Ostin kyseisen paketin,molemmat vm.-00. Vielä en ole ehtinyt kokeilemaan. Onko kellään kokemuksia?
Yamarin 5150+Yamaha 90AETOL
3
3109
Vastaukset
- tuntematon
Kannattaako kokemuksia nyt enää kysellä toisilta kun kohta saat niitä itse.
- Ile
Tämä nyt ei ole sellainen kuin varmaan toivoit, Tsori!:)Mutta kuitenkin:
Tuli tossa viime kesänä ajettua kilpaa tuollaisen kanssa, siinä tosin 90 Mercury. Tultiin isännän kanssa mökkiä kohti Suomen ainoalta lauttakahvilalta (sieltä saa myös yllättäen olutta...minä tietysti kuskina selvinpäin!). Oltiin tuollaisen Yamarinin perässä, ja päätin mennä siitä ohi. Se tosin päätti olla päästämättä sen matkustajien selvästä painostuksesta. No, minähän en hevillä luovuta. Käskin Yamahan kahvan kaakkoon, trimmi ylös, ja jo rupes ohitusta syntymään. Sinne jäi 5150... Tosin ohituskin tapahtui Yamarinillä (510S ja 70 Hp Yamaha). Sellainen kokemus. :) - Tyytyväinen!
Kiitos kaikille vastanneille! Oli kiva kuulla kokemuksianne...No kysymyksen asettelunikin oli hieman jälkijättöinen. Jokatapauksessa nyt vene on vesillä ja kokemusta tullut parilta viikonlopulta meressä! Aivan erinomainen ohjattava ja voimaa löytyy riittävästi isommallakin kuormalla! Suosittelen lämpimästi kys.venemerkkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478