Nyt minä päätän lopettaa tähän tämän päättömän kaipailun ja haikailun. Kun ei enää arki luista ja ajatukset jauhaa yhdessä ainoassa asiassa ja henkilössä niin on käännettävä suunta pakon voimalla. Pyyhin sinut ajatuksistani puhtaaksi niin kuin liitutaulun. Toivotan sinulle onnea elämäsi varrella, toivottavasti vielä löydät sinne elämäsi palapeliin sen puuttuvan palan. Helppoa se ei tule olemaan sinullekaan, niin kuin ei minullekaan. Kärsitään ja haaveillaan yhdessä, vaikkakin omilla tahdoillamme.
Sayonara ystävä
26
2261
Vastaukset
- Miksi unohdat ystävän?
Ystäviä ei yleensä pyyhitä pois taululta, ystäviin pidetään yhteyttä, heistä pidetään kiinni. Mitä sinä olet tehnyt edistääksesi ystävyyttänne?
Omituista ajatella, että haaveilet ystävästä. Yleensä sitä haaveillaan rakastetusta / rakastajasta.
Elämän palapeliin ei löydy puuttuvia osia muuten kuin elämällä, osaset ovat aina hiukan vinksallaan, joitain osia saattaa olla hukassakin, kuitankin, se on parasta mitä meillä on?- Kiitos tästä ajasta
Jo toki, minäkin sen äkkäsin että sitä haaveillaan siitä rakastetusta. Ja teen sitten näin. Joskus jotkut suhteet käyvät vain niin omituisiksi ettei niistä tiedä loppujen lopuksi mitä ne ovat. Tässä nyt on käynyt niin, en tiedä mikä minä olen kuvioissa.
- sano se kasvokkain
ystäväsi kärsii vielä enemmän jos et voi
hänelle suoraan sanoa että haluat lopettaa
teidän ystävyyden.
Onkohan sinulla oma perhe minkä takia et voi
jatkaa? tai molemmilla?
Kaikesta huolimatta se onnentoivotus mieluummin
laita hänelle suoraan kuin tänne......
minä ainakin loukkaantuisin jos ei kerrota
asioista kasvokkain t.ujo iita ,jaksamista :)- o´boy
Ei se mene perille kumminkans.
Ystäviä on muutenkin kaikilla liikaa ja rakastettuja vielä enemmän, kai.
Jaksamista toivotellaan surijoille ja sairastaville, kyllä terveet ihmiset aina rakkaushuolistaan selvinevät, kai.
En lähtisi dramatisoimaan. - sano se kasvokkain
o´boy kirjoitti:
Ei se mene perille kumminkans.
Ystäviä on muutenkin kaikilla liikaa ja rakastettuja vielä enemmän, kai.
Jaksamista toivotellaan surijoille ja sairastaville, kyllä terveet ihmiset aina rakkaushuolistaan selvinevät, kai.
En lähtisi dramatisoimaan.se on paljon reilumpaa
ystävät ovat usein kultaakin kalliimpia
eikä niitä ole koskaan liikaa vaikka tuntuu siltä
rakkaushuolet ,voih, ne jättää niin syvän
viillon sinne sydämeen ja kestää kauan parantua
jos oikeasti on rakastunut.... - Kiitos tästä ajasta
Ehkäpä sitten kerronkin jos vahingossa eksyttäisiin kasvotusten. Nyt kyllä luulen että "ystäväni" ei pahemmin kärsi tapahtuneesta. Hänellä on ajankulua liikaakiin huomatakseen että minä poistun näyttämöltä.
- sano se kasvokkain
Kiitos tästä ajasta kirjoitti:
Ehkäpä sitten kerronkin jos vahingossa eksyttäisiin kasvotusten. Nyt kyllä luulen että "ystäväni" ei pahemmin kärsi tapahtuneesta. Hänellä on ajankulua liikaakiin huomatakseen että minä poistun näyttämöltä.
vaikka huomio onkin muualla niin
laita vaikka viestiä puhelimeen tai no
no jotain ?? kyllä hän huomaa sen,että
olet pois näyttämöltä sitä vaan ei usko - Kiitos tästä ajasta
sano se kasvokkain kirjoitti:
vaikka huomio onkin muualla niin
laita vaikka viestiä puhelimeen tai no
no jotain ?? kyllä hän huomaa sen,että
olet pois näyttämöltä sitä vaan ei uskoNo jos perään haikaillaan niin sitten.
- Kova trippi joko naama katos
No jos perään haikaillaan niin sitten.
Töissäkin on ihan hiljasta , Puistossa merenneito suihkulähde , Fanipala kakao Puhelu , oma veli soittaa , menos poris myöhemmin remua seuraamaan . Ei nyt Juuri nyt en halua että mikään muuttuisi. Ei tulisi mitään yllättävää , joka rikkoisi tämän rauhan , Melu menee yöllä pois , kauan sitten Dave.L. lauloi miksi yö meni pois , Ilman meluu , sinne päin jotain kohinaa kaipaa lisää
- Huvikseni puhdetöinä
Kova trippi joko naama katos kirjoitti:
Töissäkin on ihan hiljasta , Puistossa merenneito suihkulähde , Fanipala kakao Puhelu , oma veli soittaa , menos poris myöhemmin remua seuraamaan . Ei nyt Juuri nyt en halua että mikään muuttuisi. Ei tulisi mitään yllättävää , joka rikkoisi tämän rauhan , Melu menee yöllä pois , kauan sitten Dave.L. lauloi miksi yö meni pois , Ilman meluu , sinne päin jotain kohinaa kaipaa lisää
pohjanpeitossa on pieni ripaus runotyttöä, mutta on käytökseltään varautunut, tyhmänylpeäkin.
Kirjoittanut 30-vee tunnollinen aloitteleva uranainen. Nokkaantuu helposti, otattelee ihmisten käytöksestä liikaa. Taipumusta antaa toisten hoitaa suhteen kehityksen. Odottaa viileänä ja hilittynä että illallinen tipahtaisi manulle suoraan lautaselle.
Jos näin ei tapahdu, vetäytyy ja kirjoittelee nettiin kielellisesti hallitun viestin, josta kukaan ei häntä tunnista.
Pukeutuu suihkun jälkeen vaaleasävyiseen paituliin, kömpii supersiistin yksiönsä satiinilakanoiden väliin ja käpertyy odottamaan unen tuloa. Tuntee yksinäisyyttä. Toivoisi että olisi edes kissa, mutta on sille allerginen. - tehty ap-kirjoittajasta
Huvikseni puhdetöinä kirjoitti:
pohjanpeitossa on pieni ripaus runotyttöä, mutta on käytökseltään varautunut, tyhmänylpeäkin.
Kirjoittanut 30-vee tunnollinen aloitteleva uranainen. Nokkaantuu helposti, otattelee ihmisten käytöksestä liikaa. Taipumusta antaa toisten hoitaa suhteen kehityksen. Odottaa viileänä ja hilittynä että illallinen tipahtaisi manulle suoraan lautaselle.
Jos näin ei tapahdu, vetäytyy ja kirjoittelee nettiin kielellisesti hallitun viestin, josta kukaan ei häntä tunnista.
Pukeutuu suihkun jälkeen vaaleasävyiseen paituliin, kömpii supersiistin yksiönsä satiinilakanoiden väliin ja käpertyy odottamaan unen tuloa. Tuntee yksinäisyyttä. Toivoisi että olisi edes kissa, mutta on sille allerginen.ihan huvikseni rääpäisin, kohde älköön hermostuko, sillä en kuvittelekaan tunnistavani ketään!
- tuntuu jatkuvan ja jatkuvan
jos joskus tapaamme niin tuu ihmeessä jutteleen.
en minäkään laske mitään arvoa näille foorumien ihqutuksille,eihän näihin voi luottaa.
sekin tuli opittua kantapään kautta =)
joo,oonhan mää yrittäny lopettaa tätä pelleilyä,mutta oon niin taukki että palaan muutaman päivän päästä takaisin.
hitto,nyt se saa loppua =)
miksi muuten luulet olevasi niin toivoton?
sussa ei oo mitään vikaa.
pps.suurin osa kaikesta on kuvitelmaa,kai sä sen tiedät?jokatapauksessa on tärkeää ymmärtää että vain oikea elämä merkitsee.
tää on pelkkää unta vaan. - oikeassa elämässä
tuntuu jatkuvan ja jatkuvan kirjoitti:
en minäkään laske mitään arvoa näille foorumien ihqutuksille,eihän näihin voi luottaa.
joo,oonhan mää yrittäny lopettaa tätä pelleilyä,mutta oon niin taukki että palaan muutaman päivän päästä takaisin.
pps.suurin osa kaikesta on kuvitelmaa,kai sä sen tiedät?jokatapauksessa on tärkeää ymmärtää että vain oikea elämä merkitsee.
tää on pelkkää unta vaan.et halua minua silmiesi eteen saada.
- Hämmästy6nyt mies
oikeassa elämässä kirjoitti:
et halua minua silmiesi eteen saada.
Tuotapa olis selvitettävä että miten se nyt kävisi laatuun , en ole tuota asiaa aiemmin tullut miettineeksikään . näkis vaan joku ilta senkin ihmeen.
- kääntäisi
Hämmästy6nyt mies kirjoitti:
Tuotapa olis selvitettävä että miten se nyt kävisi laatuun , en ole tuota asiaa aiemmin tullut miettineeksikään . näkis vaan joku ilta senkin ihmeen.
katsettasi pois jos minut näkisit?
- olisit sen nähnyt
kääntäisi kirjoitti:
katsettasi pois jos minut näkisit?
Vaikka missä , niin tervehtisi ainakin lämpöä siinä olisi ,
- toinen analysoija
tehty ap-kirjoittajasta kirjoitti:
ihan huvikseni rääpäisin, kohde älköön hermostuko, sillä en kuvittelekaan tunnistavani ketään!
hänellä on ollut kosketuksia liitutauluihin
tosin liitutaulua ei pestäkään niin vaan puhtaaksi
kuivuessaan taulusta tulee usein sellainen vaaleahko, siihen jää myös raitoja
siihen saattaa myös jäädä jälkiä, jos on kirjoittanut värillisellä liidulla, se näkyy taulusta pesun jälkeenkin
sitä paitsi liitupöly jää keuhkoihin, jos sitä hengittää pitkiä aikoja, ei se yskä lähde edes rykimällä, on saanut ns. liitukeuhkot
ja kirjoittaja ei nyt halua muistella jotakuta ystävää, jonka kanssa suhde on ollut omituinen
ei siitä muuta selvää saa
kai se kirjoitti tämän muiden harmiksi, niin että saadaan kaikki miettiä, minutko tässä nyt putsataan sienellä huitsinnevadaan
sanoi kummiskin japaniksi että terppa sitten, perähäs ei itkeskellä
siinä analyysini kirjoittajasta
taisi olla ylpiä? - tuntuu jatkuvan ja jatkuvan
oikeassa elämässä kirjoitti:
et halua minua silmiesi eteen saada.
osua oikealle henkilölle.
olen siitä 100% varma,minulla ei ole mitään häntä vastaan.
ei me kyllä tavatakkaan,muuta kuin joskus ohimennen.
nyt vaikenee :) - vaivainen
osua oikealle henkilölle.
olen siitä 100% varma,minulla ei ole mitään häntä vastaan.
ei me kyllä tavatakkaan,muuta kuin joskus ohimennen.
nyt vaikenee :)vaan vaikeaa vain
vaieta ain - ap.
Pukeutuu suihkun jälkeen vaaleasävyiseen paituliin, kömpii supersiistin yksiönsä satiinilakanoiden väliin ja käpertyy odottamaan unen tuloa. Tuntee yksinäisyyttä. Toivoisi että olisi edes kissa, mutta on sille allerginen.Khihihiii... naurattaa vieläkin! Kiva kiva analyysi. Tässä tulee vähän palautusta analyysiisi.
Pohjanpeitossa on pieni ripaus runotyttöä, joo joo, totta on.
Kätytökseltään joskus hieman varautunut - joopa joo, tietynlaisessa seurassa, normaalisti reipas, avoin, eloisa, iloinen, vapautunut.
Tyhmänylpeä en ole, en edes ylpeä, vaikka saatan kyllä joskus antaa sellaisen kuvan itsestäni joillekin henkilöille.
Ikä meni pommiin.
Tunnollinen olen, en aloitteleva enkä uranainen tarkoittamassasi merkityksessä. Haen mieluummin sitä laatuelämää, mitä se nyt kenellekin merkitsee. Minulle ei kuitenkaan ammatillista kiipimistä.
En nokkaannu ihmisten käytöksestä, minulla on iso välimatka omaan minääni, siis nauran paljon omille munauksilleni, ja suvaitsen ja sallin tämän huvin ihan ilomielin toisillekin, siis nauraa kömmellyksilleni. Jos joku on tyhmä minua kohtaan kohautan olkapäitäni ja jatkan matkaani. Ehkäpä tällä tyhmällä oli vaan huono päivä.
Taipumusta antaa toisten hoitaa suhteen kehityksen - siinä osuit kyllä napakymppiin! En halua olla tungetteleva enkä missään nimessä tyrkyttää itseäni kenellekään. Luultavasti tämä usein tulkitaan että mielenkiinto upuu puoleltani ja kaikki kaatuu sitten siihen. Täytyisi oppia enemmän rohmimaan itselleen haluamaansa mutta kun ei ole taipumuksia siihen.
En kyllä odota viileänä ja hillittynä sitä illallista, viileä ja hillitty ei vaan sovi missään muodossa persoonaani.
"Jos näin ei tapahdu, vetäytyy ja kirjoittelee nettiin kielellilesti hallitun viestin, josta kukaan ei häntä tunnista." Hahahaaaaaaaaaaa.... Kiitän kiitän kohteliaisuudesta, tuosta kielellisesti hallitusta. Ja toivottavasti olet oikeassa oletuksessasi että kukaan ei minua tunnista. Sen vuoksihan täällä kai kaikki kirjoittelevat pois paineitaan ettei kukaan tunnistaisi. Tai sitten päin vastoin jotkut?
Heheheeeeeeeeeeeee.... Suihkun/saunan jälkeen pukeudun sellaiseen paituliin joka sattuu tuntumaan hyvältä juuri silloin. Värillä ei väliä, tumma käy yhtä hyvin kuin vaaleakin.
Hohohohooooo... supersiisti ei asuntoni ole, ei toki, ei myöskään yksiö.
Satiinilakanoita en vielä ole ostanut, mielessä on käynyt, mutta odotan "sopivaa tilaisuutta" lakanoiden hankintaan.
Tuntee yksinäisyyttä - eiköhän jokainen sinkku sitä tunne, suurin osa meistä ainakin. Siitä arvauksesta et siis saa edes puolta pistettä,olisi liian helpolla hankittu piste. Jos haluaisin kissan hankkisin sellaisen. Minulle jopa tarjottiin kissanpoikasta vain pari viikkoa sitten mutta en huolinut.
Ei siis kovin montaa pistettä, mutta saat lohtupisteitä siitä hyvästä kun näit näin suurta vaivaa analysoimaan minut ja kirjoittamani tekstin. Saat vielä lisäpisteitä siitä että annoit minulle hauskan hetken ja kevyttä huumoria yksinäiseen iltaani. Kiitos. - ap..
Pukeutuu suihkun jälkeen vaaleasävyiseen paituliin, kömpii supersiistin yksiönsä satiinilakanoiden väliin ja käpertyy odottamaan unen tuloa. Tuntee yksinäisyyttä. Toivoisi että olisi edes kissa, mutta on sille allerginen.Khihihiii... naurattaa vieläkin! Kiva kiva analyysi. Tässä tulee vähän palautusta analyysiisi.
Kätytökseltään joskus hieman varautunut - joopa joo, tietynlaisessa seurassa, normaalisti reipas, avoin, eloisa, iloinen, vapautunut.
Tyhmänylpeä en ole, en edes ylpeä, vaikka saatan kyllä joskus antaa sellaisen kuvan itsestäni joillekin henkilöille.
Ikä meni pommiin.
Tunnollinen olen, en aloitteleva enkä uranainen tarkoittamassasi merkityksessä. Haen mieluummin sitä laatuelämää, mitä se nyt kenellekin merkitsee. Minulle ei kuitenkaan ammatillista kiipimistä.
En nokkaannu ihmisten käytöksestä, minulla on iso välimatka omaan minääni, siis nauran paljon omille munauksilleni, ja suvaitsen ja sallin tämän huvin ihan ilomielin toisillekin, siis nauraa kömmellyksilleni. Jos joku on tyhmä minua kohtaan kohautan olkapäitäni ja jatkan matkaani. Ehkäpä tällä tyhmällä oli vaan huono päivä.
Taipumusta antaa toisten hoitaa suhteen kehityksen - siinä osuit kyllä napakymppiin! En halua olla tungetteleva enkä missään nimessä tyrkyttää itseäni kenellekään. Luultavasti tämä usein tulkitaan että mielenkiinto upuu puoleltani ja kaikki kaatuu sitten siihen. Täytyisi oppia enemmän rohmimaan itselleen haluamaansa mutta kun ei ole taipumuksia siihen.
En kyllä odota viileänä ja hillittynä sitä illallista, viileä ja hillitty ei vaan sovi missään muodossa persoonaani.
"Jos näin ei tapahdu, vetäytyy ja kirjoittelee nettiin kielellilesti hallitun viestin, josta kukaan ei häntä tunnista." Hahahaaaaaaaaaaa.... Kiitän kiitän kohteliaisuudesta, tuosta kielellisesti hallitusta. Ja toivottavasti olet oikeassa oletuksessasi että kukaan ei minua tunnista. Sen vuoksihan täällä kai kaikki kirjoittelevat pois paineitaan ettei kukaan tunnistaisi. Tai sitten päin vastoin jotkut?
Heheheeeeeeeeeeeee.... Suihkun/saunan jälkeen pukeudun sellaiseen paituliin joka sattuu tuntumaan hyvältä juuri silloin. Värillä ei väliä, tumma käy yhtä hyvin kuin vaaleakin.
Satiinilakanoita en vielä ole ostanut, mielessä on käynyt, mutta odotan "sopivaa tilaisuutta" lakanoiden hankintaan.
Tuntee yksinäisyyttä - eiköhän jokainen sinkku sitä tunne, suurin osa meistä ainakin. Siitä arvauksesta et siis saa edes puolta pistettä,olisi liian helpolla hankittu piste. Jos haluaisin kissan hankkisin sellaisen. Minulle jopa tarjottiin kissanpoikasta vain pari viikkoa sitten mutta en huolinut.
Ei siis kovin montaa pistettä, mutta saat lohtupisteitä siitä hyvästä kun näit näin suurta vaivaa analysoimaan minut ja kirjoittamani tekstin. Saat vielä lisäpisteitä siitä että annoit minulle hauskan hetken ja kevyttä huumoria yksinäiseen iltaani. Kiitos. - ap...
ap.. kirjoitti:
Khihihiii... naurattaa vieläkin! Kiva kiva analyysi. Tässä tulee vähän palautusta analyysiisi.
Ikä meni pommiin.
Ei siis kovin montaa pistettä, mutta saat lohtupisteitä siitä hyvästä kun näit näin suurta vaivaa analysoimaan minut ja kirjoittamani tekstin. Saat vielä lisäpisteitä siitä että annoit minulle hauskan hetken ja kevyttä huumoria yksinäiseen iltaani. Kiitos.Olipas hauska viesti kun piti tulla oikein tuplaten. Saammekin nyt sitten kaksinkertaisesti hauskaa. *Hihihii*
- ap..
tää on pelkkää unta vaan.jos joskus tapaamme. Cross my heart and hope to die! Just silleen se on, elämä on pelkkä illuusio. Ja tämä on vain pelkkä päiväuni. Ja en minä luule olevani toivoton. Ei minussa ole enempää vikaa kun muissakaan homo sapienceissa - mitä ei taas ehkä kannata analysoida sen syvemmin...
- vastinetta
toinen analysoija kirjoitti:
siihen saattaa myös jäädä jälkiä, jos on kirjoittanut värillisellä liidulla, se näkyy taulusta pesun jälkeenkin
sitä paitsi liitupöly jää keuhkoihin, jos sitä hengittää pitkiä aikoja, ei se yskä lähde edes rykimällä, on saanut ns. liitukeuhkot
ja kirjoittaja ei nyt halua muistella jotakuta ystävää, jonka kanssa suhde on ollut omituinen
kai se kirjoitti tämän muiden harmiksi, niin että saadaan kaikki miettiä, minutko tässä nyt putsataan sienellä huitsinnevadaan
taisi olla ylpiä?minäkin haluan kuulla, missä meni vikaan
- ap..
toinen analysoija kirjoitti:
taisi olla ylpiä?Ajattelin jo mainitessani liitutaulun mainita myöskin nuo jäljelle jäävät "epäpuhtaudet". En viitsinyt silloin, siksi en viitsinyt nyttenkään. Sanotaanko vaikka että ne liitutaulun suttujäljet voisivat vaikka vastata niitä jälkiä, "suttuja", mitä elämän kokemukset jättävät jälkeensä.
Sitä kokemusta siitä liitutaulusta on ollut sen verran vähän että en ole kehittänyt liitukeuhkoja, sen verran paljon että tiedän kuinka se toimii.
Yhteenvetosi viestini sisällöstä oli lyhyt ja ytimekäs.
Tietenkin kirjoitin sen vaan teidän harmiksenne - tai huviksenne. Eikös tämä arvausleikki ole rattoisaa ajanviettoa? Olenkohan tuo minä? Onkohan tämä sen tai tuon kirjoittama? Jokainen löytää jotakin itselleen sopivaa.
Sanon nyt tässä vielä kerran että ylpiä en ole. Ilmeisesti kirjoitukseni kuitenkin jollain tavalla viestittää tämän ylpeyden tunteen, ehkäpä koska sananvalinta ei ole anovaa eikä muutenkaan matelevaa tai nöyristelevää.
Kiitos sinullekin osoitetusta kiinnostuksesta analysoimaan viestini ja persoonani. Olen suorastaan imarreltu tällaisesta odottamattomasta huomiosta, ei vain yhdeltä vaan jopa kahdelta lukijalta. En toivo teitä kumpaistakaan sinne "huitsinnevadaan".
- ...
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1756678Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2223994Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673331Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut772687Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi62157Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42065100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01850Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351461Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik431425Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun461338