Hei!
Eli kyselisin millainen paikka Kastu on asuinalueena? Itse kyllä olen turkulainen, mutta kyseinen kaupunginosa on melko vierasta seutua, joten osaako joku vähän auttaa.. Asuntojen hinnat alueella kohtuullisia siihen nähden miten lähellä keskustaa alue sijaitse.. joten onko hintojen edullisuuteen joku kaikkien tiedossa oleva syy?
Kiitos
Kastu asuinalueena??
5
5416
Vastaukset
- peeeämmpeeee
Kastu on ok. En muista että olisi mitään pahemman luokan juttuja tapahtunut. Itse voisin kyllä muuttaa.
- jompe
40 vuotta alueella asuneena voin suositella,rauhallista seutua vailla suurien lähiöiden ongelmia.
- olen asunut
Oli mukavaa ja halpaa aluetta, eikä terveyskeksuksessa ollut jonoja. Kauppa vain puuttui. Lähin kauppa on Lidl (silloin kun minä asuin, lähin oli prisma)
- ei snobi
Hei,
Siellä asuu enimmäkseen lukeneita mm. proffia, yliopiston väkeä, eläkeläisiä.
Ihan rauhallinen, mutta en tiedä onko lapsiperheille palveluita.
Vanhoja, arkkitehtien luomia tiilitaloja ja rauhallinen alue.
Hyvät yhteydet keskustaan pyörällä tai bussilla. - Kastuntie
Täällä on oikein mukavaa, tervetuloa! :) Naapureihin on tullut tutustuttua mutta silti saa olla omassa rauhassa jos niin tahtoo. Osa on selvästi ihan ystävystynytkin. Koiria on jonkun verran, mutta täällä ei ole sellaista koiravihaa/koiraongelmaa mitä joillain asuinalueille (ihmiset ei korjaa jätöksiä yms). Itsekin pidän koirista paljon, mutta toiset omistajat törkimyksiä.
Lidl, Prisma, R-kioski, leipomomyymälä, kukkakauppa, leikkipuisto ihan vieressä.
Ainoa negatiivinen asia tulee kaupungin järjestelyistä. Mullintien terveysasema ihan vieressä, mutta kastulaiset ei sinne mahdu! Täytyy mennä Runosmäkeen, joka taas EI ole niin viihtyisä asuinalue... Oman terveysasemansahan voi valita, mutta Mullintielle on pitkä jono, itse en lähtenyt edes jonottamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891