enää olla tekemisissä vai keksiikö aina vain verukkeita ettei nähtäis.?
Sanooko härkämies suoraan
4
2021
Vastaukset
- cauris
Jos on tippaakaan sellainen olo, että härkämies ei halua selvästi nähdä, niin silloin se sitä on. Yleensä härkä yrittää olla loukkaamatta eikä välttämättä tajua loukkaavansa enemmän kun ei sano suoraan, valitettavasti. Kyllä härkä haluaa nähdä, jos on kiinnostunut ja ottaa itsekin yhteyttä.
- härkäpäisyyttä
Kyllä härkä, kun päättää...hän tekee niin kuin haluaa.
Jos haluaa nähdä, niin hän järjestää aikaa.
Hän on hiljainen mutta pyrkii päämääräänsä.
Joten jos et nyt vähän aikaa ota häneen yhteyttä, vaan koita jättää rauhaan..hän hämmästyy ja tulee uteliaaksi..ja jos teidät on tarkoitettu yhteen,niin se tapahtuu..- latvat
hiljaisena hetkenä pökkää paria kolleegaasi, ja yrittää pariakymmentä kolleegaasi, mutta, kai ymmärrät, että juuri Sinua ainoastaan Oikeasti haluaa:)
- jos ei
kiinnosta härkä ei halua loukata, mutta jos haluat suoran vastauksen pelkäämättä loukatuksi tulemista ota sarvista ja vaadi vastaus. Kyllä tulee suoraakin tekstiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043