Onko kellään kokemusta moisesta, eli Kermansavi-takka malli Elli. Voiko takan purkaa ja kasata uudestaan? Vai pitääkö unohtaa koko homma? Jos joku tietää kuka on tehnyt moisen tempun, niin yhteystiedot olisivat poikaa.
Vai onko mahdollista siirtää ko. takkaa kokonaisena esim. poraamalla alareunoihin 18 mm rautatapit kantamista varten........?
Kermansaven takan purku ja uudelleen kasaus
Vedon uhri
4
4675
Vastaukset
- leluja
vintillä
- Kuule sinä
Unohda moiset hommat!!!
- Pavejave
Purkamaan pystyy ja vieläpä ehjänä. Kyseleppä takan kasaajalta,jos sen ehjänä haluat siirtää. Osia jos hajoaa niin Kermansavelta saat uuden osan osanumeroa vastaan.
- tulikivi purettu
Tuosta kermansavesta en tiedä, vaikka tulikivi taitaa omistaa molemmat nykyään.
Tulikiven vuolukivisen takan olen purkanut ehjänä, homma on loppujen lopuksi melko helppo, joskin aikaa vievä.
Kyselepä valmistajalta, netistä löytyy apua.
Lisäksi löytyy alueellisia muurareita, heiltä voit myös kysellä:
http://www.tulikivi.com/www/tltuoteU.nsf/WWWKotikaynti!OpenForm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343956
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681175Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331894Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26881En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872