Käyvätkö syyrialaiset hamsterit peseytymässä chinchilla hiekassa kääpiöhamstereiden ja gerbiilien tavoin? Tarjosin hiekkaa hamsterilleni eikä se oikein ymmästänyt ideaa, se vaan kaiveli sitä eikä kierinyt siinä... :D
Pesuhiekkaa..
2
267
Vastaukset
- Maria..
Mun saamien tietojen mukaan syyrialaiset ei peseydy kylpyhiekassa. En ole kyllä mikään asiantuntija, kun sain ensimmäiset 2 hamsuani vasta viikko sitten ja ne on roborovskeja, mutta olen lukenut monesta paikasta että ne ei kylve samalla tavoin chinchilla hiekassa kuin kääpiöt.
Syyrialainen ei tarvitse kylpyhiekkaa, koska sen turkki ei rasvoitu samoin kuin kääpiöhamstereiden tai gerbiilien. Jos syyrialaisen turkki rasvoittuu, siihen auttaa ainoastaan ruokavalion muutos (liika rasva pois).
Kylpyhiekkaa ei pitäisi antaa syyrialaiselle edes hamsterille huviksi, koska se ei tee hyvää syyrialaisen iholle ja turkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683