on hyvä paikka asua. Mukavia ihmisiä ympärillä jos joku toisin väittää, muista "metsä vastaa niinkuin sinne huutaa" = )
harjavalta
6
1426
Vastaukset
- että,
hyvä paikka asua. paskanmarjat sanon minä. me elettiin siellä ihan normaalia perhe-elämää ja silti meitä vain uhkailtiin yms. en uskaltanut pienen poikani kanssa missään yksin liikkua...
- harjakas
Siihen on varmaan myös joku syy?? Ei mene läpi että viatonta...
- minätiedänkyllä
harjakas kirjoitti:
Siihen on varmaan myös joku syy?? Ei mene läpi että viatonta...
Joo, sanassen sanon minäkin. Harjavallassa ei syytä tarvita, jos ihmistä mollataan ja vieläpä mitä ilkeimmillä sanoilla ja jopa teoilla.
Harjavallan katukuva on nykyään karmeaa katsottavaa. Pultsareita kaupan edessä joka puolella, rikollisjengiä ja potilaita paikallisesta sairaalasta.
Harjavallassa eläminen on aivan erilaista kuin muualla. En todella asuinpaikkana mainostaisi, ken ei usko- niin menköön ja huomatkoon. - haukutaan
minätiedänkyllä kirjoitti:
Joo, sanassen sanon minäkin. Harjavallassa ei syytä tarvita, jos ihmistä mollataan ja vieläpä mitä ilkeimmillä sanoilla ja jopa teoilla.
Harjavallan katukuva on nykyään karmeaa katsottavaa. Pultsareita kaupan edessä joka puolella, rikollisjengiä ja potilaita paikallisesta sairaalasta.
Harjavallassa eläminen on aivan erilaista kuin muualla. En todella asuinpaikkana mainostaisi, ken ei usko- niin menköön ja huomatkoon.Olen asunut usealla paikkakunnalla ja eipä ole sellaista "vastaan tullut" etteikö haukuttaisi muita. Suomen kansa haukkuu aina toisiaan, ihme kyllä.
Pultsareita on jokaisella paikkakunnalla kuten myös "omat hullunsa". Nuoriso muuttuu koko maassa aika silmiin pistäväksi mutta eikö me aikuiset ne kasvateta? Miksi vaatisin teinin käyttäytymään kun sitä ei tee aikuisetkaan?? - puputupuna
haukutaan kirjoitti:
Olen asunut usealla paikkakunnalla ja eipä ole sellaista "vastaan tullut" etteikö haukuttaisi muita. Suomen kansa haukkuu aina toisiaan, ihme kyllä.
Pultsareita on jokaisella paikkakunnalla kuten myös "omat hullunsa". Nuoriso muuttuu koko maassa aika silmiin pistäväksi mutta eikö me aikuiset ne kasvateta? Miksi vaatisin teinin käyttäytymään kun sitä ei tee aikuisetkaan??eri paikkakunnilla ja tule sen jälkeen Harjavaltaan, ihmettelet minne olet tullut.
Sen verran erikoista kansaa!!! Ja pultsareita työttömiä on varmasti enemmän kuin missään muualla!!!
Kokonaiset asuin-alueet hirveitä: piispa, hälli, ja kaleva, juopot, työttömät ja sossun varoilla elävät monilapsiset yksinhuoltaja-äidit.(Joilla sitten saattaa olla omiakin bisneksiä...)
Tällaista maailma nykyään on. - tietää
puputupuna kirjoitti:
eri paikkakunnilla ja tule sen jälkeen Harjavaltaan, ihmettelet minne olet tullut.
Sen verran erikoista kansaa!!! Ja pultsareita työttömiä on varmasti enemmän kuin missään muualla!!!
Kokonaiset asuin-alueet hirveitä: piispa, hälli, ja kaleva, juopot, työttömät ja sossun varoilla elävät monilapsiset yksinhuoltaja-äidit.(Joilla sitten saattaa olla omiakin bisneksiä...)
Tällaista maailma nykyään on.Olen täällä jo reilun vuoden asunut =) Turun jälkeen tämän tosi hyvä paikka asua. Uskaltaa jopa liikkua hämärän tullen eikä tarvitse pelätä Juoppoja/narkkareita/somaleita....
Niinkin suurella paikkakunnalla on "kuppikuntansa" joissa ihmisiä haukutaan
Täällä ei sentään mummot mulkoile/ota askelia taakse kuin olisin heidät ryöstämässä kun sanon muutaman sanan..
Naapuritkin tervehtii vaikka en tunne, olen vain naapuri.
on hyvä paikka asua =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486308Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694325- 483875
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213256- 1972980
- 402702
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132549törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202546- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508