Jotain vinkkejä jos on, niin otan yhteyttä.
Lansing 42
3
1226
Vastaukset
- omasta seurasta
Seurassani on yksi Lancing 42 (Targa 42). Kapea, pitkä ja hemmetin nopea. Hyvin tehty ja tukeva. Loistava purjehtija. Sisätiloiltaan tosin jotain ihan muuta, kuin nykyveneet: kapea, matala ja "tunnelimainen". Mutta yhtä kaikki, kisassa useimmat jäävät taakse... Tietääkseni veneitä ei ole tehty kovin montaa.
- SLPS
on ollut jo kauan myynnissä em. vene. Hepulla on rakenteilla hirmunen laitos ja Lansing on ollut kuivilla jo vuosia. On nykyisin hallin pihassa valtatien varressa n. 4 km Savonlinnasta itään...
Jostain syystä Lancingiä ei vaan saatu kulkemaan, ilmeisesti vesilinjassa suurin ongelma.
Tiikkikansi pilattu painepesurilla, 24v kuivilla, voin vain kuvitella kuinka monesta paikasta alkaa öljy valumaan stefat haperona, 25v vanhat purjeet, ei mittareita, ,......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094