Sellaista asiaa haluaisin tietää että kun aina puhutaan siitä kuinka ravuilla on hyvä intuitio, haluaisinkin tietää että minkälaisia kokemuksia teillä on?Onko teillä ravuilla täällä teidän omasta mielestänne hyvä intuitio ja luotatteko te siihen?Olisi mukava kuulla sekä miesten että naisten kommentteja.Itse olen kans rapunen ja mulla kyllä on vahvoja tuntemuksia asioita kohtaan, aina en vain tiedä luotanko niihin...
ravun intuitio
6
2535
Vastaukset
- herkkä kukkaneN
Koko ajan intuitioni kasvaa
ja luotan siihen.
Tärkeää on myös toimia intuition mukaan
esim. mulle tuli vahva intuitio erään nettinaisystävän suhteen, että häneen ei voi luottaa. Lopetin yhteydenpidon.Ja tää intuitio pitää paikkansa, hänen ystävyysuhteensa ei kestä pitkään kenenkään kanssa.
Sekä muulloinkin ja missä vain tiedän ihmisistä ja vaistoan heidän aitoutensa ja rehellisyytensä, herkistynyt intuitio sen sanoo.
Kuuntelen intuitioo ja toimin sen mukaisesti, ja mun elämäni on helpompaa.
Mutta vaikka mulla on vahva intuitio, niin en aina sano etukäteen siitä esim. miesystävälle, hänellä oli auto myynnissä ja tiesin sen, että se ei mene kaupaksi heti, vaan se menee vaikeimman kautta ja niin kävi.
Minun mielestäni on parempi, että en sano asioita, vaikka tiedänkin etukäteen.
Vaistoan meidän vaikeammat ajatkin.- onko tämä intuitio ravunmer...
mulla on sellainen kokemus että vaistosin jotenkin eräästä nuoresta naisesta meni naimisiin, ettei hän ole aito. Hän oli ystävällinen mutta jokin sanoi tämä ei ole aitoa oikeaa, myöhemmin osoittautui ilkeäksi. on tälläista. onko teillä? Tämä on mielenkiintoinen aihe.. Joskus kyllä mietin voiko siihen luottaa. Ja vaistoan äärimmäisen herkästi tunteita. Onko samaa? Joskus vaikeaa kun otan itseeni toisen pahanolon.
- rapsukka
Yhdyn edellä kirjoitettuun täysin!!!
Luotan omaan intuitioon 100% sillä se ei ole johdattanut minua veilä koskaan harhaan! Tunnen muiden tuntemuksia ja näin ollen osaan myös reagoida niihin loukkaamatta. Vaistoan myös jos jokin on vialla tai tulee olemaan...
Monesti on minulle tullut tunne että joku tietty ihminen kaipaa minua ja kun olen soittanut hänellä on oikeasti ollut jokin sydämellä. On myös useasti käynyt että olen hakenut kännyn lähelleni tiedostaen että joku on soittamassa.
- kuoren alla asuu suuria tun...
Minä olen tiedostanut itsessäni intuition jo pienestä asti. Olen oppinut käyttämään sitä hyväksi niin työssä kuin yksityiselämässäni.Vaistoan herkästi asioita ja joskus jopa pelottavan paljon pystyn lukemaan ihmisiä. Luulisin, että se on tyypillistä ravuille, ainakin lähipiirissäni olevat ravut kokevat samoin suurissa määrin. Tosin kaikki ravut eivät tietenkään olen yhtä intuitisia, mutta uskoisin, että se on jokaisella meistä, toisilla vahvempana ja toisilla piilossa. Jokatapauksessa jos opettelee lukemaan tuntemuksiaan niin siitä on hyötyä niin itselle kuin muillekin.
- belliina_69
Kiitos vastauksistanne, mulla sama juttu. Tuntuu että välillä vaistoan ihmisistä pelottavan paljon. Joskus vaan käy niin että intuitioni sanoo tosi vahvasti jotain ja kaikki muu tuntuu sotivaan vastaan. Kukaan muu mun ympärillä ei näe sitä, joten alan epäillä että olenkohan sittenkin oikeassa. Pari kertaa on käynyt niin, varsinkin rakkaudessa. Lopulta olen ollut oikeassa. Se on jännä juttu....
- rapu-65
Viime vuosina olen huomannut, että minä olen perheessä se joka löytää esim. kadonneet tavarat. Joskus ihan pelottaa tämä kyky, kun sitä on vain niin vahva selittämätön tunne, että tietää mistä etsiä.. myös sellaisia mitkä ovat olleet vuosiakin hukassa. Olen muutenkin erittäin herkkä vaistoamaan asioita. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä herkemmäksi olen tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983