13. perjantai paha päivä !

karbidi

Vaan toivottavasti ei. Vähä oon käynny tääl kuittaileens, mut pääsääntöisesti ollunna iha OK !

Nyt tulee kuitennii kuukauden breikki, kus ollahan möksällä, eikä oo vermeitä siellä!

Oomma koittannu aina reilun viikon välein lukee jutskat läpi, mut on kerinny asiat vanheneen aina siehen mennessä, joten onnittelui kaikille, jotka niitä ansaitsevat !!

Nyt on sanottava, et tuli paniikissa "parisen napanterii" otettuu, mut takuuvarmasti en kuukauteen ota romilleja ollenskaan !!

Että eiku hyvää talven odotusta jokahiselle sorkalle, joille en paha kyllä oo saannu aikaaseks mitiä kirjuutella.

Palaillaan elokuun puoljvälin perästä, soommoro!

10

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pa.pio

Jep, silti raitis perjantai - vaikka 13. päivä.

• karbidi

edessä !
        Niin sen meinaan, enkä vaan meinaa, vaan vietän. Ja jos luoja, tai joku muu suo, niin senkin jälkeen!

Tulispa äkkii joku tuttu, jota vois morjenstaa, täs on kohtsiltään hätäseen heitettävä syrjälleen, mut kahotaan viel tovi.

Josko nakkais tähä väliin parit voikkarit naamariin!

• Cettuz!
        karbidi kirjoitti:

edessä !
        Niin sen meinaan, enkä vaan meinaa, vaan vietän. Ja jos luoja, tai joku muu suo, niin senkin jälkeen!

Tulispa äkkii joku tuttu, jota vois morjenstaa, täs on kohtsiltään hätäseen heitettävä syrjälleen, mut kahotaan viel tovi.

Josko nakkais tähä väliin parit voikkarit naamariin!

Raittiina.

• karbidi
        Cettuz! kirjoitti:

Raittiina.

kerkesin heittään morjenttesit Sullennii !
        Leivät tuli syötyy ja parit muutki lähtövalmistelut tehtyy, oli tää netti sen aikaa auki.

Mut nysse on kuukauveks morjens, nährään (tekstit), jos ei sokeiks tulla ;)

• Huomenta! Sammuin sohvalle ja nyt siirryn raittiina sänkyyn, tuo lordi limukka on niin sokerista että oli hampaat tarttuneet toisiinsa kiinni, en meinannut saada suuta auki, päivällä taidan ostaa sitti sootaa. Raitista perjantaita!

• Systeri3

kesänjatkoa ketjun aloittajalle ja kaikille muillekin. Kiitos, ei alkoa tänään. Tosin välillä tuntuu, että "kaikki" juovat näin kesällä ja salakavalasti hiipii mieleen miksen minäkin. Mutta EI, ei siitä ole koskaan mitään hyvää seurannut - eivätkä nuo kanssakulkijoiden kännit ja krapulat kovin hääveiltä näytä nekään.

• minullakin

vaikka en ole rekisteröitynyt.

• Etän suutu minulle Pörri ,Ratis Sysrtei3,Ceetuz, Karbibi,Pa.Pino minä join itseni niin kipeä. Viikko meni taasen tuossa viinaa ottaissa , minä luuli että ottaa viksusti, en osaa ottaa viksustuti, Minä olen teiltä saanut, hyvää tukia rattiin olon aikana. Meinas tärkei unehtua Aahooohoo, en unhota sinua ikinä, minä en ole varma montako oo sii pitilauttaa.

• Sofia***

Niinpä näyttää, että olet nytkin aivan ympärijurrissa.
        Kiva huomenna lukea omaa tekstiään, jes.

• Sofia*** kirjoitti:

Niinpä näyttää, että olet nytkin aivan ympärijurrissa.
        Kiva huomenna lukea omaa tekstiään, jes.

Kiitos palautteesta, satun olemaan eilen selvin päin. Meinasi olla tänäkin selvin päin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe