Hei
Kyselen täältä kun en muualta ole tietoa saanut.
Löysin nurmikosta sellaisia pieniä mustia munia, näytti ihan mustalta kaviaarilta joka peittää koko ruohon korren. Niitä on tupottain sielä täälä.
Olen myrkyttänyt mutta niitä ilmaantuu sitten muualle.
Tietäiskö kukaan mitähän ne mahtavat olla ja mitähän niistä munista aikanaan kuoriutuu? Ja Miten niistä pääsee eroon?
Kiitos etukäteen.
Apua, ällöttäviä
munia nurmikossa.
2
398
Vastaukset
- ei tietoa
epäilisin etanan muniksi.
- Ap.
Paljon mahdollista kun nurmikossa ja pihan ojissa on näkynyt etanoita ja sellaisia peukalonpään kokoisia kotiloita.
Onko niistä jotain haittaa muuta kun että ne on ällöttäviä. Kasvimaata ei ole, pelkästään marjapensaita ja omenapuu.
Miten niistä pääsee erille jos ne on etanan munia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741