DELTA INTEGRALE EVOLUZIONE!

DIE!

Lancia Delta Integrale Evoluzione, kiihtyy muuten lujempaa kuin teinien "palvoma" Nissan Skyline, hikinen japsirutku joka kulkee ainoastaan kun siihen ostetaan mijoonalla eurolla viripalikkaa ja tuning-romua. Kyllä Lancia saisi tehdä comebackin Deltalle!

37

11776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lankku
    • MAAHANTUONTI

      Alkaa YPSILON mallilla. Muut mallit ensivuonna.

      • Italian import.

        jos joku haluaa.

        Täydellä takuulla uusia autoja ja käytettyjä.


      • nitola
        Italian import. kirjoitti:

        jos joku haluaa.

        Täydellä takuulla uusia autoja ja käytettyjä.

        moi

        thesis vm 2002-> kiinnostaa. 3.0L emblema. löytyisikö sopuhintaan?


    • GTR-34

      Hah, näkiskin, ehkä pätkii jonkin GT-Sän, mutta laitetaans GTR-34ää vastaan niin katotaan kumpi jää!!

      • juusoppi

        mikä ..tu on GTR34? varmaan joku too fast and furious amiksien unelma


      • Sepi.

      • led
        Sepi. kirjoitti:

        1300 Hp, 346Km/H. Siinä kyydissä ei mikään Lancia pysy.

        http://www.youtube.com/watch?v=VQoQhDXeT_I

        ajettu monta maailmanmestaruutta sehän on kuskista kiinni miten ajetaan ei se auto yksinään kulje vaikka olisi mitä kitjainnumeroyhdistelmää,mutta muistan lukeneeni että lanciaa parempaa ralliautoa ei ollu


      • näin...
        Sepi. kirjoitti:

        1300 Hp, 346Km/H. Siinä kyydissä ei mikään Lancia pysy.

        http://www.youtube.com/watch?v=VQoQhDXeT_I

        Tehdäänkö näin, että 1000000000000heppanen nissani pysyy siellä sileällä ja mikroskoopilla tutkitulla asvaltillaan, ajaa sen metrin ennen koneen laukeamista ja seisoo kymmenen vuotta remontissa, ja Lancia voittaa rallimestaruuksia? olisi hauska nähdä kuinka noilla miljardeilla hevosvoimilla mennään mutkaan, saatika pärjätään soralla tai arkisessa ajossa. Voi olla että datsuni kulkee kovaa suoralla ja tasaisella, mutta kun homma kovenee niin lancia pakenee.


      • Ärjy miäs
        näin... kirjoitti:

        Tehdäänkö näin, että 1000000000000heppanen nissani pysyy siellä sileällä ja mikroskoopilla tutkitulla asvaltillaan, ajaa sen metrin ennen koneen laukeamista ja seisoo kymmenen vuotta remontissa, ja Lancia voittaa rallimestaruuksia? olisi hauska nähdä kuinka noilla miljardeilla hevosvoimilla mennään mutkaan, saatika pärjätään soralla tai arkisessa ajossa. Voi olla että datsuni kulkee kovaa suoralla ja tasaisella, mutta kun homma kovenee niin lancia pakenee.

        löytyy tuolta youtubesta sen 900hv Deltakin video, ei tuu tatsuni perässä...

        Mutta ihan eriasiaan...käykää katsomassa kun mk1 Golf kyykyttää 996 Biturbo Porschen ja Biturbo Supran ;)

        Niin molemmilla alkaa päivä hyvin kun ei tarvii vinguttaa heti aamusta Unoa ja Micraa :)


      • Eki.
        Ärjy miäs kirjoitti:

        löytyy tuolta youtubesta sen 900hv Deltakin video, ei tuu tatsuni perässä...

        Mutta ihan eriasiaan...käykää katsomassa kun mk1 Golf kyykyttää 996 Biturbo Porschen ja Biturbo Supran ;)

        Niin molemmilla alkaa päivä hyvin kun ei tarvii vinguttaa heti aamusta Unoa ja Micraa :)

        Skylinessa sentaan on Nissanin oma kone eikä minkään muun valmistajan. Yksikään delta ei maantiellä pärjää R34:lle. Tämä on fakta. 1300 HV on aika paljon enemmän kuin mitä 900 hv. Ja mitä tulee noihin Lancia ralli mestaruuksiin niin ne on vuodelta kivi ja keppi.


      • adasdads
        Eki. kirjoitti:

        Skylinessa sentaan on Nissanin oma kone eikä minkään muun valmistajan. Yksikään delta ei maantiellä pärjää R34:lle. Tämä on fakta. 1300 HV on aika paljon enemmän kuin mitä 900 hv. Ja mitä tulee noihin Lancia ralli mestaruuksiin niin ne on vuodelta kivi ja keppi.

        ja montas rallimestaruutta nissanilla on takataskussaan?


      • Eki.
        adasdads kirjoitti:

        ja montas rallimestaruutta nissanilla on takataskussaan?

        Ei vois vähempää kiinnostaa nuo ralli autot ja
        niiden ralli mestaruudet.


      • Hyihyi
        Eki. kirjoitti:

        Ei vois vähempää kiinnostaa nuo ralli autot ja
        niiden ralli mestaruudet.

        Montako niitä on???

        Kuraharan paikalliskisoja ei lasketa...

        "Datsun kestää" muttei pitkään :)


      • Eki.
        Hyihyi kirjoitti:

        Montako niitä on???

        Kuraharan paikalliskisoja ei lasketa...

        "Datsun kestää" muttei pitkään :)

        Ja niin kuin italialaisilla autoilla on tapana niin Lanciakin ruostuu alta aika yksikön.


      • Galvanized
        Eki. kirjoitti:

        Ja niin kuin italialaisilla autoilla on tapana niin Lanciakin ruostuu alta aika yksikön.

        Missä on Bluebirdit, Sunnyt, Cherryt ja muut 1970 ja 1980 luvun Tatsunit???

        Vastaus: Kuusakoski on tehnyt niistä maksalaatikko rasioita jo aikaa sitten...

        Fiat konserni aloitti jo 1980-luvulla korin sinkitsemisen jota DATSUN ei kai vieläkään tee kunnolla...siitä esimerkkinä on minun kaverin 2001 mallin Maxima jossa on kaaret "kukalla".

        Mutta mites ne DATSUNIN voitot???


      • Horchin ihailija
        Sepi. kirjoitti:

        1300 Hp, 346Km/H. Siinä kyydissä ei mikään Lancia pysy.

        http://www.youtube.com/watch?v=VQoQhDXeT_I

        OOOO meni jo 1930 luvulla yli 400 km/h!!!!
        Maailman ennätys!!!
        Tämän hetken ehdoton superauto on Bugatti Veyron.
        Tehdas tekoisena suoraan linjalta, ei tuunattuna.
        Jatkaa kunniakkaasti Auto Unionin perinteitä..V16..
        mutta niinhän se olla pitääkin onhan sen takana
        kaikesta huolimatta Audi!!!!


      • JOS OIS KORTTI JOSKUS
        Hyihyi kirjoitti:

        Montako niitä on???

        Kuraharan paikalliskisoja ei lasketa...

        "Datsun kestää" muttei pitkään :)

        1.VOLVO AMAZON B23
        2.VOLVO AMAZON B23
        3.VOLVO AMAZON P220 KOMBI
        4.FORD TAUNUS 17M
        5.FORD TAUNUS 20M
        6.FORD MUSTANG 1966
        7.FORD MUSTANG 1967
        8.FORD MUSTANG 1968
        9.FORD MUSTANG MACH 1 1968
        10.FORD CAPRI MK1
        11.FORD CAPRI MK1
        12.FORD ESCORT RS 1800 MKII
        13.FORD ESCORT RS 1800 MKII
        14.LANCIA DELTA HF INTEGRALE
        15.LANCIA DELTA HF INTEGRALE
        16.LANCIA STRATOS HF
        17.FORD ESCORT RS 1800 MKII
        18.FORD ESCORT RS 2000 MKII
        19.FORD SIERRA COSWORTH
        20.LANCIA STRATOS HF
        21.LANCIA STRATOS HF
        22.LANCIA FULVIA HF
        23.FORD ESCORT MKII RS 1800
        24.FORD ESCORT MKII RS 1800
        25.FORD ESCORT RS 2000 MKII
        26.LANCIA DELTA HF INTEGRALE
        27.LANCIA DELTA HF INTEGRALE
        28.FIAT 131 MIRAFIORI
        29.FIAT 131 MIRAFIORI
        30.FORD SIERRA RS 500
        31.FORD SIERRA RS 500
        32.FIAT 124 SPIDER
        33.FIAT 124 SPIDER
        34.FIAT 131 MIRAFIORI
        35.MERCEDES-BENZ 350SLC
        36.MERCEDES-BENZ 350SLC
        37.MERCEDES-BENZ 500SLC
        38.MERCEDES-BENZ E320T
        39.MERCEDES-BENZ E320T
        40.LANCIA THESIS
        41.MERCEDES-BENZ 500SLC
        42.MERCEDES-BENZ 500SLC
        43.LANCIA DELTA HF INTEGRALE EVOLUZIONE
        44.LANCIA PRISMA 1.3
        45.LANCIA PRISMA 1.3
        46.MERCEDES-BENZ C320T
        47.MERCEDES-BENZ C320T
        48.FORD SIERRA RS COSWORTH 500
        49.FORD SIERRA RS COSWORTH 500
        50.FORD SIERRA COSWORTH RS 500
        51.FORD ESCORT RS COSWORTH
        52.LANCIA DELTA HF INTEGRALE EVOLUZIONE
        53.LANCIA DELTA HF INTEGRALE EVOLUZIONE
        54.FIAT 131 MIRAFIORI 70-80 L TAITE
        55.FIAT 131 MIRAFIORI 70-80 L TAITE
        56.LANCIA 037 RALLY
        57.LANCIA DELTA HF INTEGRALE
        58.FORD ESCORT RS 1800 MKII
        59.LANCIA STRATOS
        60.LANCIA STRATOS
        61.FORD SIERRA COSWORTH
        62.LANCIA DELTA HF INTEGRALE
        63.LANCIA DELTA HF INTEGRALE
        64.LANCIA DELTA HF INTEGRALE EVULUZIONE
        65.VOLVO 142 GT
        66.VOLVO 142 GT
        67.LANCIA STRATOS
        68.LANCIA STRATOS
        69.FIAT 131 MIRAFIORI
        70.LANCIA DELTA HF INTEGRALE
        71.LANCIA DELTA HF INTEGRALE
        72.FIAT 131 MIRAFIORI
        73.FORD ESCORT RS 1600 MK1
        74.LANCIA STRATOS
        75.FIAT 124 SPIDER
        76.FIAT 124 SPIDER
        77.FIAT 131 MIRAFIORI 70-80 L TAITE
        78.FIAT 131 MIRAFIORI 70-80 L TAITE
        79.LANCIA THESIS MUSTA
        80.LANCIA THEMA SW 1991 MUSTA
        81.LANCIA THEMA SW 1988 MUSTA
        82.LANCIA THEMA SEDAN VALKOINEN
        83.LANCIA 037
        84.FIAT 131 MIRAFIORI
        85.FORD ESCORT RS COSWORTH


      • FOMOCO
        Horchin ihailija kirjoitti:

        OOOO meni jo 1930 luvulla yli 400 km/h!!!!
        Maailman ennätys!!!
        Tämän hetken ehdoton superauto on Bugatti Veyron.
        Tehdas tekoisena suoraan linjalta, ei tuunattuna.
        Jatkaa kunniakkaasti Auto Unionin perinteitä..V16..
        mutta niinhän se olla pitääkin onhan sen takana
        kaikesta huolimatta Audi!!!!

        FORDIN SUPERAUTO
        FORD SIERRA SAPPHIRE
        FORD ESCORT MKII RS 1800
        JA FIESTA RS OLISIVAT AIKA HIENOJA...
        OMA SUOSIKKINI ON BDA-KONEINEN ESCORT MKII


      • Hattukouraan ota!
        Eki. kirjoitti:

        Skylinessa sentaan on Nissanin oma kone eikä minkään muun valmistajan. Yksikään delta ei maantiellä pärjää R34:lle. Tämä on fakta. 1300 HV on aika paljon enemmän kuin mitä 900 hv. Ja mitä tulee noihin Lancia ralli mestaruuksiin niin ne on vuodelta kivi ja keppi.

        Noh lapset moniko teistä on kullut Fiat 2000 Ot:stä sille jää kyllä nuo kaikki nykyaikaiset sportti autot 10-0 !

        Tehoja tuossa 2 litraisessa kaasati hirmussa enemmän kuin laki sallii :) (suurempi ongelma on renkaiden pito :S) Niin ja kaikki tämä yhdellä kaasuttajalla ja kuusikymmentä luvulla!

        Ps Setä Abrath oli hieno mies...
        pps ja olen testannut saksan autobahnilla tälläistä peliä, oli vinkeä kokemus kun auto suti rampissa kiihdyttäessä :)


      • skyline fani

      • dkkhg
        Horchin ihailija kirjoitti:

        OOOO meni jo 1930 luvulla yli 400 km/h!!!!
        Maailman ennätys!!!
        Tämän hetken ehdoton superauto on Bugatti Veyron.
        Tehdas tekoisena suoraan linjalta, ei tuunattuna.
        Jatkaa kunniakkaasti Auto Unionin perinteitä..V16..
        mutta niinhän se olla pitääkin onhan sen takana
        kaikesta huolimatta Audi!!!!

        tämän päivän audilla ei ole mitään tekemistä 30-40 luvun vehkeiden kanssa audia alettiin kasamaan dkw/ifa kamoista uudelleen paljon myöhemmin


    • Kyllä näin on

      Kyllä se näin on että epäilijät saa katsoa tilastoja millä autolla on eniten voitettu maailmanmestaruuksia,repikää siitä.Lancia on auto ja muut sen kopiota!En haluaisi omistaa massatuotantoon tehtyä japanilaista riisikuppia joka on arkisempi kuin omat sukat.Korjattavaa siitäkin löytyy,mutta jos jossain on "auto" jota ei tarvitse muuta kuin tankata,kerro,ostan sellaisen heti!!T:Lancian deltan omistava tyttö

      • suomalaismestari

        muistatteko esim sellaisen hepun ja kaikille muille jotka puhutte italialaisten autojen ruostumisesta, niin kaikki autot ruostuu niihin on käytetty peltiä tietääkseni


      • Aluminium
        suomalaismestari kirjoitti:

        muistatteko esim sellaisen hepun ja kaikille muille jotka puhutte italialaisten autojen ruostumisesta, niin kaikki autot ruostuu niihin on käytetty peltiä tietääkseni

        Alumiini ei ruostu!!! Esim. audin A8 ja A2 mallit.
        Täydellinen alumiini kori!!!
        Muissakin malleissa Audi käyttää alumiinia, mutta ei koko korin osalta. Audin kuuluisa sinkki hoitaa
        loput..;)))


    • MML

      TOLLASELLA VEHKEELLÄ OIS NASTAA AJELLA JA AJAA SILLÄ TAMPEREELLE JA NOKIALLE...
      OLISI NASTAA OLLA TÖISSÄ NOKIALLA < ASUA SIELLÄ JA AJAA SITTEN TAMPEREELLE JOSSA OIS TÖISSÄ MYÖS JA SITTEN HEITTÄÄ VAUHTIRAITAA KUN OIS KORTTI JA SITTEN AJAA MYÖS ALFA ROMEO MONTREALILLA MANSESTA STADIIN
      JA STADISTA MANSEEN JA SITTEN 380SLLÄ MERSULLAKIN JA SITTEN VIELÄ TAMPEREELTA TURKUUNKIN AJAISIN DELTA INTEGRALELLA JA NOKIALLA < OLISIN SITTEN KÄYMÄSSÄ DELTALLA

      • puhtaat pöksyt

        Vai että vauhtiraitaiset transvestiitit täällä kirjoittelevat?


      • levyseppähitsaaja
        puhtaat pöksyt kirjoitti:

        Vai että vauhtiraitaiset transvestiitit täällä kirjoittelevat?

        te nyt tajua että datsun skailaini on maailman paras auto? väh niinku cherry ei edes ruostu


      • Mene ittees
        puhtaat pöksyt kirjoitti:

        Vai että vauhtiraitaiset transvestiitit täällä kirjoittelevat?

        Onko muka mahdoton ajatus että tytötkin omistavat kyseisiä autoja?Tietääkseni en ole mikään transu jos olen kahden lapsen äiti että heitä sinä voltti!


      • HighFidelity
        levyseppähitsaaja kirjoitti:

        te nyt tajua että datsun skailaini on maailman paras auto? väh niinku cherry ei edes ruostu

        hitsarilta kysyisin ,että oletkos oikeasti noin vitun tyhmä,vai pitikö montakin vuotta opiskella idiotismia???

        Jos ei aidon Italialaisen urheiluauton sijaan kiinnosta kuin Datsunit niin helvettiäkös täällä huutelet typeriä mielipiteitäsi tonnikalapurkkisi ylivoimaisuudesta?????

        Liian moni Lanciakin on aikojen saatossa joutunut sinunlaistesi asiasta ymmärtämättömien idioottien vääriin käsiin ja näinollen tuhoutuneet,joten aja sinä vaan sillä datsunillas ja jätä oikeat autot rauhaan,jolloin ne säilyvät jälkipolvienkin ihailtavaksi....


    • Lancia 037

      Kyllähän Lancia Delta on autoklassikko ja niin on Stratoskin.
      Mutta tosiasia on myös se että Lancian pellit on paperia ja Lancia on erittäin ruostumisaltis auto ja tekniikkaltaan myös roskaa, moottori on tehokas mutta laho, ja voimansiirto ei kertakaikkiaan kestä. Siksi nykyään todella harvinainen, mutta hyvin pidettynä ja huollettuna varmasti hieno auto.
      Skylineen Deltaa ei voi verrata, Skyline on kokonaan erillainen auto.

    • lancia fani

      hieno auto se lancia, omistatko lancian,vai puhutko potaskaa

      • Lancia 037

        Lancia on ralliteiden legenda ja muutamia hyväkuntoisia yksilöitä näkee vielä liikenteessäkin. Mutta se on silti koriltaan ja tekniikaltaan laho. Enkä kyllä laittaisi rahojani kehnoon Italialaisautoon, kun en ole mikään autonkorjaaja. Lancia Delta on niinkuin Citroën 2CV eli rättisitikka, autoklassikko joka ei ole kovin järkevä ostos muille kuin alan harrastajille. 2CV on myös hieno auto.
        Älä loukkaannu, tarkoitus ei ollut haastaa riitaa, kerroin vain rehellisen mielipiteeni Lanciasta.


      • Tervevaan
        Lancia 037 kirjoitti:

        Lancia on ralliteiden legenda ja muutamia hyväkuntoisia yksilöitä näkee vielä liikenteessäkin. Mutta se on silti koriltaan ja tekniikaltaan laho. Enkä kyllä laittaisi rahojani kehnoon Italialaisautoon, kun en ole mikään autonkorjaaja. Lancia Delta on niinkuin Citroën 2CV eli rättisitikka, autoklassikko joka ei ole kovin järkevä ostos muille kuin alan harrastajille. 2CV on myös hieno auto.
        Älä loukkaannu, tarkoitus ei ollut haastaa riitaa, kerroin vain rehellisen mielipiteeni Lanciasta.

        Ei jumalauta täällä on tyhmiä ihmisiä:D:D:D:D


      • Cupra
        Tervevaan kirjoitti:

        Ei jumalauta täällä on tyhmiä ihmisiä:D:D:D:D

        kaverilla on tällanen, ja onpa silläki tullu pikkasen ajeltua mutta eipä siinä mitää tajunnanräjäyttävää ole. Oma seatti kulkee ihan yhtälailla, muttei pidä niin melua itsestään.


      • onoff1212
        Cupra kirjoitti:

        kaverilla on tällanen, ja onpa silläki tullu pikkasen ajeltua mutta eipä siinä mitää tajunnanräjäyttävää ole. Oma seatti kulkee ihan yhtälailla, muttei pidä niin melua itsestään.

        mikähän 80 luvun seatti kulkee yhtä lailla? vai löytyykö ees 2000luvulta mitään. on lanciassa aivan erilailla luonnetta kun missää seateissa ja muissa muovi autoissa. ja kun tietää auton historian nii on pakko säväyttää.


    • Motoring expert

      Se täytyy myöntää, että Nissanilla kuin juuri muillakaan japseilla ei todellisissa ralleissa/ratasarjoissa ole pärjätty ja ei varmaan tulla pärjäämään tulevaisuudessakaan, muuta kuin joidenkin Skyline friikkien unissa/unelmissa. Totuus on karmaiseva, mutta totuus aina totta, joka voi ottaa päähän sitä ryhmää ja sen edustajia jotka niin luulevat liikoja autoistaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe