Sopiva

lääke?

Mikähän olis tehokas lääke allergisiin hengitysoireisiin?
Miehelläni on eläinallergia ja mulla 3 kania, ja olosuhteiden pakosta joudumme vielä toistaseks asumaan niin pienessä kämpässä että hengitys välillä vaikeutuu ja se on alkanu haittaan jo seksielämäämmekin!

4

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaneja

Mulla on ollut kaksi kääpiökania nyt vuoden ja asun myös pienessä yksiössä. Mulla on ennestään ollut siitepöly- ja heinäallergiaa, mikä ilmeni hengenahdistuksena lapsena.
      Nyt se mokoma on herännyt tänä kesänä henkiin :) kirjaimellisesti ja yöt ovat nyt tuskaisia yrittää nukkua, kun henki ei kulje. Päivällä (ja siis pystyasennossa) ei mitään oireita.

Joten taitaa olla täsmälleen samat ongelmat kuin teillä. Olen miettinyt johtuuko "allergia" siis kaneista vai siitä kuivaheinästä.. jota varmaan jatkuvasti hengitän. Luulen tai ainakin toivon johtuvan pelkästään heinästä. Kanien läheisyydessä muuten en saa mitään oireita, mutta kissasta olen joskus saanut.

Minulla on "Ventoline" inhalaatiosumute, mutta sekään ei tunnu auttavan kuin hetkeksi. Ajattelin kokeilla vesipiippua, ja muutenkin vielä odottaa kesän loppumista, jos sekin helpottaisi vähän.

Myös edullisimpia allergialääkkeitä kuin esim "Heinix" saa apteekista ilman reseptiä. Mutta kukapa niitä haluaa jatkuvasti popsia.

Odotan itseksi kaksioon pääsyä, joten sitten saisin ehkä ainakin makuuhuoneen pidettyä "heinävapaana" :DDD.

Jos mitään helposta ei tapahdu, joudun itkun kanssa etsimään rakkaille kaneilleni uuden kodin :(

• kaneja

Sen Heinix lääkkeen pitäisi auttaa hyvin ihan tilapäisestikin... joten ei kun vain pilleri poskeen ennen herkkiä hetkiä ;)

Minä kokeilin juuri, että toimiiko se tosiaan hengenahdistukseen... mitään nuhaa mulla ei ole, niin auttoihan se.

• kaneja

Tarkoitin siis SUOLAPIIPPUA ... en vesipiippua! Mistähän niitä saisi edullisesti?

• pitäisi olla

... päivänselvä juttu. Sun on vaan valitava kumpi lähtee ulkoruokintaan kanit vai ukkos :-).Kyllä minusta ihmisen terveys menee kuitenkin länrakkauden edelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      114
      5199
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      437
      1649
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      199
      1183
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1143
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1109
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1030
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      931
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      896
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      836
    Aihe