Rakennekynnet Hämeenlinnassa

kettu.

Aiemminkin on aiheesta kyselty, nyt päivitetään: Missä kannattaa Hämptonissa käydä kyntensä laitattamassa? Itse kävin joskus Reskalla Hiushuone Tiia's:ssa, järkyttävää. En suosittele.
Kokemuksia Profilduosta? Josefiinasta, Pinjamista.. Uniqueenissa tekevät kuulemma akryylejä, muualla geelejä.

59

14853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kettu.

... ja saman tien voisin tiedustella tekeekö muut kuin uniqueen suihkurusketuksia tämän pitäjän alueella?

• Mikaela80

Itse olen käynyt Pinjamissa, tekevät geelikynsiä ja olen ollut ihan tyytyväinen tulokseen. Olen testannut muitakin paikkoja ja tekevät ihan karseaa jälkeä! Tohonkin hommaan pitäis olla jotain rajaa ketkä niitä kynsiä saa tehdä!

• En suosittele.

Teki geelillä, ja sanoi, että 'nämä kynnet lähtee vain viilaamalla pois'. Mites kävikään 1,5 viikon päästä ensimmäiset oli jo irti...

Älkää menkö sinne...

• pluto

Itselläni on ollut rakennekynnet pari vuotta ja montakin paikkaa hmlssa olen testannut. Pinjamin kynnet tippuivat reilussa viikossa vähitellen.. palvelu ynseää eikä huoltoihin meinannut löytyä aikaa. Hesassa saa monessakin paikkaa laadukkaita kynsiä, vaikka nyt enemmän maksavatkin, mutta ei sinne viitsisi ajaa kolmen viikon välein pelkkiä kynsiä huollattamaan. Sieltä yhdestä paikasta suosittelivat uniqueenia ja nyt olen pari kertaa käynyt siellä huollossa ja ihan tyytyväinen olen ollut.. Vaikkakin jouduin luopumaan geeleistä. Ainakin sain ystävällistä palvelua ja huoltoajat järjestyvät.

• Kävijä

Olen käynyt Hiushuone Tiia's:ssa laitattamassa kynsiä jo useamman kerran ja tyytyväinen olen ollut. Tekijä kuulemma vaihtunut joskus vuosi sitten.

• kynnet

Tervetuloa kokeilemaan kynsiä, jotka pysyvät - mikäli oma luonnonkyntesi on kunnossa.

Edustan belgialaisen Professionailsin kynsiä ainoana koko Hämeenlinnan seudulla. Kynnet ovat kauniit, luonnolliset ja kestävät. Asiakkaani ovat erittäin tyytyväisiä.

Soita ja varaa aika
      Sari La Miu
      0400 012 432

• entinen asiakas

miten kehtaat mainostaa itseäsi!!! sinulla olen käynyt enkä käy enää
        hukkaan meni nekin rahat.

• Pitkäaikainen asiakas
        entinen asiakas kirjoitti:

miten kehtaat mainostaa itseäsi!!! sinulla olen käynyt enkä käy enää
        hukkaan meni nekin rahat.

Jos päivämäärää katselee niin Sari la Miu on ollut alkava yritys Hämeenlinnassa tuolloin -07. Joten fiksu yrittäjä hakee itselleen asiakkaita mainostamalla.

Varmaan tänä päivän ei Sari la Miun tarvi hirveästi hakea asiakkaita vaan uudet asiakkaat saavat jonottaa sinne pääsyä. Ja se on hyvä, että sinä jolla meni rahat hukkaan annoit tilaa niille ihmisille jotka osaavat arvostaa ammatitaitoista työtä.

• 1959

Hämeenlinnassa on kynsistudio Dstyle joka tekee Brisan geelikynsiä, olen itse ollut erittäin tyytväinen.

• Hansuliini

Hei!

Kävin Hämeenlinnassa kyselemässä rakennekynsien hintoja. Olivat NIIN törkeän kalliit, että menin kaverin suosituksesta Helsinkiin Hollywood Nails paikkaan. Kynnet olleet nyt 2 viikkoa ja aivan kuin uudet! Tekivät akryylikynnet ja vaikka maksoi junalipun Helsinkiin ja takaisin, jäin silti voitolle verrattuna Hämeenlinnan hintoihin...

• kaikenlaisia
        Hansuliini kirjoitti:

Hei!

Kävin Hämeenlinnassa kyselemässä rakennekynsien hintoja. Olivat NIIN törkeän kalliit, että menin kaverin suosituksesta Helsinkiin Hollywood Nails paikkaan. Kynnet olleet nyt 2 viikkoa ja aivan kuin uudet! Tekivät akryylikynnet ja vaikka maksoi junalipun Helsinkiin ja takaisin, jäin silti voitolle verrattuna Hämeenlinnan hintoihin...

Kävin kattoon ton hollywood nailsin sivuja, ja halpa hinta näkyy laadussa... Kuvagalleriassa ihan karseen näköstä jälkeä. En maksais edes sitä viittäkymppiä noista...
        Ennemmin maksan enemmän ja saan kauniit ja tyylikkäät kynnet. Noissa työnjälki ei näyttänyt kovin kaksiselta. Mut sehän on ihan makuasia, että mistä tykkää.

• tyytyväinen asiakas

Palvelu on aivan mahtavaa ja ystävällistä. Hinnat paljon halvemmat kuin keskustan hoitoloissa. Ja tämäkin lähellä keskustaa, Kaurialassa.

• Elina**

Kävin laitattamassa Pumpuli Salongissa rakennekynnet. Minulle tehtiin LCN merkillä. Olin erittäin tyytyväinen lopputulokseen... Ainakin sitä paikkaa voin suositella.

• koukussa kynsiin

Mä oon laittanu geeli-kynsiä monessa paikassa, mutta ehdottomasti parhaat kynnet Hämeenlinnassa tekee Mari Renfeldt Maristylessa. Tekee geelillä ja ei sitten varmaan lähde irti, kun viilaamalla. Itellä pisin huoltoväli ollu 7 viikkoa ja kaikki kynnet kiinni. Kasvurajoja toki viilailin, mutta irti ei ollut yksikään kynsi. Mari tekee kynsiä Kankaantakana ja hinta laatusuhde on kyllä enemmän, kun kohdallaan. Maristylen numero on 040-4161424.

• kynsien

vaan kasvaa itsestään.
        Mikä siinä on niin vaikeaa?

• kettusenmuori
        kynsien kirjoitti:

vaan kasvaa itsestään.

Mietin ihan samaa. Kuka helvetti maksaa siitä ilosta että saa lapion näköset kauhat sormenpäihin ja sitten kipitellään kädet pystyssä kun ei mitään voi tehdä ettei "mun kynnet mee" Perkele sanon minä. Kasvaa nuo itekseenkin ja lakkapullo maksaa euron vapaa valinnassa!

• Sabriina....!
        kettusenmuori kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Kuka helvetti maksaa siitä ilosta että saa lapion näköset kauhat sormenpäihin ja sitten kipitellään kädet pystyssä kun ei mitään voi tehdä ettei "mun kynnet mee" Perkele sanon minä. Kasvaa nuo itekseenkin ja lakkapullo maksaa euron vapaa valinnassa!

Kauniita kynsiä tehdään Hämeenlinnassa Pumpuli salongissa. Upeita koristeluita..... Kynnet pysyy eikä irtoile. =)

• ..............
        Sabriina....! kirjoitti:

Kauniita kynsiä tehdään Hämeenlinnassa Pumpuli salongissa. Upeita koristeluita..... Kynnet pysyy eikä irtoile. =)

omakehu haiseeeeeeeeeeeeee

• on samaa
        kynsien kirjoitti:

vaan kasvaa itsestään.

sarjaa kuin rakennehampaat eli tekarit, rakennetissit eli silikonit, rakennetukka eli peruukki.

• kynnet fiininä

Mä oon kans käyny Marilla jo yli puoli vuotta ja oon NIIN tyytyväinen. Kynnet pysyy hyvänä ainakin 4-5 viikkoo. Pitempääkin voi olla, mutta vaatii itseltä pikkasen viilailua. Marilla on ihana käydä, koska palvelu on ystävällistä ja laadukasta. Kankaantaakse on myös kiva hurauttaa,pystyy välttämään tuskaisen parkkipaikan metsästämisen ja parkkiajan kyylämisen.
        Kynnet on ollu kauniita ja just sellaset kun oon millonkin halunnut. Aion jatkossakin käydä laittamassa Marilla geelikynteni!!

• köyhät kyykkyyn
        kettusenmuori kirjoitti:

Ne ottavat kel on varaa!!

• kaikkensa yrittänyt
        kynsien kirjoitti:

vaan kasvaa itsestään.

Omat kynnet ei aina kasva ja jos kasvaa - lohkeilee. liuskoittuu, halkeilee pitkittäin, eikä mitkään kynsiöljyt, seerumit tai vitamiinit auta yhtään. Haluaisi olla naisellinen normaalinpituisilla kynsillä, mutta joutuu halkeilun ja repeilyn takia aina leikkaamaan TOSI lyhyiksi. Kyllä harmittaa ja siksi nuo rakennekynnet olisi mukavat. Taidankin kokeilla.

• Marista..

Voisko joku kertoa hieman mitä tuolla Marilla maksaa? Itse olen kans miettinyt laitattaa kynsiä, kun omat aina lohkeilee vaikka tekisin / söisin mitä.
        Olen miettinyt dstyleä, mutta tuo Mari vaikuttaa hyvältä.
        Eli mitä siellä maksaa?

• asiakkaana jo kauan
        Marista.. kirjoitti:

Voisko joku kertoa hieman mitä tuolla Marilla maksaa? Itse olen kans miettinyt laitattaa kynsiä, kun omat aina lohkeilee vaikka tekisin / söisin mitä.
        Olen miettinyt dstyleä, mutta tuo Mari vaikuttaa hyvältä.
        Eli mitä siellä maksaa?

Mielestäni tekee laadukasta työtä,itselläni pysyneet todella hyvin, muutaman kerran"huoltovälin" aikana yksi lohjennut. Tämäkin johtunut siitä,että olen kolhaissut tosi pahasti sormen vaikkapa oven väliin. Niille jotka pohtivat, miksi laittaa rakennekynnet, miksi yleensäkään tehdä mitään??? yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.....
        käy kurkkaamassa nettisivut: www.dsstyle.fi

• tiina tyytyväinen

Kävin Marilla vahvistamassa omia kynsiäni. Palvelu ensiluokkaista, samoin työ -todella huolellista. Ystävällinen ja miellyttävä palvelu. Suosittelelen lämpimästi.

• Kynnetön
        kettusenmuori kirjoitti:

tulee vähän viiveellä kommentti teidän kommentteihin, vaikkakin itsekin tavallaan ihmettelen noita lapioita ja ei voi tehdä mitään..MUTTA..kun omat kynnet ei kasva, kun on vitamiinipuutos ja halkee ja lohkee, tarttuu johonkin, verta tulee ja on arat sormenpäät... oon puoli vuotta miettinyt, että onko mun pakko ottaa jotkut tuollaiset, kun omat on niin kauhean näköiset. Varmaankin, mutta en halua lapiota ja pitkiä, vain sellaiset mahd normaalin näköiset. Eikä koukeroita, mutta ne täytyy olla hyvät!

• tyyväinen asiakas
        asiakkaana jo kauan kirjoitti:

Mielestäni tekee laadukasta työtä,itselläni pysyneet todella hyvin, muutaman kerran"huoltovälin" aikana yksi lohjennut. Tämäkin johtunut siitä,että olen kolhaissut tosi pahasti sormen vaikkapa oven väliin. Niille jotka pohtivat, miksi laittaa rakennekynnet, miksi yleensäkään tehdä mitään??? yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.....
        käy kurkkaamassa nettisivut: www.dsstyle.fi

www.dstyle.cc

• Pitkäikainen asiakas
        tyyväinen asiakas kirjoitti:

www.dstyle.cc

Kävin hieronnassa Dstylessä ja siellä oli tosi mukava mies hieroja. Hieroi hyvin ja tosi edullisesti. 60min hieronta maksoi 20€. Voin suositella vaikka kyseessä oli opiskelija joka valmistuu kesän kynnyksellä!!

• haistakaaa
        kynsien kirjoitti:

vaan kasvaa itsestään.

toisilla kasvaa toisilla ei............................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• pikkumurmeli
        kettusenmuori kirjoitti:

kettusenmuorille ja muillekkin.
        Semmoiset, kuin minä teettävät rakennekynsiä!
        Omat kynnet liuskottuu ja repeilee. Ovat pehmeät, eivätkä kestä mitään.
        On syöty ämpäritolkulla kynsiä vahvistavaa tähän ikään mennessä (47) vailla pienintäkään vaikutusta. Hiuksia piisaa ja ne kyllä kasvaa.
        Jos ommalle kohdallesi joskus sattuisi ohuen kynnen repeäminen vereslihaan saakka (jää vaikka sormikkaaseen kiinni), niin luulenpa mielipiteesi muuttuvan.
        Kaikilla kyse ei ole itsensä koristelusta.

• ...

jukolassa tekee myös yks immeinen hyviä kynsiä, oon tosi tyytyväinen ollut...

• sä teet

hyviä kynsiä varmaan, mutta nyt puhutaan rakenne-identiteetistä ja miksi tarvitsemme sitä.

• on kuitenkin
        sä teet kirjoitti:

hyviä kynsiä varmaan, mutta nyt puhutaan rakenne-identiteetistä ja miksi tarvitsemme sitä.

vain sormenpäistä hitaasti pursottuva kupera sarveisainelevy, eikö niin?
        Miksi haluamme rakenne- sellaisia? Haluaisin kuulla käyttäjän näkökulmaa tähän asiaan.

• menee heti
        on kuitenkin kirjoitti:

vain sormenpäistä hitaasti pursottuva kupera sarveisainelevy, eikö niin?
        Miksi haluamme rakenne- sellaisia? Haluaisin kuulla käyttäjän näkökulmaa tähän asiaan.

tunnelma, jos naisessa on jotain rakenne- tai muita tukiaisosia.
        Suomalainen luonnollinen nainen on kaunis ilmestys omana itsenään.
        Pannaas nyt kaikki soimaan Tapani Kansa-vainaan "Tulkaa tytöt takaisin", sitten otetaan ryypyt ja "r.a.k.a.s." napit eteläkaakossa, mietitään asiaa oikein kunnolla ja sitten oman rakkaan viereen nukkumaan.

• tapani kansa
        menee heti kirjoitti:

tunnelma, jos naisessa on jotain rakenne- tai muita tukiaisosia.
        Suomalainen luonnollinen nainen on kaunis ilmestys omana itsenään.
        Pannaas nyt kaikki soimaan Tapani Kansa-vainaan "Tulkaa tytöt takaisin", sitten otetaan ryypyt ja "r.a.k.a.s." napit eteläkaakossa, mietitään asiaa oikein kunnolla ja sitten oman rakkaan viereen nukkumaan.

rakennekynsiä? Neumann ja Kirka ja Timo T.A. käyttää, mutta en usko että Tapsa. Todisteita peliin!

• Piitsu77
        sä teet kirjoitti:

Muut käy kampaajalla kerran kuussa. Meikkaavat päivittäin. Minä en... Minun juttuni on rakenne kynnet ja ovat olleet jo melkein pari vuotta. Kyllä omat kynnet kasvaisivat, mutta eivät kestä. Ja onhan se naisellista, kun on kauniit kynnet asiakaspalvelu tehtävissä. Olen ollut aina tyytyväinen tulokseen, jonka Sari saa aikaiseksi Sari La Miussa.

• naisellista tee,
        Piitsu77 kirjoitti:

Muut käy kampaajalla kerran kuussa. Meikkaavat päivittäin. Minä en... Minun juttuni on rakenne kynnet ja ovat olleet jo melkein pari vuotta. Kyllä omat kynnet kasvaisivat, mutta eivät kestä. Ja onhan se naisellista, kun on kauniit kynnet asiakaspalvelu tehtävissä. Olen ollut aina tyytyväinen tulokseen, jonka Sari saa aikaiseksi Sari La Miussa.

piitsu, jos sulla on värjätyt muovinpalat sormenpäissä. Päin vastoin, ne oikein pistää silmään ja vie uskottavuuden täysin etenkin asiakaspalvelutehtävissä.

• Luv
        sä teet kirjoitti:

Ei muuten puhuta rakenneidentiteetistä (mitä ikinä se sitten onkaan), eikä siitäkään, miksi niitä tarvitsemme, vaan nimenomaan siitä, missä ne kannattaa Hämeenlinnassa teettää. Siis aloituksessa ainakin kysellään juuri sitä. ;) ;)

• vakiasiakas

Minulla on erinomaiset kokemukset Maristylen laittamista kynsistä. Palvelu yksilöllistä ja ystävällistä.
      Voin tosiaan suositella.

• 234

Mari tekee kamalan paksuja klönttejä kynsistä........kahdet nähnyt ja molemmat tyytymättömiä kynsiinsä!

• Huoltoväli 5 vko:a
        234 kirjoitti:

Mari tekee kamalan paksuja klönttejä kynsistä........kahdet nähnyt ja molemmat tyytymättömiä kynsiinsä!

No, huh,huh! Ei sitten tyytymättömät saanu sanottua, että tykkäisivät ohuemmista kynsistä, luulen, että olisivat sellaiset saaneet. Olen itse käynyt Marilla jo yli vuoden ja aina saanut toiveideni mukaiset kynnet. Olen uskaltanut suositella Maria lämpimästi myös ystävilleni ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Niinhän se toki on, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, vai miten se sitten menikään.

• cc
        Huoltoväli 5 vko:a kirjoitti:

No, huh,huh! Ei sitten tyytymättömät saanu sanottua, että tykkäisivät ohuemmista kynsistä, luulen, että olisivat sellaiset saaneet. Olen itse käynyt Marilla jo yli vuoden ja aina saanut toiveideni mukaiset kynnet. Olen uskaltanut suositella Maria lämpimästi myös ystävilleni ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Niinhän se toki on, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, vai miten se sitten menikään.

Rakennekynnet pysyvät vaihtelevasti,riippuen asiakkaan omista kynsistä,tai malttaako olla repimättä,mitä ilmeisesti yllättävän moni tekee :) mutta toisille sopii akryylit ja toisille geelit,kannattaa kokeilla molempia.Joissakin paikoissa tehdyt kynnet pysyvät toisilla ja toisilla ei.itse kävin eräässä paikassa hämeenlinnassa ja olivat todella hyvät ja pysyivät,mutta ystävälläni eivät,hän otti akryylit ja ne olivat hänelle paremmat :)

• tyytyväinenasiakas
        234 kirjoitti:

mulle ainakin tekee hyvät ja ohuet kynnet huolellsesti. kestää hyvin ja ei yhtään näytä klönteiltä niinkuin palokunnan kadulla tehtiin..

• ekkope
        tyytyväinenasiakas kirjoitti:

mulle ainakin tekee hyvät ja ohuet kynnet huolellsesti. kestää hyvin ja ei yhtään näytä klönteiltä niinkuin palokunnan kadulla tehtiin..

menehän Mari nyt sieltä jo mainostamasta, naurettavaa kirjoittelua. Todella epäuskottavaa. Luulisi yrittäjillä sen verran älyä ja rajaa olevan, etteivät käy täällä kirjoittelemaan muka asiakkainaan.

• haistakaaa
        cc kirjoitti:

Rakennekynnet pysyvät vaihtelevasti,riippuen asiakkaan omista kynsistä,tai malttaako olla repimättä,mitä ilmeisesti yllättävän moni tekee :) mutta toisille sopii akryylit ja toisille geelit,kannattaa kokeilla molempia.Joissakin paikoissa tehdyt kynnet pysyvät toisilla ja toisilla ei.itse kävin eräässä paikassa hämeenlinnassa ja olivat todella hyvät ja pysyivät,mutta ystävälläni eivät,hän otti akryylit ja ne olivat hänelle paremmat :)

en ainakaan ite niitä revi.. tarviiks se geeli laittaa niin kiinni kynsinauhoihin et sit kun oma kynsi kasvaa niin jää semmonen törö siihen reunaan ja sit repee ihan arkikäytössä ja ilmaantuu niin että lähteekin sit IRTI?! On meinaa oma kynsi sit aika kipee kun se siitä repee!

• Annhau

Geelikynsiä NSI sarjalla parturi-kampaamo Ella& Voogi (Pääpostin talossa). Hinta 65 € ja huolto 35€. Tervetuloa kaikille ;)) Terv Anna Hauhia

• mietteliäs2010

Eivätkö akryylit löydy vielä Hämeenlinnasta? Olen vuosia kokeillu molempia ja akryylit pysyvät mulla paremmin..

• Palataan asiaan
        mietteliäs2010 kirjoitti:

Eivätkö akryylit löydy vielä Hämeenlinnasta? Olen vuosia kokeillu molempia ja akryylit pysyvät mulla paremmin..

Teen akryylikynsiä Hämeenlinnassa. Käytän Young Nails- sarjaa, hyvällä kokemuksella. Ota yhteyttä [email protected] niin kerron enemmän.

• haistakaaa

onks hinta laatu suhde kohdillaan??

• Asiakas76878

Kynsistudio Caroline Hallituskadulla on hyvä ja mukava paikka Hallituskadulla, hän toimii samoissa tiloissa Studio Helizenin kanssa, joka tarjoaa kampaamopalveluita, kauneushoitoja, stylistin palveluita jne..
      Rouvat on molemmat oikein mukavia ja lupsakoita. Hinta on kohtuullinen ja aina saa hyvää palvelua!

• marpel

onko kellään kokemuksi B&H Wivianin kynsistä?

• susku07
        marpel kirjoitti:

Minä ainakin sain ihanat bling bling kynnet,,,käy kokeilemas

• Ansku89n
        marpel kirjoitti:

Testasin wivianin ja sain kauniit kynnet. Hyvä muoto ja sirot.. aikaisemmat kokemukseni hämeenlinnassa muualla olivat karmeat lapiot. Suosittelen ja hintakin on kohdillaan.

• Aurinko Salonki

Teen geeli ja akryylikynsiä CND:n ja MAGNETICin tuotteilla.

Aurinko Salonki 044-2812123

• geeli vai akryyli

olen ajatelut ottaa rakennekynnet mutta en tiedä kummmat on järkevämpi ottaa geeli vaiko akryyli kynnet jos ennen ei ole ottanut? Minkälainen hintaero on ? Kummat ovat kestävämmät,paremmat?

• apuja kiiitos

paljonko maristylessä kynnet maksaa? ja mitä eroa geeli ja akryyli kynsillä on?

• rumennokset

Kuka ylipäätään haluaa rakennekynnet?

• Tulin, näin ja koin.
    • itseoppinut

Teen geelikynsiä Hämeenlinnan keskustassa tai jopa sinun luonasi tässä lähialueilla. Käy kurkkaamassa Facebookissa "Geelikynnet Hämeenlinnassa" ja laita siellä viestiä, jos kiinnostuit! :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6665
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2285
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1042
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      87
      942
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe