Olen parikymppinen opiskelija tyttö ja pidän kovasti metsässä liikkumisesta. Kaveriporukastani ei löydy tällä hetkellä ketään vaeltamiseen hurahtanutta, joten olisin vailla mukavaa ja luotettavaa retkiseuraa. Asun Tampereella, joten olisi hyvä jos seura löytyisi Pirkanmaalta. Lisäksi olisi hienoa jos sinulta löytyisi koira mukaan (ei kuitenkaan välttämätöntä). Olen myös kiinnostunut kokoamaan pientä porukkaa, jonka kanssa harrastusta voisi jatkaa. Mulla ei ole autoa, eikä edes telttaa, mutta tuskin suunnitelmat siihen kaatuu..hyviä laavupaikkoja on lähes joka reitin varrella.
Vailla retkiseuraa?
reissunainen_83
1
1001
Vastaukset
- Lauri 24
Retkiseura kiinnostaa. Itse olen retkeillyt suurimman osan elämääni jota on kertynyt 24v. Yleensä retkeilen/vaellan yksin mutta seurassa retkeily myös kiinnostaa. Lähiaikoina olen pääosin retkeillyt yksin koska kaverit jäi etelään muttaessani Keuruulle.
En omista koiraa mutta auto ja teltta löytyy. Retkeilyssä pidän tärkeänä että on hauskaa. Päivämatka taas ei ole kovinkaan tärkeä.
Jos kiinnostaa niin pistä postia.
orilic ät hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984