13. perjantai paha päivä !

karbidi

Vaan toivottavasti ei. Vähä oon käynny tääl kuittaileens, mut pääsääntöisesti ollunna iha OK !

Nyt tulee kuitennii kuukauden breikki, kus ollahan möksällä, eikä oo vermeitä siellä!

Oomma koittannu aina reilun viikon välein lukee jutskat läpi, mut on kerinny asiat vanheneen aina siehen mennessä, joten onnittelui kaikille, jotka niitä ansaitsevat !!

Nyt on sanottava, et tuli paniikissa "parisen napanterii" otettuu, mut takuuvarmasti en kuukauteen ota romilleja ollenskaan !!

Että eiku hyvää talven odotusta jokahiselle sorkalle, joille en paha kyllä oo saannu aikaaseks mitiä kirjuutella.

Palaillaan elokuun puoljvälin perästä, soommoro!

10

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pa.pio

Jep, silti raitis perjantai - vaikka 13. päivä.

• karbidi

edessä !
        Niin sen meinaan, enkä vaan meinaa, vaan vietän. Ja jos luoja, tai joku muu suo, niin senkin jälkeen!

Tulispa äkkii joku tuttu, jota vois morjenstaa, täs on kohtsiltään hätäseen heitettävä syrjälleen, mut kahotaan viel tovi.

Josko nakkais tähä väliin parit voikkarit naamariin!

• Cettuz!
        karbidi kirjoitti:

edessä !
        Niin sen meinaan, enkä vaan meinaa, vaan vietän. Ja jos luoja, tai joku muu suo, niin senkin jälkeen!

Tulispa äkkii joku tuttu, jota vois morjenstaa, täs on kohtsiltään hätäseen heitettävä syrjälleen, mut kahotaan viel tovi.

Josko nakkais tähä väliin parit voikkarit naamariin!

Raittiina.

• karbidi
        Cettuz! kirjoitti:

Raittiina.

kerkesin heittään morjenttesit Sullennii !
        Leivät tuli syötyy ja parit muutki lähtövalmistelut tehtyy, oli tää netti sen aikaa auki.

Mut nysse on kuukauveks morjens, nährään (tekstit), jos ei sokeiks tulla ;)

• Huomenta! Sammuin sohvalle ja nyt siirryn raittiina sänkyyn, tuo lordi limukka on niin sokerista että oli hampaat tarttuneet toisiinsa kiinni, en meinannut saada suuta auki, päivällä taidan ostaa sitti sootaa. Raitista perjantaita!

• Systeri3

kesänjatkoa ketjun aloittajalle ja kaikille muillekin. Kiitos, ei alkoa tänään. Tosin välillä tuntuu, että "kaikki" juovat näin kesällä ja salakavalasti hiipii mieleen miksen minäkin. Mutta EI, ei siitä ole koskaan mitään hyvää seurannut - eivätkä nuo kanssakulkijoiden kännit ja krapulat kovin hääveiltä näytä nekään.

• minullakin

vaikka en ole rekisteröitynyt.

• Etän suutu minulle Pörri ,Ratis Sysrtei3,Ceetuz, Karbibi,Pa.Pino minä join itseni niin kipeä. Viikko meni taasen tuossa viinaa ottaissa , minä luuli että ottaa viksusti, en osaa ottaa viksustuti, Minä olen teiltä saanut, hyvää tukia rattiin olon aikana. Meinas tärkei unehtua Aahooohoo, en unhota sinua ikinä, minä en ole varma montako oo sii pitilauttaa.

• Sofia***

Niinpä näyttää, että olet nytkin aivan ympärijurrissa.
        Kiva huomenna lukea omaa tekstiään, jes.

• Sofia*** kirjoitti:

Niinpä näyttää, että olet nytkin aivan ympärijurrissa.
        Kiva huomenna lukea omaa tekstiään, jes.

Kiitos palautteesta, satun olemaan eilen selvin päin. Meinasi olla tänäkin selvin päin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      105
      6121
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      60
      5091
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      58
      4217
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3809
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      10
      3576
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      114
      3120
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2523
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2449
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      63
      2206
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      22
      1551
    Aihe