Järkyttävät naisten repliikit!

Turun yöelämässä

Tässä on top ten -lista kuulemistani naisten keskustelunavauksista ja iskurepliikeistä Turun yössä:

- Ennestään tuntematon henkilö: Mitä v***uu sä tääl teet?- Mitä sä teet?- Mikä sä oot?- Mis bändis sä soitat?- Sä oot tosi söpö!- Sä oot v***n tylyn näkönen!- Oleksä homo?- Mua ei haittaa vaik sä pukeutuisit naiseks, mun elämä on muutenkin päin helvettiä!- Onks toi joku homojen merkki? (ammattiliiton pinssi takinliepeessä)- Onk tommosii olemas?

14

2194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Itsekin olen kuullut suurin piirtein noi samat. Mutta on tossa sulla yksi iahn oikeaankni osunut eli tuo "Onks toi joku homojen merkki?".

    • liikenteessä

      Siellä tuntuu olevan paljon avohoitopotilaita liikkeellä, naisia jotka löytävät itsensä putkasta aamulla. Sen verran sekaisin olevia naisia olen itsekin yöelämässä nähnyt, että oiken pahaa on tehnyt.

      • ei avohoitopotilas

        No varmasti kyllästyttää kuulla moisia repliikkejä! Tuleehan sitä itsekin joskus oltua vähän enemmän kännissä, mutta ikinä en aloita juttelua kirosanalla tai homottelulla. Kieltämättä joskus on tökeröitä aloituksia, kuten
        "Mikäs mies täällä on?, "Mitäs olet täältä hakemassa" yms. Olettaisin moiset aloitukset provosoituvan niistä miehistä, jotka ovat illan aikana vonganneet yhden yön seuraa. Jotenkin ne aloitukset ovat sitten sellaisia, että tyrmää kaikki panoseuran hakijat heti pois kättelyssä.

        Kertokaas miehet millainen on kiinnostava keskustelun aloitus? Turkulaiset miehet kun ovat sen verran ujoja, että naisten täytyy tämä aloitus hoitaa...


      • citydiggari ...
        ei avohoitopotilas kirjoitti:

        No varmasti kyllästyttää kuulla moisia repliikkejä! Tuleehan sitä itsekin joskus oltua vähän enemmän kännissä, mutta ikinä en aloita juttelua kirosanalla tai homottelulla. Kieltämättä joskus on tökeröitä aloituksia, kuten
        "Mikäs mies täällä on?, "Mitäs olet täältä hakemassa" yms. Olettaisin moiset aloitukset provosoituvan niistä miehistä, jotka ovat illan aikana vonganneet yhden yön seuraa. Jotenkin ne aloitukset ovat sitten sellaisia, että tyrmää kaikki panoseuran hakijat heti pois kättelyssä.

        Kertokaas miehet millainen on kiinnostava keskustelun aloitus? Turkulaiset miehet kun ovat sen verran ujoja, että naisten täytyy tämä aloitus hoitaa...

        "Oletko yksin? Haluutko, että pidän sulle seuraa?"

        Ei luulis olevan tämän vaikeampaa.


    • upee blondi - aidot tissit ...

      Minä en aloita noin, mutta vastaan tuohon tyyliin tai jotain vieläkin tyhmempää, jos joku vaikka aloittaa: "Mikä sä oikein luulet olevas..

    • teini-ikäisistä tytöistä?

      Kuulostaa tuollainen puheenavaus tosi idioottimaiselta!

    • Tekniikka edistyy, luin nämä samat lauantaiaamuna Iltasanomista ja jo nyt täällä.
      Tiedon kulkunopeus on nykyaikana suorastaan hätkähdyttävä.

    • onneton yritys

      Yleisin avaus miehiltä on: "
      Oletko Turkulainen/Turusta?"

      Jos, niin jatkokommentti on: "Mikä luulet olevas?"

      Tuosta on enää kummankan turha jatkaa.

    • pilaavat kaupungin maineen

      Parikymppiset turkulaiset pissis naiset pilaavat kaupungin maineen. Kyllä oikeasti valtaosa yöelämän naisista on fiksuja, mutta sitten on joukossa ne muutamat äänekkäät parikymppiset pissikset, jotka "itkevät" ja kitisevät, vittuilevat ja mesoavat niin, että sääliksi käy.

      Ei voi kuin ihmetellä miten vielä parikymppisenä käyttäydytään kuin pikkulapsi.

      • nekin

        miestä on hakemassa,mua yks nimitteli homon näköiseksi mutta mä otin sen kämpille yön päätteeksi,sitten yöllä se sai semmoiset kyydit ettei enään puhuttu homosta,paikat hellinä se linksutteli aamulla ulkoovelle. Toivottavasti oppi jotain !!!


      • tyyliä..
        nekin kirjoitti:

        miestä on hakemassa,mua yks nimitteli homon näköiseksi mutta mä otin sen kämpille yön päätteeksi,sitten yöllä se sai semmoiset kyydit ettei enään puhuttu homosta,paikat hellinä se linksutteli aamulla ulkoovelle. Toivottavasti oppi jotain !!!

        Siwan edessä kahden kaljan jälkeen huudetaan: Kattokaa, mä kusen housuun!!!


      • närkästynyt

        Päin vastoin!! Saattaa sieltä pari fiksuakin nuorta joukosta löytyä, eivätkä todennäköisesti ole kauaa Turussa asuneet, jos asuvat ensinkään.. =)


    • Mies yli laidan

      Turun yössä tapaa kyllä kieltämättä niin heikoilla älynlahjoilla ja käytöstavoilla varustettuja naisia, ettei missään muualla. Enimmäkseen sieltä löytyy pelkkiä ATN:niä. Daijuun tulee vaikkei niille edes juttelis mitään. 30 v täkäläisen perusmimmin replat on tosiaankin tätä luokkaa:

      "Tuu tänne"
      "Painu vittuun"
      "Anna mä hieron"
      "Vau mitä poikia"
      "Vittu sä oot ruma"
      "Onk sulla vene ?"
      "Onk sulla iso kämppä?"
      "Hä ?"
      "Mitä-hä ?"
      "Hää yäää vittu painu vittuun"
      "Emmä jaksa vittu mua vituttaa"
      "sä puhut oudosti"
      "Mitä vittuu sä haluut?"
      "mult on rahat loppu"

      Kannattaa miettiä onko se sittenkään hukattujen rahojen väärti. Tuo Turun yöelämä.

      • Aurajoesta..

        Lähes kaikki vähä-älyiset äijät onkin jo hypänneet Aurajokeen..

        ja lisää seuraa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1964
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1663
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      245
      1570
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1534
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      17
      1250
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      34
      987
    Aihe