Onko kenelläkään tietoa eteläisen Espanjan kansallis/ luonnonpuistoista tai muista mielenkiintoisista luontokohteista? Kasvillisuus kiinnostaa erityisesti mutta myös muut hienot paikat missä voi kulkea ja kummastella...? (Turistirannat eivät kiinnosta)
Luontokohteita Espanjassa?
3
615
Vastaukset
- José
Tässä muutamia paikoja:
El Chorro on hieno kanjonimuodostelma, jota pääsee mm katsomaan rautatietä pitkin kävellen. Jännitystä reissuun tuo juna, joka saattaa pyyhältää ohi juuri, kun kulkija on pimeässä rautatietunnelissa.
El Torcal on mykistyttävä, n. 15 neliökm:n vuorimuodostelma, jossa on nähtävissä fossiilien jälkiä kallion pinnassa.
Nerjan tippukiviluola on näkemisen arvoinen paikka.
Yllä mainitut paikat ovat n. 50 km päässä Malagasta. Näistä kohteista löytyy netistä infoa ko. sanoilla.
Benalmadenan kohdalla on vuorilla runsaasti kävelyreittejä. - maa
el chorra, ronda.
- Teija
Espanjassa on Aurinkorannikon kohdalta mukavasti teitä/polkuja sisämaahan. Vilvoittelu merenrannalla on mukavaa maastokävelyn jälkeen! Suosittelen, sillä matkat taittuvat: kävellen, pyöräillen, skootterilla, autolla, junalla tai jopa helikopterilla! Kauniita auringonnousuja ja laskuja sekä mahtavat maisemat - minulla on myös tosi mukava matkakumppani, kun yhdessä harrastamme näitä polkuja; yleensä kävellen ja yöpyen jossain hotellissa (mukavuuksista nauttien, emme enää ole niin nuoria).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1505148Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv832742Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?861735Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49956
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23828