Elämä pielessä

Joutaisin kuolla

Eli olen kohta kolmikymppinen luuserimies jonka elämä on mennyt niin pieleen kuin vain voi mennä aikoja sitten. Vanhempani erosivat joitakin vuosia sitten ja molemmat löysivät uudet kumppanit suhteellisen nopeasti. Nuorempi siskonikin on seurustellut jo vuosia ja kumppanit vaihtuneet tiheään mikä ei mielestäni ole mikään arvostettava asia. Asun yksin mutta olin äskettäin yhdessä perhetuttavien kesäjuhlissa toisen vanhempani seurassa. Perhetuttavien tyttärelle on tulossa lapsi piakkoin ja sanoivat vain että ei sitä tiedä milloin noin käy minullekin niin. Lisäksi vanhempani katsoi minua hymyillen siihen malliin että luulee minunkin tulevan isäksi jossain vaiheessa. Se on kuitenkin pelkkä harhaluulo sillä sosiaaliset taitoni ovat olemattomat enkä tiedä missä ihmisiin edes voisi tutustua. Muutama hyvänpäiväntuttu on, mutta heihin olen tutustunut jo yläasteella enkä aikuisiällä enää ole tutustunt yhtään uusiin ihmsiin! En viitsinyt sanoa että kutsua häihin he eivät minulta koskaan saa, mutta todennäköisesti joutuvat joskus järjestämään hautajaiseni. Kuolema olisi suurin lahja mitä voin saada koska murrosiästä lähtien koko elämä on ollut pelkkä kärsimystä yksinäisyydessä ja sen aiheuttamassa ahdistuksessa!

19

3414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huttua

      paitsi että olen nainen. Ja muuten vain outo.

    • tuttua myös*

      miksi pohjimmiltasi olet yksin? Viestin perusteella sinulla on huono itsetunto..
      Millainen lapsuutesi oli, arvostiko vanhempasi sinua..?
      Ja mitä tapahtui, kun sanoit, että meni pieleen jo aikoja sitten... älä missään nimessä jää makaamaan nykyiseen tilanteeseen, vaan ala miettiä valoisammin, positiivisemmin :)...

      sinä oot mies parhaassa iässä, joten keskity vaan omaan elämään, mitä siltä haluaisit. Oletko sitten niin ruma tai jotain, ettet saa tyttöystävää?
      Ja ei kaikki edes muodosta parisuhdetta, ei halua sitä!
      Jokainen voi elää omaa elämää ihan omien halujen mukaan. Oletko muuten päässyt irrottautumaan vanhemmistasi, elämään itsenäistä, omaa elämää?

      Jos sinua kovasti ahdistaa, mene lääkärin juttusille, se voi johtua jostain muustakin, se ahdistus,... ei kannata kärsiä tuskissaan, kun voi helposti saada apuakin.
      käy tanssipaikoilla, tai mene tanssikurssille, aloita uusi harrastus, kuntosalitkin on kivoja uusien ihmisten kohtaamispaikkoja, rohkeutta sinulle, ystäväiseni!!

      • Joutaisin kuolla

        Vai paras ikä... elämä on kylläkin jo mennyt ohitse. Ja niin meni nuoruus ihan hukkaan myös. Seurustelua en voinut edes ajatella nuorempana koska vanhempani eivät katsoneet sitä hyvällä vaikka olisin halunnut. Lisäksi oli koulukiusausta ala-asteelta lukion loppuun asti ja vanhempieni mielestä se oli vain omaa vikaani. Perheriidoissa jouduin välikäteen ja piti toimia neuvottelijana kun idioottivanhemmat eivät voineet suoraan puhua toisilleen. Vanhemmat ovat kusipäitä ja olen kyllä päässyt eroon heistä henkisesti. Lääkärissä olen käynyt, lääkkeitä olen saanut mutta niitä en enää rupea käyttämään koska olo muuttuu vain epätodellisemmaksi. Paras kosto kaikille olisi että kuolisin joten toivon kovasti sitä.


      • ei............
        Joutaisin kuolla kirjoitti:

        Vai paras ikä... elämä on kylläkin jo mennyt ohitse. Ja niin meni nuoruus ihan hukkaan myös. Seurustelua en voinut edes ajatella nuorempana koska vanhempani eivät katsoneet sitä hyvällä vaikka olisin halunnut. Lisäksi oli koulukiusausta ala-asteelta lukion loppuun asti ja vanhempieni mielestä se oli vain omaa vikaani. Perheriidoissa jouduin välikäteen ja piti toimia neuvottelijana kun idioottivanhemmat eivät voineet suoraan puhua toisilleen. Vanhemmat ovat kusipäitä ja olen kyllä päässyt eroon heistä henkisesti. Lääkärissä olen käynyt, lääkkeitä olen saanut mutta niitä en enää rupea käyttämään koska olo muuttuu vain epätodellisemmaksi. Paras kosto kaikille olisi että kuolisin joten toivon kovasti sitä.

        elämä ole vielä ohi! minä olen myös kohta 30, nainen.
        elämäni on myös ollut aikamoista tuskaa teini-iästä lähtien. ujouden, yksinäisyyden, sairastelun, vanhempien tunteettomuuden jne. takia.
        pikkuisen sain apua, kun kävin n.vuoden ajan psykiatrisen sairaanhoitajan luona juttelemassa (kerran viikossa) hän oli todella ymmärtäväinen ja aina kannusti minua.
        sinullekin voisi olla hyväksi tuollainen jonkinlainen terapia..? ei pelkät lääkkeet niinkään auta.

        nyt olen löytänyt ihanan miehen, joka ymmärtää minua. ja hän on ollut minulle korvaamaton.

        iän myötä olen myös saanut itseluottamusta hiukan, ja olen aloittanut harrastuksen, johon en vielä muutama vuosi sitten olisi voinut kuvitellakaan meneväni!

        ei elämä ole vielä kolmekymppisenä, eikä nelikymppisenäkään ohi. (itseasiassa missä iässä tahansa voi elämä muuttua)
        tsemppiä sinulle.


      • Joutaisin kuolla
        ei............ kirjoitti:

        elämä ole vielä ohi! minä olen myös kohta 30, nainen.
        elämäni on myös ollut aikamoista tuskaa teini-iästä lähtien. ujouden, yksinäisyyden, sairastelun, vanhempien tunteettomuuden jne. takia.
        pikkuisen sain apua, kun kävin n.vuoden ajan psykiatrisen sairaanhoitajan luona juttelemassa (kerran viikossa) hän oli todella ymmärtäväinen ja aina kannusti minua.
        sinullekin voisi olla hyväksi tuollainen jonkinlainen terapia..? ei pelkät lääkkeet niinkään auta.

        nyt olen löytänyt ihanan miehen, joka ymmärtää minua. ja hän on ollut minulle korvaamaton.

        iän myötä olen myös saanut itseluottamusta hiukan, ja olen aloittanut harrastuksen, johon en vielä muutama vuosi sitten olisi voinut kuvitellakaan meneväni!

        ei elämä ole vielä kolmekymppisenä, eikä nelikymppisenäkään ohi. (itseasiassa missä iässä tahansa voi elämä muuttua)
        tsemppiä sinulle.

        Helppo muiden on asioista puhua joilla on asiat hyvin. Sen verran saamaton luuseri olen etten itselleni pysty mitään tekemään joten toivon et tämä piina loppuisi muuten. Puhuminen ei yksinäisyyteen auta, joten sen neuvon voi unohtaa! Enkä suinkaan rupea odottamaan että elämä muuttuisi nelikymppisenä, yhtä hyvin voisin mennä istumaan vankilaan koska "elämä" on jatkuvasti pelkkää odottelua! Ja joidenkin hurskastelijoiden mielestä elämä on vieläpä jokin lahja... pikemminkin se on rangaistus!


      • äskeinen nainen
        Joutaisin kuolla kirjoitti:

        Helppo muiden on asioista puhua joilla on asiat hyvin. Sen verran saamaton luuseri olen etten itselleni pysty mitään tekemään joten toivon et tämä piina loppuisi muuten. Puhuminen ei yksinäisyyteen auta, joten sen neuvon voi unohtaa! Enkä suinkaan rupea odottamaan että elämä muuttuisi nelikymppisenä, yhtä hyvin voisin mennä istumaan vankilaan koska "elämä" on jatkuvasti pelkkää odottelua! Ja joidenkin hurskastelijoiden mielestä elämä on vieläpä jokin lahja... pikemminkin se on rangaistus!

        onko sinulla työpaikka, tai harrastuksia..?? jos ei, niin kokeile aloittaa vaikka sitten lenkillä käynti. tai ihan mikä hyvänsä, mikä voisi vähänkin kiinnostaa. sellainenkin jo auttaa, vaikka ei ihan hevillä uskoisi.

        miksi olet yksinäinen..?? oletko ujo, vai muutenko vain kaverit ovat jääneet? kärsitkö sosiaalisten tilanteiden pelosta.. jos, niin siihen on lääkkeitä olemassa.
        ja kun ei niin paljoa pelota ihmisten kanssa olo, niin tutustuminenkaan ei ole ihan niin mahdotonta.

        ja tuosta masennuksesta, jos olet kokeillut yksiä lääkkeitä, niin ehkä ne ei sopineet sulle. jotkut toiset voisivat sopiakin.

        en suostu uskomaan, että olet saamaton luuseri. sinusta vain nyt tuntuu siltä.
        yritän vain tässä potkia persuksille!
        en mitään pahaa tarkoita.


      • Joutaisin kuolla
        äskeinen nainen kirjoitti:

        onko sinulla työpaikka, tai harrastuksia..?? jos ei, niin kokeile aloittaa vaikka sitten lenkillä käynti. tai ihan mikä hyvänsä, mikä voisi vähänkin kiinnostaa. sellainenkin jo auttaa, vaikka ei ihan hevillä uskoisi.

        miksi olet yksinäinen..?? oletko ujo, vai muutenko vain kaverit ovat jääneet? kärsitkö sosiaalisten tilanteiden pelosta.. jos, niin siihen on lääkkeitä olemassa.
        ja kun ei niin paljoa pelota ihmisten kanssa olo, niin tutustuminenkaan ei ole ihan niin mahdotonta.

        ja tuosta masennuksesta, jos olet kokeillut yksiä lääkkeitä, niin ehkä ne ei sopineet sulle. jotkut toiset voisivat sopiakin.

        en suostu uskomaan, että olet saamaton luuseri. sinusta vain nyt tuntuu siltä.
        yritän vain tässä potkia persuksille!
        en mitään pahaa tarkoita.

        Pitää varmaan kokeilla jotakin toisia lääkkeitä... olo on niin paha välillä etten kestä tätä yhtään.


      • Yksinäinen tyttö
        Joutaisin kuolla kirjoitti:

        Vai paras ikä... elämä on kylläkin jo mennyt ohitse. Ja niin meni nuoruus ihan hukkaan myös. Seurustelua en voinut edes ajatella nuorempana koska vanhempani eivät katsoneet sitä hyvällä vaikka olisin halunnut. Lisäksi oli koulukiusausta ala-asteelta lukion loppuun asti ja vanhempieni mielestä se oli vain omaa vikaani. Perheriidoissa jouduin välikäteen ja piti toimia neuvottelijana kun idioottivanhemmat eivät voineet suoraan puhua toisilleen. Vanhemmat ovat kusipäitä ja olen kyllä päässyt eroon heistä henkisesti. Lääkärissä olen käynyt, lääkkeitä olen saanut mutta niitä en enää rupea käyttämään koska olo muuttuu vain epätodellisemmaksi. Paras kosto kaikille olisi että kuolisin joten toivon kovasti sitä.

        Jos haluat kuolla pois, niin ajattele mikä menetys se tulee olemaan monille ihmisille... Varmasti sinua varten on olemassa ihmisiä ja ystäviä, jos haluat kuolla nyt pois, et saa koskaan tavata noita ihmisiä!


      • alkup.
        Yksinäinen tyttö kirjoitti:

        Jos haluat kuolla pois, niin ajattele mikä menetys se tulee olemaan monille ihmisille... Varmasti sinua varten on olemassa ihmisiä ja ystäviä, jos haluat kuolla nyt pois, et saa koskaan tavata noita ihmisiä!

        Lähden nyt kyllä vähäksi aikaa lomalle kun on kesä ja yritän unohtaa kaikki kurjuudet. Ehkä asiat kuitenkin menevät jatkossa paremmin ettei aina olisi pelkkiä huolia vain. Toivon ainakin niin.


      • samoja kokenut 34v
        ei............ kirjoitti:

        elämä ole vielä ohi! minä olen myös kohta 30, nainen.
        elämäni on myös ollut aikamoista tuskaa teini-iästä lähtien. ujouden, yksinäisyyden, sairastelun, vanhempien tunteettomuuden jne. takia.
        pikkuisen sain apua, kun kävin n.vuoden ajan psykiatrisen sairaanhoitajan luona juttelemassa (kerran viikossa) hän oli todella ymmärtäväinen ja aina kannusti minua.
        sinullekin voisi olla hyväksi tuollainen jonkinlainen terapia..? ei pelkät lääkkeet niinkään auta.

        nyt olen löytänyt ihanan miehen, joka ymmärtää minua. ja hän on ollut minulle korvaamaton.

        iän myötä olen myös saanut itseluottamusta hiukan, ja olen aloittanut harrastuksen, johon en vielä muutama vuosi sitten olisi voinut kuvitellakaan meneväni!

        ei elämä ole vielä kolmekymppisenä, eikä nelikymppisenäkään ohi. (itseasiassa missä iässä tahansa voi elämä muuttua)
        tsemppiä sinulle.

        ihan kuin omasta elämästäni!

        Minäkin löysin lopulta miehen joka ymmärsi, mutta ymmärrys loppui ja hän lähti, jäin yksin, todella yksin.

        Muillekkin viestiksi, että paistaa se päivä risukasaankin, sitä päivää tässä itse odottelen jo kovasti..


    • Schorching Blood

      Minulle ainakin itsemurha on paras ratkaisu. Jos totta puhutaan, niin otin yliannostuksen lääkkeitä, joten voi hyvinkin olla että huomenna olen kuollut tai koomassa. Ainakin toivon sitä.

      Mene vain sinne tanssikurssille ja hae muija kotio!

      Kuolema on tosissaan kyllä paras kosto kusipäiselle suvulle, jotka vain ivailevat vastaan. Itse saa levätä ja muut saavat kantaa sen tuskan ja taakan jonka aikoinaan langettivat minulle. Elämä on vähän kuin koittaisi pitää rantapalloa veden alla, pinnistelemistä. Helpompi on antaa periksi. Jos nyt en kuolekaan ja herään tähän vitun saatanan perkeleen mulkku maailmaan, niin ensi yönä otan tuplasti sitä lääkettä että henki menisi.

      • ..morsian tilauksesta

        siis eihän sille mitään voi jos kokee et se on ainut ratkaisu koen et olet todella vihanen maailmalle ja itsellesi..mut onko paras kosto kuolema vai oisko se niin et vaik kaikki on kovasti yrittänyt sinut lannitaa ni et lannistu näytät niille et sussa on enempi munaa ku ne ois ikänä voinu kuvittellakkaan..viet mut äitis ja isäs ovel ja sanot et kato mitä olen saanu heh ja sit vietetään kulisssi häät ja tietty suku maksaa ja nauretaan maailmal ja voidaan pyöräyttää viel pikkunen käärökin ja edelleen nauretaan elämälle..heh mitä oot mieltä olen itsekki yksinäinen ja piristystä vailla..vai olenko ihan hullu ku ehdottelen tälläisia...


      • Schorching Blood
        ..morsian tilauksesta kirjoitti:

        siis eihän sille mitään voi jos kokee et se on ainut ratkaisu koen et olet todella vihanen maailmalle ja itsellesi..mut onko paras kosto kuolema vai oisko se niin et vaik kaikki on kovasti yrittänyt sinut lannitaa ni et lannistu näytät niille et sussa on enempi munaa ku ne ois ikänä voinu kuvittellakkaan..viet mut äitis ja isäs ovel ja sanot et kato mitä olen saanu heh ja sit vietetään kulisssi häät ja tietty suku maksaa ja nauretaan maailmal ja voidaan pyöräyttää viel pikkunen käärökin ja edelleen nauretaan elämälle..heh mitä oot mieltä olen itsekki yksinäinen ja piristystä vailla..vai olenko ihan hullu ku ehdottelen tälläisia...

        Kiitos viestistäsi se piristi hiukan. En tiedä oliko ehdotuksesi vitsi vai olitko tosissasi. Mutta tällaiselle epätoivoiselle ihmiselle tuo kyllä kuulosti houkuttelevalta...

        e-mailini on: [email protected]

        Mailaa jos siltä tuntuu.


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...

      ite oon nuori mies, ja sosiaaliset taitoni ovat aina olleet uskomattoman surkeat.... ja se on 1# syy miksi minulla ei ole kavereita, varsinkaan tyttöystävää.

      Huomaan että mitä vanhemmaksi tulen, sitä vaikeammaksi asia muuttuu......

      uskon aidosti että tästä ei tule mitään.... toisaalta minulla on pienonen toivonkipinä jolla liikun eteenpäin....

      • Anonyymi

        voisit, olla hiljaa,

        kun, ei ole sinulla koskaan mitään järkevää tai viisasta, sanottavaa,


        mutta, helppo se, on kaikkein sairaimpia kiusata, vuodesta toiseen,

        ja, pilata heidän elämänsä täysin,

        taidat, olla kuten lukemattomat muutkin ihmiset, maailmassa,

        saat, vain kiitollisuuden tunnetta, ja, kiitollisuutta,


        vain, siitä, että elämäni on pilattu täysin,

        ja, elämästäni on tehty pahimman luokan farssia,

        ja, parodiaa ja tradegiaa,


        mutta, ihmiset, ovat, ihmisiä,

        eivätkä, hoidot, ole kehittyneet mihinkään niistä,

        ajoista, kun porattiinn kalloon reikiä keski, ajalla,

        kun, haluttiin pahoja henkiä pois,


        MIKÄÄN, ei ole muuttunut niistä ajoista,

        ja, olen lukemattomien ihmisten, maailmassa,


        absoluuttisen ja, uskomattoman typeryyden uhri,

        sekä, seuraus,

        =(

        N

        eli, PAKSU PEKKA,


    • paskajätkä

      Kaiken tyyppiset juhlat missä joutuu kuuntelemaan sukulaisten juttuja ovat todellista suolaa haavoihin, lyödään vaan lyötyä

      • Schorching Blood

        Miksi te ajatte itsenne aina nurkkaan ?


    • Viesti itseltämme

      Mitä tekisit jos olisit yksin juuri tässä maailmassa? Kukaan ei arvostelisi, ei ajattelisi, ei katsoisi ylimielisesti, ei häiritsisi eikä sinun tarvitsisi ajatella maailmaa muun kuin itsesi kautta.Ota itsellesi oikeus oikeasti yksinäisiin hetkiin niin rakastat jokaista lintua, ruohonkotta, kukkaa ja auringonnousua. Maailma, eli toiset ihmiset, ovat ryöstäneet ihmisten ajatukset ja ihminen muodostaa illuusion maailmasta jota oikeasti ei ole olemassa koska se on tuon toisen ihmisen tietoisesti tai tedostamattaan luoma vaikutelma hänestä ja hänen maailmastaan sinulle. Pahimpia ajatusten ryöstäjiä ovat auktoriteetit: vanhemmat,opettajat,ystävät, mainonta ja muut tiedotusvälineiet ja tietysti uskonto ja politiikka. Niistä kannattaa ottaa opikseen eli poimia jyvät akanoista mutta sinun maailmasi on vain ja ainoastaan sinun omasi.Ei kannata luopua omasta itsestään eikä siitä tosiasiasta että sinun aivosi ovat juuri sinun omaisuuttasi, ei kenenkään muun.Joskus emme ymmärrä itseämme koska vieraannumme omista sukugeeneistämme, emme tiedä miksi reagoimme johonkin juuri meille ominaisella tavalla.Silloin kun lähin suku on rasittava kannattaa tutkia sukuaan kauemmaksi taaksepäin ja yllättäen löytääkin siltä sukulaissielun. Emme peri vain fyysisiä ominaisuuksia vaan myös ns. henkisiä koska perimä määrää sen miten suhtaudumme eri asioihin. Valitettavasti usein se ensimmäinen suku on meille niin "vieras" että rupeamme vihaamaan koko sukua ja sen myötä myös omaa elämäämme ja elämää ylipäätänsä.Vaikka ette osaisi puolustaa itseänne puolustakaa itsessänne olevaa erikoisuutta jota on vain yksi tällä planeetalla ja todennäköisesti koko maailmankaikkeudessa. Aika korjaa sadon, myös ihmiset, eikä sitä kannata surra, kiirehtiä tai yleensä edes miettiä,sillä ihminen ei ole muuta kuin luontoa oli hän olevinaan kunka henkinen tai viisasa hyvänsä. Aivot viestittävät vaarasta tuskana, mutta se miten tunnistamme tuskan aiheuttajan on salapoliisityötä.Havaintopäiväkirjaa pitämällä voimme löytää sen tekijän mikä tuskan synnyttää ja jo se että tiedämme usien helpottaa tuskaa.

    • pikahoito

      on perkele jutut. olisko aiheellista hetki miettiä että onko tullu itse tehtyä ongelmille mitään, vai onko pelkästään odotettu että joku muu aina juoksee auttamaan. hävetkää ja opetelkaa auttamaan itse itseänne. tämä neuvo ei maksanut mitään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe