15.7-07 Sunnuntai

Ja sattumalta hereillä ja selvinpäin aattelin aloittaa tämän päivän ketjun, eli raitis sunnuntai!

12

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pa.pio

Satuin poikkeuksellisesti valvomaan näin myöhään, joten todetaan jo nyt: raitis sunnuntai tänään. Tiedän sen.

• sateinen aamu

niin täälläkin, ihana uusi päivä, raitis päivä, mitä muuta elämältä enää voi toivoa, ne tulevatkin sitten kaupan päälle.

• Systeri3

...ja aamu on raikas ja itse olen raitis tänään.

• Oolofi

Joo, kyllä raitis sunnuntai.

• meilläpäin aurinko,vaan saan nauttia raittiina raikkaasta vesisateesta:)
      Leppoisaa lepopäivää kaikille!t pörri

• Cettuz!

Aamua, raittiina, vettä pruiskii hiukan.

• Helle ja aurinko porottaa, nyt pitää laittaa jo aurinkosuoja baadenbaaden tuoliin etten polta itseäni aivan mustaksi, juomaksi kelpaa erinlaisista hedelmistä puristettu mehu ja jääpaloja sekaan, vaimo lähti just hakeen kaupasta lisää hedelmiä ettei pääse loppumaan kesken, raitista sunnuntaita!

• Nimetön

Raitista päivää vaan kaikille.
      Kaikki kokemani paska mikä on takana päin on ilmeisestikkin ollut tarpeen nykyisen elämän tilanteeni saavuttamiseksi.
      Onneksi nämä mahdollistivat pohjan löytymisen ja sen myötä raittiuteni.
      Olen niin onnellinen tänään etten menneestä vaihtaisi mitään pois koska juuri se mahdollisti tämän raittiin päivän.

• Alkologi

sattumalta en ole selvinpäin. Hereillä ollaan pakosta. Sateinen sunnuntai vituttaa aina, jopa selvänäkin näköjään.

• uncle_posse

kannatetaan täälläkin. Edelleen.

• veska58

päevee vuan kaakille lukijoellen.Tiiustelisin vuan Raettiilta,että mahtaako tuo sinlevä olla vallannunna kok uima-altoon,ku eipä tuo maaninnunna siittä mittään.

• Raitis päivä näyttää tulena tästäkin, huomena virheenä mökille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe