty toisemme 7 vuotta enkä olisi ajatellut että meidän tiemme koskaan tällä lailla kohtaisi. Oli vain niin vahva tunne..Pakko vain todeta että se oli harhaa. Ei auta kuin jatkaa eteenpäin sillä minulla ei ole mitään tarkoitusta jäädä roikkumaan.


      • MMMMMMMMMMM
        edelliseen.. kirjoitti:

        Ensin ajattelin, kun häneen kerran rakastuin, että teen kaikkeni että tilanne palaa ennalleen. Pari päivää kun itkin silmät päästäni ja tunteet menivät vuoristorataa, niin tajusin ettei kukaan mies ole rakkauden arvoinen jos hän ei kunnioita naista. Tämän sanoin myös hänelle..

        En tiedä,jotenkin kaikki tuntui niin oikealta ja meillä oli hyvä olla. Ollaan kuitenkin tiedetty toisemme 7 vuotta enkä olisi ajatellut että meidän tiemme koskaan tällä lailla kohtaisi. Oli vain niin vahva tunne..Pakko vain todeta että se oli harhaa. Ei auta kuin jatkaa eteenpäin sillä minulla ei ole mitään tarkoitusta jäädä roikkumaan.

        Ollaan oltu kimpassa neljä vuotta. Viime syksynä rapulaiseni laittoi poikki kolme kertaa. Soitti mm. työpaikalleni, vaikka olen sanonut, etten käsittele moisia asioita kuin kasvotusten. Mutta ei jänishousun herran pokka riittänyt. Nyt olen saanut leikistä tarpeekseni.

        Häntä pystyyn! Ei tuollaiset selkärangattomat nilviäiset ansaitse kunnioitusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe