kuinka nopeasti oireet alkavat gluteiinia sisältävn ruuan nauttimisen jälkeen? vai onko yksilöllistä? odottelen pääsyä tähystykseen ja olen testaillut nyt vähän ruokavaliota. (tiedän ettei ruokavaliota saa kokonaan muuttaa ennen diagnoosia). olin siis viikon ilman gluteiinia ja oireet helpottivat heti. ja nyt kun söin eilen vähän runsaammin leipää (vaaleaa) niin johan alkoi maha kiertää ja tänään uloste jo aika löysää. eli siis kuinka nopeasti oireet yleensä alkaa? vai mahdanko olla luulotautinen?
oireet, apua
4
1197
Vastaukset
- Kaikki vaikuttaa
- Mamiska
Mulla on ehkä keliakia, verikokeeseen pääsen ehkä vasta elokuussa jos silloinkaan. Eli nyt en saa muuttaa ruokavaliota, mutta tää elämä on ihan hirveetä!
Mahaa turvottaa niin maan p*rkeleesti, tulee huono olo, ilmavaivoja jne.
Toisaalta pelottaa mennä niihin testeihin. Ei siinä verikokeessa mitään, mut sit kun ne tunkee sitä letkua. :(
Toisaalta taas haluan saada varmuuden siihen, mikä mua vaivaa.- taigis
Miksi ihmeessä pääset vasta elokuussa..jos silloinkaan???!!!
Mene terveyskeskukseen ja vaadi lähete verikokeisiin, pääset heti seuraavana näytteidenottopäivänä. Tai ainakin meilläpäin menee niin!! Ja tuloksetkin valmiit muutamassa päivässä nykyään!! - nhl 98
Apteekista saa ostaa keliakian pikatestin, maksaa 18e. Helppo, nopea, luotettava ja kotimainen keksintö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477