ravun intuitio

belliina_69

Sellaista asiaa haluaisin tietää että kun aina puhutaan siitä kuinka ravuilla on hyvä intuitio, haluaisinkin tietää että minkälaisia kokemuksia teillä on?Onko teillä ravuilla täällä teidän omasta mielestänne hyvä intuitio ja luotatteko te siihen?Olisi mukava kuulla sekä miesten että naisten kommentteja.Itse olen kans rapunen ja mulla kyllä on vahvoja tuntemuksia asioita kohtaan, aina en vain tiedä luotanko niihin...

6

2521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkä kukkaneN

      Koko ajan intuitioni kasvaa
      ja luotan siihen.
      Tärkeää on myös toimia intuition mukaan
      esim. mulle tuli vahva intuitio erään nettinaisystävän suhteen, että häneen ei voi luottaa. Lopetin yhteydenpidon.Ja tää intuitio pitää paikkansa, hänen ystävyysuhteensa ei kestä pitkään kenenkään kanssa.
      Sekä muulloinkin ja missä vain tiedän ihmisistä ja vaistoan heidän aitoutensa ja rehellisyytensä, herkistynyt intuitio sen sanoo.
      Kuuntelen intuitioo ja toimin sen mukaisesti, ja mun elämäni on helpompaa.
      Mutta vaikka mulla on vahva intuitio, niin en aina sano etukäteen siitä esim. miesystävälle, hänellä oli auto myynnissä ja tiesin sen, että se ei mene kaupaksi heti, vaan se menee vaikeimman kautta ja niin kävi.
      Minun mielestäni on parempi, että en sano asioita, vaikka tiedänkin etukäteen.
      Vaistoan meidän vaikeammat ajatkin.

      • onko tämä intuitio ravunmer...

        mulla on sellainen kokemus että vaistosin jotenkin eräästä nuoresta naisesta meni naimisiin, ettei hän ole aito. Hän oli ystävällinen mutta jokin sanoi tämä ei ole aitoa oikeaa, myöhemmin osoittautui ilkeäksi. on tälläista. onko teillä? Tämä on mielenkiintoinen aihe.. Joskus kyllä mietin voiko siihen luottaa. Ja vaistoan äärimmäisen herkästi tunteita. Onko samaa? Joskus vaikeaa kun otan itseeni toisen pahanolon.


      • rapsukka

        Yhdyn edellä kirjoitettuun täysin!!!

        Luotan omaan intuitioon 100% sillä se ei ole johdattanut minua veilä koskaan harhaan! Tunnen muiden tuntemuksia ja näin ollen osaan myös reagoida niihin loukkaamatta. Vaistoan myös jos jokin on vialla tai tulee olemaan...

        Monesti on minulle tullut tunne että joku tietty ihminen kaipaa minua ja kun olen soittanut hänellä on oikeasti ollut jokin sydämellä. On myös useasti käynyt että olen hakenut kännyn lähelleni tiedostaen että joku on soittamassa.


    • kuoren alla asuu suuria tun...

      Minä olen tiedostanut itsessäni intuition jo pienestä asti. Olen oppinut käyttämään sitä hyväksi niin työssä kuin yksityiselämässäni.Vaistoan herkästi asioita ja joskus jopa pelottavan paljon pystyn lukemaan ihmisiä. Luulisin, että se on tyypillistä ravuille, ainakin lähipiirissäni olevat ravut kokevat samoin suurissa määrin. Tosin kaikki ravut eivät tietenkään olen yhtä intuitisia, mutta uskoisin, että se on jokaisella meistä, toisilla vahvempana ja toisilla piilossa. Jokatapauksessa jos opettelee lukemaan tuntemuksiaan niin siitä on hyötyä niin itselle kuin muillekin.

      • belliina_69

        Kiitos vastauksistanne, mulla sama juttu. Tuntuu että välillä vaistoan ihmisistä pelottavan paljon. Joskus vaan käy niin että intuitioni sanoo tosi vahvasti jotain ja kaikki muu tuntuu sotivaan vastaan. Kukaan muu mun ympärillä ei näe sitä, joten alan epäillä että olenkohan sittenkin oikeassa. Pari kertaa on käynyt niin, varsinkin rakkaudessa. Lopulta olen ollut oikeassa. Se on jännä juttu....


    • rapu-65

      Viime vuosina olen huomannut, että minä olen perheessä se joka löytää esim. kadonneet tavarat. Joskus ihan pelottaa tämä kyky, kun sitä on vain niin vahva selittämätön tunne, että tietää mistä etsiä.. myös sellaisia mitkä ovat olleet vuosiakin hukassa. Olen muutenkin erittäin herkkä vaistoamaan asioita. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä herkemmäksi olen tullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      86
      4559
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3978
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2531
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1555
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe