Super Mario 3

*****

Onko kenelläkään tietoa milloin rahalaiva tulee esiin? Miten ankkurilla saa laivat pysähtymään? Nämä olleet arvoituksia..

4

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MASTER-88

      En ole ihan varma tuosta raha laivasta, mutta se oli muistaakseni niin että kun selvitätä kentän niin sinulla piti olla selvitys hetkellä 11,22,33,44,55 jne.. Kolikoita. En tiedä pitikö olla jotain muutakin. Se ei toimi kaikissa maissa. Jos jollakin on asiasta varmempaa tietoa niin voi laittaa sen tänne.

      Ankkurilla sai laivat pysähtymään niin että: Kun menet sinne terminaaliin, niin käytä ankkuri ja astu sinne sisään. Jos nyt kuolet sinne ilma laivaan, niin se ei karkaa kartalle.

    • Axel123

      Olen joskus saanut sen rahalaivan ykkösmaissa (en tiiä miten, se vaan tuli) ja ankkurinkin olen saanut, mut en tiiä kuinka sitä kaytetään. =)

    • näin se tehdään

      Vaikka ketju on vanha, niin kirjoitan silti :D

      - Ekaks pitää just kolikoiden määrä olla just siten että molemmat numerot ovat samat 11, 22, 33, 44 jne.
      - Toiseksi pitää pisteiden kymmenet olla kolikkomäärän kanssa samat. Esimerkiksi kun olet kerännyt 55 kolikkoa, pisteiden kaksi viimeistä numeroa on oltava 50.
      Tai jos olet kerännyt esimerkiksi 77 kolikkoa, pisteiden kaksi viimeistä numeroa on oltava 70.
      - Sitten vielä kun menet kentän läpi niin kellon tulee näyttää parillista lukua.

      toivottavasti ymmärsitte x)

      • ai niin ja...

        tosiaan tämä kikka ei ole käytettävissä kaikissa maailmoissa. en vaan yhtään muista mitkä ne maailmat oli, joissa tämä oli mahdollista. ainakin eka maailma on varma


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe