kun olen vähän ulalla, että mikäs on Villen nykyinen vaimo/tyttöystävä?
hei kertokaas
9
959
Vastaukset
Ei Villellä ole ollut vähään aikaa tyttöystävää. Eronnut Jonna Nygrenistä jo hyvän aikaa sitten.
- Walo
eronnut avoliitosta Jonna Nygrenistä ja ei ainakaan missään lue että olisi uutta VAKITUISTA.
- rahalla saa ja hevosella pä...
Varmaan noita kesäheiloja koko ajan ympärillä pyörii,että kyllä taas kohta on nimiä ihoihin hakkaamassa kaikki.Toivottavasti osaa käyttyä kun mies eikä ala kenenkään pelleksi tia rahasammoksi.
- eatenup
selvä, kiitos, niin epäilinki, en vaan tajuu että mitä tuo edellinen höppöttelee tos.
- Walo
eatenup kirjoitti:
selvä, kiitos, niin epäilinki, en vaan tajuu että mitä tuo edellinen höppöttelee tos.
tarkotit "höpöttäjällä" mua niin mehän ei muuta kun lehtitietoja saada ja viimeisimmän mukaan Hän(Valo) ja avopuoliso Jonna Nygren tms.Erosivat ja uutta vakituista ei ole vielä lööpeissä hengaillut.......... Olen kuitenkin henk.koht varma että hän syö kuormasta(terve mies kun on ja naisia tarjolla) jos tajuat mitä tarkoitan jos et niin sitten et ...........:))
- VilleLove
Villellä ei ole nykyään naista..juuri erosi Jonna Nygrenistä :D
- kuultu
... että on sinkku, Miljoonarockissa 13.7. ;)
- YsiYsiKaks
niinhän se sano miljoona rokis... mutta sillä on varmasti joku söpö poikaystävä ;)
- YsiYsiKaks puhuu asiaa
YsiYsiKaks kirjoitti:
niinhän se sano miljoona rokis... mutta sillä on varmasti joku söpö poikaystävä ;)
YsiYsiKaks puhuu asiaa. Kyllä näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922