Olen parikymppinen opiskelija tyttö ja pidän kovasti metsässä liikkumisesta. Kaveriporukastani ei löydy tällä hetkellä ketään vaeltamiseen hurahtanutta, joten olisin vailla mukavaa ja luotettavaa retkiseuraa. Asun Tampereella, joten olisi hyvä jos seura löytyisi Pirkanmaalta. Lisäksi olisi hienoa jos sinulta löytyisi koira mukaan (ei kuitenkaan välttämätöntä). Olen myös kiinnostunut kokoamaan pientä porukkaa, jonka kanssa harrastusta voisi jatkaa. Mulla ei ole autoa, eikä edes telttaa, mutta tuskin suunnitelmat siihen kaatuu..hyviä laavupaikkoja on lähes joka reitin varrella.
Vailla retkiseuraa?
reissunainen_83
1
1018
Vastaukset
- Lauri 24
Retkiseura kiinnostaa. Itse olen retkeillyt suurimman osan elämääni jota on kertynyt 24v. Yleensä retkeilen/vaellan yksin mutta seurassa retkeily myös kiinnostaa. Lähiaikoina olen pääosin retkeillyt yksin koska kaverit jäi etelään muttaessani Keuruulle.
En omista koiraa mutta auto ja teltta löytyy. Retkeilyssä pidän tärkeänä että on hauskaa. Päivämatka taas ei ole kovinkaan tärkeä.
Jos kiinnostaa niin pistä postia.
orilic ät hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633802Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091413- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11837- 65831