Eli siis sellassii pelei mis ois niinku vapaa alue sit siel sais myös ampuu ja ryöstää autoi ja muuta sellasta. ja sit ois myös kiva et ois tehtävii et aika ei käy pitkäks xDDDDD
GTA:n tapaisia pelejä?
17
3256
Vastaukset
- tapasia
getawayt,true crimet (ps2). Saits row,crackdown, just cause. (xbox 360) ainakin nuo
- FFFFFFFFFFFF
Mafia ja godfather
- :lle
FFFFFFFFFFFF kirjoitti:
Mafia ja godfather
Pc :le löytyykö?
- sama ongelma
:lle kirjoitti:
Pc :le löytyykö?
driver parallel lines
driv3r
mafia
godfather
scarface
hmmm..... boiling point vähän saman tapanen hirveen puginen.
- Rento_M
Ei nyt aivan autojenryöstelyä, mutta ajelua ja ampumista kuitenkin. Wacky Wheels!
http://en.wikipedia.org/wiki/Wacky_wheels Juu.. Eli Scarface: The World Is Yours, on aivan yhtä hyvä kartaltaan kuin joku vice city stories, ja aseissa on enemmän ytyä ja kielenkäyttökin rumempaa kuin GTA Sannarissa. Suosittelen itse, aivan loistava peli!!
- guide443
Just Cause 1 & 2
Semmosii Etelä-Amerikast tai Afrikast kertovii Agentti pelii...
Tiiän et oli vanha Post:i mut lähetin kummiski ;) - Piimä-viikinki
Wheelman, ei ehkä niin raju kuin GTA mutta ihan hyvä peli kuitenki..
- JONNEE123456789
Driv3r 3 :D
- wheelerri
wheel man on iha täys paska
- gamer1
Sleeping Dogs on aika hyvä
- määää'
Iha hyvä
- fgfgfgfg
gfgfgfgfgfgfgf
- super2
gta on hyvä mut saaks sitä ilman rahaa
- super235
moro onko gta:n tapasia pelejä ilmaseks
- ahlamsahlam
Ja minkähän helvetin takia mun kommentti poistettiin...
- MarcusHolloway
Watch Dogs 2. Ubisoftin kateus Rokstar gamesia kohtaan :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279