mitä eläintä muistutat vai muistuttaako jokin eläin sinua?
jos olisit eläin
33
507
Vastaukset
Minulla oli villakoira. Se oli vilkas ja leikkisä. Usein tunsin samankaltaisuutta sen kanssa. Joten luulen, että villakoira muistuttaa minua.
- jennun
Kuinka paljon sinun villakoirasi maksoi(noin)?Haluaisin itse hankkia villakoiran ja eikö ne sovi allergisille?
jennun kirjoitti:
Kuinka paljon sinun villakoirasi maksoi(noin)?Haluaisin itse hankkia villakoiran ja eikö ne sovi allergisille?
Koira on ollut kuollut jo noin neljä vuotta ja oli silloin jo 13 vuotias. Joten en muista mitä maksoi. Sen muistan ainakin, että se oli halpa venäjältä tuotu avioerokoira ja sain sen pitovaikeuksien vuoksi hyvin halvalla rotukoiriin nähden.
Koira oli hyvin terve koko ikänsä joten sen venäläiset geenit oli hyvät koska se oli ilmeisesti ns. luonnonvalinta. Siellä ei ilmeisesti huonokuntoisia elätetä ja lääkkeillä hoideta kuten Suomessa, joten geenit oli ilmeisesti hyvät.
Mun tekisi mieli uutta, mutta mies ei ole vielä suostunut, kun meillä on niin paljon parkettia, nyyh.
- Baile_Atha_Cliath
ihomatoa....
- SerpeNTiina
olen leikittänyt satoja kertoja nuorten tutustumisilloissa ja perään vielä kysymys;miksi mielestäsi olisit juuri ko.eläin.
Itse kuulin erään julkkiksen sanovan,että pitää olla :"lehemän hermot!"...toden totta,lehmä haluaisin olla,se on vastakohta minulle luonteenpiirteiltään,mutta samanlaiset silmät kyllä!
Yhtä lämpimät ja kosteat kuin naapurin Kallen varpaat. - jos olisit
minähän olen. Muistutan tuota peilistä kurkkivaa eläintä.
- horoskoopissa
olen apina. Omassa mielessäni olen kissa, itsenäinen sähisijä.
- Meriläinen
usein että olisin varis, varsinkin aamulla.
Ne hyppivät "tukka" pystyssä ja tai ovat hiljaa paikoillaan kuin ekaa kahvikupillista juova minä, silmät tuijottaen kaukaisuuteen.Koira, josta osoitteessa http://www.astro.fi/future/annualChineseHoroscope
kerrotaan näin:
Vauhdikkaalle ja levottomalle Koiralle Puhvelin vuosi on yksi haasteellisimmista ja Koiran kärsivällisyyttä testataan tuhanteen kertaan. Et todennäköisesti ole millään tavalla ansainnut tai aiheuttanut niitä ongelmia, joista sinua hiljaisesti arvostellaan, mutta silti huomaat tiettyjen edistymis- tai ylenemismahdollisuuksien lipuvan ohitsesi yksi toisensa jälkeen. Tänä vuonna saatat löytää itsesi puurtamassa pitkää päivää viikko viikon jälkeen jonkun tulevaisuudessa siintävän mahdollisuuden toivossa. Pieniä onnistumisia lukuun ottamatta ahkeruutesi tuntuu vain jäävän suurimmalta osin palkitsematta. Tilanne ei ole sinun syytäsi eikä juurikaan sinun hallittavissasi, sillä Puhvelin energia ei yksinkertaisesti sovi Koiralle. Niinpä sinun ei kannata isommin tempoa kahleitasi. Puhvelin jaksolla teet tästä vuodesta menestyksellisen keskittymällä sinulle tärkeimpään päämäärään ja työskentelemällä kärsivällisesti sen hyväksi. Loppuvuodesta huomaat suunnan jo kääntyvän hienoiseen nousuun.
Koiralle Puhvelin vuosi merkitsee käännekohtaa ihmissuhteissa ja rakkauselämässä. Ihmiset, jotka tuntevat sinut, arvostavat sinut todella korkealle ja saat heidän kaiken tukensa omille pyrkimyksillesi. Sinun kannattaa keskittyä perhe-elämäsi ja ihmissuhteittesi vaalimiseen, sillä se on tämän vuoden toimivin sektori ja sitä kautta muutkin asiat alkavat hoitua paljon kivuttomammin. Sinkku Koirat saattavat hyvinkin löytää tänä vuonna sen oikean, joka pystyy siirtämään huomion työnarkomaniasta johonkin mukavampaan aiheeseen.
Taloudellisessa mielessä on olemassa sellainen vaara, että sinulle jää vain luu käteen kovan yrittämisen jälkeen, eikä se jaksa innostaa, vaikka Koira oletkin. Innostuksesi ampuu helposti yli maalin kaikenlaisissa finanssiasioissa ja Puhvelin vuonna ainoa mahdollinen tapa menestyä sijoitusmarkkinoilla on varmistamisen jälkeen varmistaminen. Siihen ei Koiran kärsivällisyys yleensä riitä, joten viisainta on elää suu säkkiä myöden ja jättää äkkirikastuminen toiseen kertaan.- ole lohikäärme
pirre-tyttö kirjoitti:
Koira, josta osoitteessa http://www.astro.fi/future/annualChineseHoroscope
kerrotaan näin:
Vauhdikkaalle ja levottomalle Koiralle Puhvelin vuosi on yksi haasteellisimmista ja Koiran kärsivällisyyttä testataan tuhanteen kertaan. Et todennäköisesti ole millään tavalla ansainnut tai aiheuttanut niitä ongelmia, joista sinua hiljaisesti arvostellaan, mutta silti huomaat tiettyjen edistymis- tai ylenemismahdollisuuksien lipuvan ohitsesi yksi toisensa jälkeen. Tänä vuonna saatat löytää itsesi puurtamassa pitkää päivää viikko viikon jälkeen jonkun tulevaisuudessa siintävän mahdollisuuden toivossa. Pieniä onnistumisia lukuun ottamatta ahkeruutesi tuntuu vain jäävän suurimmalta osin palkitsematta. Tilanne ei ole sinun syytäsi eikä juurikaan sinun hallittavissasi, sillä Puhvelin energia ei yksinkertaisesti sovi Koiralle. Niinpä sinun ei kannata isommin tempoa kahleitasi. Puhvelin jaksolla teet tästä vuodesta menestyksellisen keskittymällä sinulle tärkeimpään päämäärään ja työskentelemällä kärsivällisesti sen hyväksi. Loppuvuodesta huomaat suunnan jo kääntyvän hienoiseen nousuun.
Koiralle Puhvelin vuosi merkitsee käännekohtaa ihmissuhteissa ja rakkauselämässä. Ihmiset, jotka tuntevat sinut, arvostavat sinut todella korkealle ja saat heidän kaiken tukensa omille pyrkimyksillesi. Sinun kannattaa keskittyä perhe-elämäsi ja ihmissuhteittesi vaalimiseen, sillä se on tämän vuoden toimivin sektori ja sitä kautta muutkin asiat alkavat hoitua paljon kivuttomammin. Sinkku Koirat saattavat hyvinkin löytää tänä vuonna sen oikean, joka pystyy siirtämään huomion työnarkomaniasta johonkin mukavampaan aiheeseen.
Taloudellisessa mielessä on olemassa sellainen vaara, että sinulle jää vain luu käteen kovan yrittämisen jälkeen, eikä se jaksa innostaa, vaikka Koira oletkin. Innostuksesi ampuu helposti yli maalin kaikenlaisissa finanssiasioissa ja Puhvelin vuonna ainoa mahdollinen tapa menestyä sijoitusmarkkinoilla on varmistamisen jälkeen varmistaminen. Siihen ei Koiran kärsivällisyys yleensä riitä, joten viisainta on elää suu säkkiä myöden ja jättää äkkirikastuminen toiseen kertaan....miälenkiintone juttu.mää ole vesi-lohikäärme
Katti kyl tykkäisin olla,vitivalkone,vihriäsilmäne.miumau. - Minämaalta
ole lohikäärme kirjoitti:
...miälenkiintone juttu.mää ole vesi-lohikäärme
Katti kyl tykkäisin olla,vitivalkone,vihriäsilmäne.miumau.söpö, älykäs, hyväluonteinen mutta persoonallinen. Hyvä kiima vanhalla lehmälläkin.
- ja Ohhoh
Minämaalta kirjoitti:
söpö, älykäs, hyväluonteinen mutta persoonallinen. Hyvä kiima vanhalla lehmälläkin.
Taatko tiellä pikkunapelo kävät äitin ja itin tiettikalla kurlkkimatta. Ja tai naptuteltua yhden lauteen.... Uj uj ujj
- simsalabim123
ja Ohhoh kirjoitti:
Taatko tiellä pikkunapelo kävät äitin ja itin tiettikalla kurlkkimatta. Ja tai naptuteltua yhden lauteen.... Uj uj ujj
oliko sulla reppanalla lapsena lelutkin vallan puuta,eikä äitikään pitänyt sylissä?
- k/k
ole lohikäärme kirjoitti:
...miälenkiintone juttu.mää ole vesi-lohikäärme
Katti kyl tykkäisin olla,vitivalkone,vihriäsilmäne.miumau.kissa,valkoinen pörröturkkinen,säkenöivä viiksinen,omapäinen,ovela ja vaikeesti pomotettava.
Saa ottaa syliin ja rapsutaa,voin kehrätä . - Kyyttö
ja Ohhoh kirjoitti:
kuukleta vaikka hakusanalla kyyttö tai itäsuomenkarja; totta joka sana.
Kun keskimäärin teholehmä elää 5-vuotiaaksi, kyytöt elävät jopa yli 20-vuotiaiksi ja voivat poikia vielä vanhoilla päivillään, ja ovat kuin nuoria tyttösiä keväisessä kiimassaan;) - Äkkijyrkän Miinan
Kyyttö kirjoitti:
Kun keskimäärin teholehmä elää 5-vuotiaaksi, kyytöt elävät jopa yli 20-vuotiaiksi ja voivat poikia vielä vanhoilla päivillään, ja ovat kuin nuoria tyttösiä keväisessä kiimassaan;)lemmikkejä?
Ihania elämiä nuo lehmät, niin raukean lempeät silmät ja pitkät ripset. - Suomen maatiaiseläimet
Äkkijyrkän Miinan kirjoitti:
lemmikkejä?
Ihania elämiä nuo lehmät, niin raukean lempeät silmät ja pitkät ripset.Vastaus: on.
- Oho ohhoo
Kyyttö kirjoitti:
Kun keskimäärin teholehmä elää 5-vuotiaaksi, kyytöt elävät jopa yli 20-vuotiaiksi ja voivat poikia vielä vanhoilla päivillään, ja ovat kuin nuoria tyttösiä keväisessä kiimassaan;)tuhannesti anteeksi typerää kielenkäyttöäni. Näin siinä käy kun ei asioista ota selvää ennenkuin suoltaa typerää tekstiä. :-(
Vielä kerran, anteeksi, olen todella pahoillani
- hukkeli
minua muistuttaisi? Jonkun mielestä kameli, jonkun toisen mielestä piikkisika. Itse tahtosin olla kontiainen.
- paapuuri
vai mikä se on, sellainen tanakka, laiskan näköinen kaveri.
- muistaakseni
laiskiainen.
- paapuuri
muistaakseni kirjoitti:
laiskiainen.
mutta on sellainenkin eläin olemassa kuin vyötiäinen, on varmaan:)))
- Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
mutta on sellainenkin eläin olemassa kuin vyötiäinen, on varmaan:)))
- paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
eilen, enkä ehkä tänäänkään, mutta täytyy harjoitella ja treenata, tuut sitten auttamaan, jos jään tuohon loppuasentoon :)))
Melkoisen hauskan näköinen veijari. - Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
eilen, enkä ehkä tänäänkään, mutta täytyy harjoitella ja treenata, tuut sitten auttamaan, jos jään tuohon loppuasentoon :)))
Melkoisen hauskan näköinen veijari.löyty heti hyvä kuva, mutta miusta tukka pystyssä ja aamuilmein ei.
Kaikki varikset joita googlessa oli olivat niin ylväitä. Ei ensimmäistäkään aamu varista.
Ne nimittäin oikeasti muistuttaa minua ennen ensimmäistä kahvikuppia.
Nyt mie taas poistun tästä tonne ulkoilmaan, muuten jään tähän kukkumaan.
Hyvää päivän jatkoa, ja toki autan jos jäät loppuasentoon. moi moi.
eläinkirjassa oli sellainen kuin kummitusapina..Mä olen varmaankin se...:)
- ihminen .
villiintyy, joten olen vanha visentti, vanhat sonnit vanhoilla päivillä elävät erakkona.
- töpinä
olla ihana, notkea ja nopea musta pantteri ,muistutan kuitenkin enemmän omaa kotikissaani ,se naukuu ja valittaa kylläkin enemmän kuin minä jos ei ruoka ole hyvää ,tai muuten vain haluaa hellimistä, jota minäkään en pane pahakseni, useimmiten se vain makailee auringossa tai sohvalla, joka myös sopii minullekin sillointällöin,välillä se villiintyy kuin nuoret tytöt leikkimään ja kisailemaan,joka on minustakin hauskaa aina välillä,ikääkin meillä on aika lailla saman verran jos kisulle lasketaan kissan vuodet, että saman laisia ollaan.
- HTZA
Seuraavalla reissulla otan vaihtovaatteet, tai ainakin pyrin vaihtamaan.
Nyt menen tästä suihkuun..
Kohta on poika raikas ja tuoksuu dödöltä.
Odottakaas vaan, mutta tarvis ensin saada tää pahvilaatikko auki.
Hirvee tölkkimäärä eikä mee K-kaupan jakeluun..Roskiin vain. Minäkö muistuttaisin jotain eläintä. Ei ikinä. :)
- G.J.
minä on (Burmillan silmäinen) CYMRIC.
russakka.
- senkin
SIKA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663