Missähän nykyään asustaa?Seurusteltiin nuorena...Nykyään meillä ikää noin 50 vuotta.Ajattelen usein lämmöllä Marttia.Kiva olis kuulla hänestä jotain tietoa.Olen syntyjään Pudasjärveltä.Nykyään asun Kemissä.
Martti Määttä
13
6220
Vastaukset
- Jukka Ritola
ENKÖ MINÄ KELEPPAA,EI OO ETES HUKASSA, LÖYTTYY HETI ETTÄ PÖLÄHTÄÄ,HEHHEEEEEEEE3
- sama ap
Ei taia kukaan tuntea kyseistä henkilöä kun ei vastauksia tule...?Harmi....
- taitaapa
olla Kuusamossa marttimäättiä yhtä paljon kuin sääskiä pusikossa.
Vaikea vastata siis.
- tuonnimisen
ja ikäkin passaa kysymääsi. On naimisissa jne., mukava mies, täällä asuu edelleenkin
- Ap. kyselijä
Olisi tosi mukava kun Martti huomais tämän että huhuilen häntä.Voitas netin kautta vaihtaa kuulumisia.
- Serkku
Hannu Martin poika Määttä kuusamossa.
- Naimisissa oleva -68
Pitäisiköhän jättää rauhaan kun kuulostaa olevan naimisissa? Entiset heilat ne ikävimmät ja varsinkin vasta eronneet entiset heilat...
Miltäpä itsestäsi tuntuisi jos sinun ukkoasi alkaisi joku ex kaipaileen nimettömänä suomi24 palstalla? Tuskin riemusta hyppisit.
Joten kunnioita toisen elämäntilannetta ja anna olla. - Anonyymi
martti sukulaismies :)
- Anonyymi
Kukalie mara määttä on. Ei mitään hajua.
- Anonyymi
Joha syrjähypyn voi tehdä. Ookko minkä näkönen.
- Anonyymi
Mun papan nimi oli Martti Määttä ja hän oli pudasjärveltä. Kuoli 2016 ois nykyään jotain 80v
- Anonyymi
Täällä olisi Tauno Määttä, kävisinkö minä?
Mutta laita kuva ensin ennenkun sovitaan tarkempaa. - Anonyymi
Ja paljon muitakin🙊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1341411Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 38494
- 45476
- 52455