ihmis suhde onkelma

minua tuijotetaan

mulla sattu tämmönen juttu että yks mies joka on mua varmaan aika paljon nuorempi on alkanu tuijottaa mua enkä tiedä mitä teen, menen ihan hermoks aina kun joku tuijottaa. En osaa tehdä mitään.

Se on pussikuski ja mä menen sillä pussilla melkein joka päivä jonnekkin.

Pitäskö mun ostaa semmonen matkakortti vai mitä mä teen? kauheeta kaivaa rahoja kun se tuijottaa enkä pysty kaivelemaan.

14

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baile_Atha_Cliath

kaivaa pusseista Bussikortti:))

• Angel of The Morning

Täällähän on muitakin hereillä. Eilen ajattelin, että ihanaa kun saa nukkua aamulla. Tässä sitä nyt sitte ollaan.
        Bussikuskien kanssakin voi "leikkiä". Jännää kun se katsoo peilistä, kevyttä flirttiä.
        Ota jotain lukemista niin ei tarvitse välittää bussikuskista. Sen on kuitenkin pakko katsoa enimmäkseen eteenpäin.

• apua mua tuijotetaa

ainoo oli joka sai parodiasta kii. juuri tämmösiä tonttukysymyksii tääl on laari pullollaan, hei aikuistukaa 50 naiset!

• Mua saa katsoa.

Antaa katsoa vain! Kivaa vain jos joku huomaa jotain viehättävääkin ehkä minussa ja haluaa katsoa;)

• mänainen

ole onnellinen,kun vielä katsellaan....:-)

• kuokkis'

ei ole aikuisen tekstiä! Siis tuo eka meinaan!

• *nainen*
        kuokkis' kirjoitti:

Samaa mieltä kanssasi asiasta? Ei ole aikuisen ihmisen tekstiä tämä, eikä seuraavakaan aloitus.

• *nainen* kirjoitti:

Samaa mieltä kanssasi asiasta? Ei ole aikuisen ihmisen tekstiä tämä, eikä seuraavakaan aloitus.

Ne ovat tylsiä vitsejä.

• mänainen
        kuokkis' kirjoitti:

voihan se näinkin olla tai sitten tynnyri ob ollut tosi matala ja kansi tiukasti kiinni....

• kehitellä erilaisista asioista mielessään ongelmia. Onneksi olkoon! Tuntuu varmaan jännältä kun nuorempi mies tuijottaa sinua. Mukavaahan se on, ellei katso pahalla silmällä.;))

Mielessäni ihmettelen, voiko katsekontakti tosiaan olla joillekin suomalaisille näin vaikea asia? Kohtelias asiakaspalvelija ei voi tehdä muuta kuin odottaa ja katsoa asiakasta, kun tämä kaivelee rahojaan yms.

Itse tervehdin jokaista bussikuskia bussiin mennessäni ja "maalaisbussista" keskiovesta lähtiessäni nyökkään kättä heilauttaen kiitokseksi, jos katseemme kohtaa peilissä. Kenenkään en ole huomannut itseäni tuijottavan. Miksiköhän?

Ota sinäkin pilkettä silmäkulmaan ja nauti vastakkaisen sukupuolen ystävällisistä tai ihailevista katseista - niin kauan kuin se vielä on mahdollista. Päiväunetkin voivat olla ihan kiva asia, ellei ota niitä turhan vakavasti. Jännittäviä bussi- ym. matkoja.;))

• enkelitrio

Ekaksi sä olet max 15v, eikä niin nuoria kuskeja olekaan.Toiseksi,kuskit eivät montaa pvää aja samaa aikataulua ja vuorot vaihtuvat.Kolmanneksi,
      ihmissuhde ? katsekontakti se on,vielä kaukana
      suhteesta.Neljänneksi.varo,kun kasvat,niin huolesikin kasvavat.

Ps.nakkaa tasaraha ensi kerralla.katso alas päin.siitäpä alkaa huoleton päivä,kas näin !

• Pirre*

oolen muuttunut maastoksi, tieksi , seinäksi..olen siis jo näkymätön viänänen.

• Akaton mies

Ittelläni on linjabiilihin oikeuttava ajokortti ja oon mä aina välihin jotaan keikkoja ajanukki. Sellaasia tilausajoja oon kuskannu. Tottahan sitä ny välihin tuloo sellaasia "sala-ajatuksia" mielehen jos ny oikeen näyttävän näköönen vaimoonenhenki tuloo kyytihin,hih. Taitaa se olla synti sellaasia ajatella ja liekkö oikeen muutoonkaan. No en mä ketään petä, tällaanen yksin eläjä. terv. seppä ja pieni Tiitu-kani pohojanmaalta.

• Pirre*
        Akaton mies kirjoitti:

Ittelläni on linjabiilihin oikeuttava ajokortti ja oon mä aina välihin jotaan keikkoja ajanukki. Sellaasia tilausajoja oon kuskannu. Tottahan sitä ny välihin tuloo sellaasia "sala-ajatuksia" mielehen jos ny oikeen näyttävän näköönen vaimoonenhenki tuloo kyytihin,hih. Taitaa se olla synti sellaasia ajatella ja liekkö oikeen muutoonkaan. No en mä ketään petä, tällaanen yksin eläjä. terv. seppä ja pieni Tiitu-kani pohojanmaalta.

vain, tai no ...pistetään prikkujen sisään tuo "vain"; minkäs mies luonnolleen voi.
        :)

Terkkuja sille laatikko ropeltajalle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1384
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      985
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      715
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      630
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      622
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      616
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      592
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      567
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      553
    Aihe