Suosikki kirjakauppanne? Ei nettikauppoja vaan ne, joissa viihtyy selaillen kirjoja ihan livenä. Joskus hieman pidenpäänkin.
Itse suosin Kiasma kauppaa, Bukraa (Tampereella)ja klassista Helsingin Akateemista.
Kirjakaupat
2
257
Vastaukset
- äitiparta
suosikkikirjakauppa oli tietysti oma divari, antikvaarinen kirjakauppa. Siellä sain rauhassa selailla ja lueskella hetkinä kun ei ollu asiakkaita. Ja kirjatkin sain järjestellä hyllyihin oman maun mukaan. Antikvariaattitoiminta on nyt kirjojen osalta vähän köyhänpuoleista täällä Porin suunnassa, tämä kun ei ole mikään kirjakaupunki. Oikeista kirjakaupoista valinta osuu Suomalaiseen Kirjakauppaan. Porin tarjonnassa se on parhaasta päästä, ja alennuskirjojen löytönurkkausta tulee ehkä pari kertaa vuodessa pengottua.
- KalleGoo
Nykyisin netissä on kyllä iso valikoima kirjakauppoja ja mahdoton määrä valikoimaa. Katsokaapa parhaat kirjakaupat täältä http://www.kirjakaupat.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562697
- 2011977
- 711726
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91451Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.351327- 781133
- 811050
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193966