15.7-07 Sunnuntai

Ja sattumalta hereillä ja selvinpäin aattelin aloittaa tämän päivän ketjun, eli raitis sunnuntai!

12

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pa.pio

Satuin poikkeuksellisesti valvomaan näin myöhään, joten todetaan jo nyt: raitis sunnuntai tänään. Tiedän sen.

• sateinen aamu

niin täälläkin, ihana uusi päivä, raitis päivä, mitä muuta elämältä enää voi toivoa, ne tulevatkin sitten kaupan päälle.

• Systeri3

...ja aamu on raikas ja itse olen raitis tänään.

• Oolofi

Joo, kyllä raitis sunnuntai.

• meilläpäin aurinko,vaan saan nauttia raittiina raikkaasta vesisateesta:)
      Leppoisaa lepopäivää kaikille!t pörri

• Cettuz!

Aamua, raittiina, vettä pruiskii hiukan.

• Helle ja aurinko porottaa, nyt pitää laittaa jo aurinkosuoja baadenbaaden tuoliin etten polta itseäni aivan mustaksi, juomaksi kelpaa erinlaisista hedelmistä puristettu mehu ja jääpaloja sekaan, vaimo lähti just hakeen kaupasta lisää hedelmiä ettei pääse loppumaan kesken, raitista sunnuntaita!

• Nimetön

Raitista päivää vaan kaikille.
      Kaikki kokemani paska mikä on takana päin on ilmeisestikkin ollut tarpeen nykyisen elämän tilanteeni saavuttamiseksi.
      Onneksi nämä mahdollistivat pohjan löytymisen ja sen myötä raittiuteni.
      Olen niin onnellinen tänään etten menneestä vaihtaisi mitään pois koska juuri se mahdollisti tämän raittiin päivän.

• Alkologi

sattumalta en ole selvinpäin. Hereillä ollaan pakosta. Sateinen sunnuntai vituttaa aina, jopa selvänäkin näköjään.

• uncle_posse

kannatetaan täälläkin. Edelleen.

• veska58

päevee vuan kaakille lukijoellen.Tiiustelisin vuan Raettiilta,että mahtaako tuo sinlevä olla vallannunna kok uima-altoon,ku eipä tuo maaninnunna siittä mittään.

• Raitis päivä näyttää tulena tästäkin, huomena virheenä mökille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1332
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      952
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe