Sain Apocyclin-kuurin noin 7 viikkoa sitten. Söin lääkettä ensimmäiset kaksi viikkoa kaksi kertaa päivässä ja tämän jälkeen kerran päivässä.
Nyt kun aikaa on jo kulunut tuon verran, eikä mitään muutosta ole tapahtunut, niin olen ajatellut hakea roa-kuurin.
Ainoa ongelma on tämä, että saatan erittäin pienellä todennäköisyydellä olla raskaana. Tiedän kyllä, että näiden lääkkeiden aikana EI SAA tulla raskaaksi, mutta minkäs teet jos näin pääsi käymään?
Tai onko raskauden onnistuminen edes tiedossa, kun olen kuitenkin kauan lääkkeitä jo syönyt?
Kaikenlainen info k.o asiasta kelpaa.
Antibiootit + raskaus
7
2572
Vastaukset
- tosin sitä
ei ENSIJAISESTI määrätä antibioottia tarvitsevalle raskausaikana, ne voi aiheuttaa sikiölle hammasvaurioita.
No, ennen Roan aloittamista tietysti selvitetään oletko raskaana vai et...
En nyt oikein ymmärrä mikä tässä on ongelmana?
Apocyclin ei kuulu ns. kielletylle listalle raskausaika, mutta ei sitä mielellään määrätä raskausaikana. - tuon täytyy olla
provo. Ei kukaan voi vetää roaa ollessaan raskaana... ainakaan toivottavasti...
- antibiootit käy
raskausaikana, siis tämä Apocyclin?!! Hänenhän pitää tehdä raskaustesti ennen kuin edes saa Roaa!!
Luehan hehhettelijä viesti uudelleen,,, - miemie
antibiootit käy kirjoitti:
raskausaikana, siis tämä Apocyclin?!! Hänenhän pitää tehdä raskaustesti ennen kuin edes saa Roaa!!
Luehan hehhettelijä viesti uudelleen,,,Ei tarvitse välttämättä tehdä raskaustestiä, itse en ainakaan koskaan joutunut moiseen testaukseen, mutta lääkkeet sain
- sitä jos olet
raskaana, reseptiä taas et saa ennen kuin raskaus on suljettu pois! Mikä sinulla oikein on ongelmana?
Jos olet tullut antibioottien aikana raskaaksi niin se ei ole este raskauden jatkamiselle.
Roahan EI ole mikään antibiootti.- Huom!
ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ SYÖ Apocycliniä, jos edes epäilet olevasi raskaana!! Sitä ei suositella raskaudenaikana syötäväksi! Omia kokemuksia on.. olin vasta saanut ensimmäisen lapseni (poika oli 4kk ikäinen) kun olinkin yllättäen uudelleen raskaana! Olin syönyt Apocycliniä n.5 raskausviikolle tietämättä raskaudesta ja neuvolassa rauhoiteltiin, että se vaikuttaa korkeintaan lapsen hammaskiilteeseen. Tyttömme on nyt viisi vuotias ja onneksemme hän sai erittäin kauniin hammasrivistön, mutta.....
hampaissa on erittäin huono kiille ja niissä on ilmenny tosi paljon nopeasti eteneviä reikiä. Lapsellamme on tällähetkellä tehty maitohampaaseen jopa JUURIHOITO!! Tyttärellämme on myös niin paha hammaslääkäripelko, että hänet hoidetaan nykyään anestesiassa.
En halua pelotella ketään, mutta täytyy myöntää että harmittaa vieläkin, etten varmistanut raskautta ennen kuin aloitin apocyclin kuurin...
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Kirjoitelkaa..
- Apocyclin-kuurin
Varsinkin kun ei näytä olevan apua. Mutta jos jatkat, niin tuon antibiootin rinnalla olisi ehdottoman tärkeää ottaa noita bakteereita tupla'annos (=väh.10miljardia bakteeria/vrk) siten, että otat mhb.t 3-tuntia antibiootin jälkeen, syystä että jos otat mhb.t yhtäaikaa antibiootin kanssa, niin antibiootti tappaa nämä mhb.t!!! Ihmettelen lääkärisi tietämättömyyttä, jos hän ei ole neuvonnu näitä kuvioita?
Olen sitä mieltä että unohda tuo ROA, varsinkin jos olet raskaana, niin unohda tuo ROA heti kättelyssä! Mieluummin rupea palauttamaan luontaista bakteerikantaa noilla maitohappobakteereilla, joita tuommosen hevoskuurin (antibiootti) jälkeenkin vielä pitää syödä vähintään 6kk!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 36526
- 47516
- 25515
- 43492