kun olen vähän ulalla, että mikäs on Villen nykyinen vaimo/tyttöystävä?
hei kertokaas
9
955
Vastaukset
Ei Villellä ole ollut vähään aikaa tyttöystävää. Eronnut Jonna Nygrenistä jo hyvän aikaa sitten.
- Walo
eronnut avoliitosta Jonna Nygrenistä ja ei ainakaan missään lue että olisi uutta VAKITUISTA.
- rahalla saa ja hevosella pä...
Varmaan noita kesäheiloja koko ajan ympärillä pyörii,että kyllä taas kohta on nimiä ihoihin hakkaamassa kaikki.Toivottavasti osaa käyttyä kun mies eikä ala kenenkään pelleksi tia rahasammoksi.
- eatenup
selvä, kiitos, niin epäilinki, en vaan tajuu että mitä tuo edellinen höppöttelee tos.
- Walo
eatenup kirjoitti:
selvä, kiitos, niin epäilinki, en vaan tajuu että mitä tuo edellinen höppöttelee tos.
tarkotit "höpöttäjällä" mua niin mehän ei muuta kun lehtitietoja saada ja viimeisimmän mukaan Hän(Valo) ja avopuoliso Jonna Nygren tms.Erosivat ja uutta vakituista ei ole vielä lööpeissä hengaillut.......... Olen kuitenkin henk.koht varma että hän syö kuormasta(terve mies kun on ja naisia tarjolla) jos tajuat mitä tarkoitan jos et niin sitten et ...........:))
- VilleLove
Villellä ei ole nykyään naista..juuri erosi Jonna Nygrenistä :D
- kuultu
... että on sinkku, Miljoonarockissa 13.7. ;)
- YsiYsiKaks
niinhän se sano miljoona rokis... mutta sillä on varmasti joku söpö poikaystävä ;)
- YsiYsiKaks puhuu asiaa
YsiYsiKaks kirjoitti:
niinhän se sano miljoona rokis... mutta sillä on varmasti joku söpö poikaystävä ;)
YsiYsiKaks puhuu asiaa. Kyllä näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848