Moi!
Mikähän korvaani vaivaa, nyt viikon korva on ollut "puolittain lukossa", välillä enemmän ja välillä vähemmän. Korvaan ei koske ja humina on aika lievää. Välillä tuntuu vähän samalta kuin korvassa olisi vettä.
Mikä tähän vaivaan auttaisi?
Todella ärsyttävää, lääkärin pakeille en ole vielä mennyt, kun luulin että tämä menee pian ohi. -Korvatulehdusko?
Saako korvatippoja ilman reseptiä?
Tämä alkoi ihan yllättäen, en ollut melussa tai vastaavaa. Musiikkia kuuntelen silloin tällöin kuulokkeilla, mutten suinkaan täysillä..
Kiitos etukäteen neuvoista :)
Diagnoosia; kiitos : /
4
864
Vastaukset
- ei lääkäriä
mee terveys- keskukseen terveyden hoitajalle hän huuhtelee ilmaiseksi jos ei ole lääkärille näytettävää
- isintytto
Vaikkua,ainakin oireet sopivat. Jos olisi tulehdusta olisi särkyäkin.Apteekista saa nykyään korvavahan poistoon tarkoitettuja tippoja.Tietysti kaiken parasta olisi että ensin korvaasi katsottais ja sitten putsattaisiin. Tarkistus kävisi terveyskeskuksessa.Ei tarvitse olla lääkäri, terveydenhoitaja käy hyvin.
- Anonyymi
Minä olen puhdistanut vaikun korvista kastamalla syljellä vanupuikkon ja sitten varovasti korvakäytävään työntäen ja pyörittäen puhdistanut korvakäytävän.
- Anonyymi
Ja samalla olet työntänyt vaikun tiukkaan syvemmälle ja syvemmälle. Siellä pysyy ja tukkii korvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512