kun en eilen terassilla uskaltautunut karaokeen. Kynnys on korkea. Ääntä löytyy ja nuottikorva on mutta uskallus puuttuu. Miten te olette ekan kerran uskaltautuneet? Jonkun kaverin kanssa vai huppelissa..mä olen raitis, mutta se ei oo este hauskanpidolle. Ujous ja epäonnistumisen pelko on ne esteet.
Minua harmittaa
7
485
Vastaukset
- Puidenhalaaja
...mutta työporukan kanssa olen joskus uskaltautunut lavalle. Hieman nauttineena. Kivaa oli. Ota jokin helppo kappale aluksi. Ja muista pitää mikkiä ihan suun edessä, muuten katoat taustaääneen. Eikä sen heti ekalla kerralla tarvitse niin vimpan päälle mennä. Rennosti vaan:)
olen - ääni juuttuu silloin kurkkuun (kiitos kansakoulun laulukokeiden), joten kyllä vain viihteellä oli tullut laulettua, kunnes...
Olin työvuorossa (rauhallinen ilta) ja tangokuningas finaalissakin ollut "tiskijukkamme" kuulutti minut laulamaan tiettyä kappaletta, jonka oli laulamanani joskus kuullut ja ihastellut tulkintaani...:O
Kyllä minä pitkin hampain menin, mutta kaikki sujui ihan hyvin. Opin siis sen, etten "rohkaisua" tarvitse ainakaan kyseisen kappaleen suhteen...
Joskus on ehkä hyvä aloittaa siten, että laulaa yhdessä jonkun kaverinsa kanssa :)
Rohkeasti vain!- oikealle ihmiselle
ei tänne virtuaali maailmaan niin pääset esiintymis kammostasi. Tänne kirjoittamalla siitä tuskin pääsee niinkuin esim. korkeanpaikan. ahtaanpaikank.ja monista monista muistakin.
- Pirre*
mutta en varmaan uskalla mennä minäkään yleisön eteen yksinään lauleskelemaan..
- Yxitypy
eka kerran karaokea siihen aikaan kun se suomeen tuli. Ihan selvin päin lauloin Holvikirkon ja Pojat.
Se on kyllä jäänyt mieleeni. Kädet täris, ja ääni väris :=))
Sen ensimmäisen kerran kun uskaltaudut, niin siitä eteenpäin jännität aina vähemmän.
Mä oon laulellut eri karaokepaikoissa ympäri suomea eikä jännitä enää yhtään.
Joten ei muuta kun laulamaan. Jos väliin epäonnistuu, ei ole vaarallista :=))) - Yxitypy evk
eka kerran karaokea siihen aikaan kun se suomeen tuli. Ihan selvin päin lauloin Holvikirkon ja Pojat.
Se on kyllä jäänyt mieleeni. Kädet täris, ja ääni väris :=))
Sen ensimmäisen kerran kun uskaltaudut, niin siitä eteenpäin jännität aina vähemmän.
Mä oon laulellut eri karaokepaikoissa ympäri suomea eikä jännitä enää yhtään.
Joten ei muuta kun laulamaan. Jos väliin epäonnistuu, ei ole vaarallista :=))) on pahinta, mitä epäonnistumisestasi voisi seurata, niin luulen esiintymispelkosi helpottuvan. Entä sitten, jos jossain kohtaa vaikka ensikerralla kompuroisit? Ajattele, miten mukavaa on vielä tässä iässä saada kokea jotain ihan uutta ja kokea oppivansa/kehittyvänsä. Älä enää suostu itse olemaan omien toiveittesi esteenä.;))
Mielestäni on tosi helpottava tunne, kun pääsee eroon jostain pelostaan. Itse olen käyttänyt vuosikymmeniä erilaisten lapsuudessa istutettujen pelkojen karkoittamiseen. Vasta äskettäin huomasin päässeeni eroon viimeisestä, korkean paikan kammosta.
Käypä kokeilemassa, mitä tapahtuu kun lähdet laulamaan. Voi tuntua tosi upealta, kun huomaat ihmisten haluavan kuulla lisää. Kerro sitten meillekin, miten kävi.;))
Koska sinulla olisi seuraava tilaisuus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812