Lady Line.

lady77

Onko Lady Line teistä kokeilemisen arvoinen kuntosali? Mistä annatte sille risuja ja ruusuja?

25

11139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady Linen jäsen

Ehdottomasti kannattaa kokeilla ja liittyäkin =) Ruusuja siisteistä, kauniista tiloista, hyvistä laitteista, ystävällisestä palvelusta ja hyvistä ohjaajista. Jäsenyyteen kuuluu tosi paljon: jumpat, sali, kuntosaliohjelma, solarium. Risuja: osaa jumppa-aikatauluista voisi vähän rukata uudelleen, sunnuntaina voisi olla aamupäivällä auki, spinning on muihin paikkoihin verrattuna liian helppoa (sekin riippuu siitä, onko aiemmin käynyt).

• Mie oon ihan hulluna siihen saliin!

Niin siistit tilat ja laitteet uusia, kaikki uutta.

Jumpat on hyviä, jokaiselle löytyy jotain.

Aikataulut tosin ihan huonot, vuorotyöläiselle onnettomat. Mainostivat esittelyssä, että heillä hyvät vkl-aikataulut, mutta enpä sanoisi niin esim lauantaista---> auki 10-14.

Ohjaajissakin löytyy yksi onneton, ihan huvittaa se rytmitajun puute. Voisin itse vetää sen sijasta ne jumpat ;)

Kiva että saliohjaus on ilmainen, mutta mulla oli ainakin for ladies onlyn laitteiden jälkeen hankalaa hahmottaa miten noita uusia laitteita käytetään. Ohjaukseen sisältyi se, että itse täytyy laitteisiin tutustua. Riskinä se, että saattaa tehdä väärin ja esim satuttaa itsensä.

Mutta siis juu, kannattaa kuitenkin mennä. Ruusut voittaa risut.

• laitteet ovat helpot

-----

• Tsumppelipum
        laitteet ovat helpot kirjoitti:

-----

Taidan tietää ohjaajan jota tarkoitetaan. Elikkä siis askeleet menevät musiikin vierestä, tahdissa vaikea pysyä.

Laitteet voivat olla vaikeita kokemattomille.

• olla timmissä kunnossa
        Tsumppelipum kirjoitti:

Taidan tietää ohjaajan jota tarkoitetaan. Elikkä siis askeleet menevät musiikin vierestä, tahdissa vaikea pysyä.

Laitteet voivat olla vaikeita kokemattomille.

ei ainakaan kaikki vetäjät ole niin timmejä kuin yleensä saleilla et tunteepa olon kotoisaksi. 69€ kk maksaa et siinä saa muutaman kerran käydä et saa sen sit takas ;)

• kallista.
        olla timmissä kunnossa kirjoitti:

ei ainakaan kaikki vetäjät ole niin timmejä kuin yleensä saleilla et tunteepa olon kotoisaksi. 69€ kk maksaa et siinä saa muutaman kerran käydä et saa sen sit takas ;)

Onko Lady Linen jäsenyys oikeasti noin 70e/kk? Eikö ole mitään halvempaa pakettia tarjolla?

• tsiur
        kallista. kirjoitti:

Onko Lady Linen jäsenyys oikeasti noin 70e/kk? Eikö ole mitään halvempaa pakettia tarjolla?

Mä maksan vaan 59e/kk, mut otin 2 vuoden sopimuksen.

• leidi Porvoo
        tsiur kirjoitti:

Jäsenyyden kuukausimaksuun sisältyy kaikki Lady linen palvelut. Ei tarvitse erikseen maksaa mistään. Ei ollut paljoa eroa muiden salien kuukausijumppasalikorttien hintaan. Ja tuolla kaikki tosiaan on hintaans sisältyviä.Et ei paha olleskaan mun mielestä toi hinta.
        Muutenkin tosi viihtysä ja kiva paikka. Ja vetäjiä löytyy laidasta laitaan mikä tosi hyvä.
        En oo kyllä itse huomannu tai eksynyt semmoisen ohjaajan tunnille joka olisi kovin sekoillut musassa ja askelissa. Ohjaajat ja tunnit olleet hyviä.

• LL1

Kukaan meistä ei ole täydellinen eikä seppä syntyessään

• onpa kiva kun

oliko pakko ilmoittaa se ihan täällä? Olisit kertonut KOKO porukan puolesta sinne, ei tänne.No, oletetaan että kun sinä itse tulet takuulla tekemään virheen joskus jossakin, niin saamme myös sen kuulla kaikki mitä ja kuka olet.

Reilua , eikö?

• jlkjl
        tsiur kirjoitti:

Kaikille ei kahden, tai edes yhden, vuoden sopimus sovi. Mun mielestä on parempi maksaa vain kuukausi kerralla. En voi olla varma että vielä vuoden päästä haluan/voin käydä salilla.

• natasha
        jlkjl kirjoitti:

Kaikille ei kahden, tai edes yhden, vuoden sopimus sovi. Mun mielestä on parempi maksaa vain kuukausi kerralla. En voi olla varma että vielä vuoden päästä haluan/voin käydä salilla.

Mitä mieltä olette tällä hetkellä Porvoon Lady Linestä? Kuukausihinta on melko korkea, joten kannattaako teidän mielestä jäsenyys?

• Niinu G
        natasha kirjoitti:

Mitä mieltä olette tällä hetkellä Porvoon Lady Linestä? Kuukausihinta on melko korkea, joten kannattaako teidän mielestä jäsenyys?

Korkea on. Mutta mikä ihmetyttää kun kuule jotkut maksaa vähemmän kun toiset, vaikka on ihan työelämässä (ymärrän kyllä opiskelijoita ja eläkeläiset).

• Ninnu G
        leidi Porvoo kirjoitti:

Jäsenyyden kuukausimaksuun sisältyy kaikki Lady linen palvelut. Ei tarvitse erikseen maksaa mistään. Ei ollut paljoa eroa muiden salien kuukausijumppasalikorttien hintaan. Ja tuolla kaikki tosiaan on hintaans sisältyviä.Et ei paha olleskaan mun mielestä toi hinta.
        Muutenkin tosi viihtysä ja kiva paikka. Ja vetäjiä löytyy laidasta laitaan mikä tosi hyvä.
        En oo kyllä itse huomannu tai eksynyt semmoisen ohjaajan tunnille joka olisi kovin sekoillut musassa ja askelissa. Ohjaajat ja tunnit olleet hyviä.

Ojaajat on kyllä hyviä. Mutta kahvakuulaa ja bodybumppia enemmän aamulla tai aamupäivällä.

• Ninnu G
        LL1 kirjoitti:

Kukaan meistä ei ole täydellinen eikä seppä syntyessään

Ei todellakaan. Oppia ikä kaikki.

• Ninnu G

Ihana paikka kuntoilla, sunnuntai aukiolot voisivat aueta jo aamulla. Lauantaina pidempi aukiolo aika. (kuukausi maksu kuitenkin korkea joten voisi olla aukiolot myös sen mukaiset) Enemmän ryhmäliikuntaa aamupäivällä (kahvakuula, bodypumppi, RVP) Vuorotyötä tehdessä nyt olevat ryhmäliikunta todella mitätön (voimaharjoituksia ajatellen, aamupäivällä). Bodycombat tunteja lisää. (kerran viikossa tosi vähäinen).

• rva Justiina Puupää

Porvoon Lady Line kuppaa 100 euroa aloitusmaksuna. Sen päälle tulee kuukausimaksut 69-79 €. Kuukauden käyntioikeus on 100 99 €. Suolaiset hinnat kanatarhassa käynnistä. Kokohallin kuntosali 120 €/kk. Siellä naisille kuolaavia miehiä vähän, kun osa on homoja.

• rva Justiina Puupää

Pekka tuossa sotki: Kokonhallin kuntosalikortti on 120 € VUODESSA.

• ZX

Henk.koht en pitänyt LLsta silloin kun kävin. Nirppanokka ohjaajat (2 kpl) suurin syy kuntosalivaihtoon.

• asiakas noin 1,5v

oli kiva paikka,mutta ei ollut mahdollisuus käydä enää.halusin irtisanoutua mutta ei onnistunut,kesäkuussa,piti tehdä elokuussa,kuulemma,ettei semmosta ravaamista ole koko ajan..luki sopparissakin kuulemma,whatever..
      Soitin elokuussa,voi irtisanoo mutta käytännössä tarkoittaa että viimeinen maksu menee lokakuussa..
      ai niin sit tuli perässä tieto..ei voi irtisanoo koska niiden paskasysteemi jäi minulta veloittamatta yhden maksun joten se jäi..ja meni perintään (koska en huomannut ettei se mennyt ,enkä käynyt työntämässä maksu heti niiden nokan alle..
      jeps..eli helvetin vaikea päästää eroon.
      Yritin myös vedota työhön,koska keikkailen paljon muualla,eikä jää aikaa..ne sanoo että pitää kirjallinen lupaa pyytää työpaikaltani..Joo ihan varmasti..
      Vitunmoinen diktatuuri,vetäköön käteen.Lihavat ohjaajat..ihmettelen miten on sekin mahdollista..sekään asia ei motivoinut olleenkaan.Muuten ihan mukava paikka oli.Varmaan jos kuolis pitäis läheisten toimittaa kuolintodistus ja puolvuoden maksut..

• en tykännyt

En suosittele. Ihan tajuttoman huonot ohjaajat ja tympeitä. ja musta kallis kuukausihinta. paikka on hyvä niille joilla ei ole mitään kokemusta liikunnasta ns. matalan kynnyksen paikka. jumpat ovat tehottomia ja palvelu heikkoa. sopii siis niille jotka ei tiedä paremmasta. itse menisin bodytoniciin asiakkaaksi -ja meninkin!

• ladylike2

Saiskohan tänne uusia mielipiteitä salista? Tuo kiinnostaisi, koska on vain naisille. En halua pullistelijoiden keskelle.

• Satunnaisjumppari

Lady Linen jumpat ovat hyviä ja niistä löytynee jokaiselle jotain. Myös miljöö on varmaan Porvoon paras. Kuntosali ja sen aukioloajat eivät sovi itselleni, kävisin salilla mieluiten aamulla. Lady Linen periaatehan on, että ohjaaja on aina paikalla salin ollessa auki, joten heillä ei ole mitään avainsysteemiä pelkkää kuntosalia varten. Jos kaipaat pelkkää kuntosalia naisille, yksi vaihtoehto on For Ladies Only Mannerheiminkadulla. Siellä ei ole kuitenkaan jumppia. Ehdottomana plussana 10 kerran kortit, joita saa nykyään harvoista kaupallisista saleista. Itse käyn Easyfitissä, mutta siellä sali on yhteinen miehille ja naisille.

• Kaiikea sattuu

Ryhmäliikuntatunteja en suosittele näistä vain naisille saleista tai sitten kannattaa pyrkiä vaikka väkisin siihen etummaiseen riviin. Sieltä takaa ei nimittäin niidein leveiden pyllyjen takaa meinaa nähdä ohjaajaa sitten millään ja koko jumppa menee ihan piloille.

• Tolvinen

Kehtaako tuonne mennä jos pimppa "maiskuttaa" vai katsotaanko heti kieroon?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe