www.hintatiikeri.com

UUSI???

Oletteko tilanneet kyseisestä netti kaupasta? Näyttäisi olevan hyvin kotiteatteri kamaa, Ja joitain tuotteita jopa halvemmalla kuin mbnetin hintaseurannassa ja vertaa.fi

Thanks!

38

8957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hessu 82

Tilasin Archos 504 multimedia soittimen ja kakki sujui vaivattomasti. Vastasivat sähköpostiin 15 minutissa. laittoivat jopa hintatiikeri T-paidan kaupan päällisiksi, en kyllä aio ikinä pukea sitä, muuten ihan ok.

• innovaara1

Hei

Minulle tulee ensiviikolla Archos 604 Wifi. Kyselisin sinulta, miten laite on toiminut,onko hintansa arvoinen?. Ostin myös kypäräkameran sekä telakointi-aseman. Odotukset on kovat, saa sitten nähdä...Tarkoituksenani on nauhoitella talvella kelkkailu-videoita sekä tv:stä ohjelmia ja tietysti musiikki-videoita. Onistuukohan? Laitteessa on myös langaton 802g-verkko ja olisi tarkoitus käyttää kotona nettiselailuun (jos näytöstä saa selvää..). Oliko sinun mielestäsi hyvä ostos?

• yritys

Senhän nyt huomaa lapsikin. Yhdyssanavirheitä ja muitakin virheitä täynnä koko sivu. aiakas palvelu [email protected] aiheutti myös repeämistä, samoin yrityksen väite "suomen halvimpaan ja laajimpaan Elektroniikka ", ja ei tuokaan kovin vahvasti mennyt kun suomen pienellä ja elektroniikka isolla :D
      Google löytää muutaman hassun osuman jne.

Täyttä sontaa koko homma. Jos yritys todella on aito, se on joko aivovammaisten, lapsien tai ihmisjätteen pyörittämää tai turkkilaisten kebab-ravintolan kellarissa tapahtuvaa pimeää toimintaa verotuksen kiertämiseksi.

• oikein kirjoitus ei

• iloinen asiakas

Tälle samalle aivovammaiselle mustamaalaajalle tiedoksi.
        Tilasin PS3 ja 32" lcd television hintatiikeristä maanantaina ja tänään DHLlän pukumiehet koputtelivat ovelleni paketit mukanaan olen erittäin tyytyväinen koko yrityksestä hyvin näyttää tomivan, aion tulevaisuudessakin varmasti tilata tavarani heiltä. Miten selität tämän herra mustamaalaaja muuten kun aivovammalasi.

• aaaklöklö
        iloinen asiakas kirjoitti:

Tälle samalle aivovammaiselle mustamaalaajalle tiedoksi.
        Tilasin PS3 ja 32" lcd television hintatiikeristä maanantaina ja tänään DHLlän pukumiehet koputtelivat ovelleni paketit mukanaan olen erittäin tyytyväinen koko yrityksestä hyvin näyttää tomivan, aion tulevaisuudessakin varmasti tilata tavarani heiltä. Miten selität tämän herra mustamaalaaja muuten kun aivovammalasi.

On mielestäni täysin uskomatonta, että jotkut henkilöt päättävät perustaa firman, mutta eivät osaa edes kirjoittaa. Jo heti ensimmäisenä tuleva yläosassa lukeva "Suomen halvin netti kauppa" on virhe (nettikauppa), joka antaa ainakin minulle samantien kuvan että lapset asialla tai cp-vammaiset jotka eivät osaa edes kirjoittaa. Itse en ikinä uskaltaisi tilata moisesta paikasta mitään.

• q1w2e3
        oikein kirjoitus ei kirjoitti:

Kirjoitus virheitä näyttää sivuilta löytyvän. Mutta eihän yritys tarjoakaan palveluitaan, esim. kielen kääntäjänä (onneksi). Löytyyhän sieltä y-tunnus, osoitteet ja numero johon voi soittaa. Hiinat näyttäisivät olevan kohdallaan. Heidän kannattaisi ilmoittautua MBnetin hintaseurantaan. Mutta katsellaan. näytti olevan lisää aiheesta: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001868&posting=22000000027770265

"oikein kirjoitus"
        "Kirjoitus virheitä"
        " kielen kääntäjänä"

Mikä meni pieleen?

Tässä sinulle uskallustehtävä: poista seuraavasta välilyönnit:

Kolmi vaihe vaihto virta kilo watti tunti mittari

• tyyppiii

sä oot aivovammainen lapsi. Kaupat sujui ilman mitään probleema, sain paketin 5pv.

• kokemuksia..

varokaa petoa!

• pekupo

Moi! Varokaa tätä liikettä yksi huijattu lisää

• serebus
        pekupo kirjoitti:

Ja paskat hyvä kauppahan tuo on itseni tilaus tuli 5pv.

• jarty82
        pekupo kirjoitti:

Ihme huijari tai muu kilpaileva yritys, itse olen tilannut useasti ja on tullut kunnialla kotiini aina.

• huijattu

Valitettavasti olen tilannut Hintatiikerista kalliin elektroniikka tuotteen. Tuote oli viallinen ja harmikseni huomasin, että Hintatiikerin asiakaspalautus ei ainakaan toimi.
      E-maileihin ei vastata, postin asiaskaspalautusta ei heillä ole, toisin kuin sivuilla osto ja palautusehdoissa luvataan. Puhelin numerokaan ei ole käytössä....:-(

• wawaki

Huono säkä minkä tuotteen tilasit?
        Itse aion sieltä tilata 40w3000.
        Netissä on aikas paljon ristiriitaista keskustelua liikkeestä, onneksi kaverini tilasi jonkun tietokoneen osan ja hänellä kaikki on sujunut ihan ok joten siksi itsekkin uskallan.

• ex-asiakas

Tilasin viime vuoden puolella emon joka viime kuussa meni rikki. Hintatiikerin sivuilla ei ole edes ohjeita miten takuuvaihdon kanssa menetellään. Lähetin sähköpostia jossa kysyin asiasta.

Ei vastausta.

Lähetin toisen sähköpostin jossa kysyin asiaa uudelleen ja myös sitä miksi puhelinnumero ei ole
      käytössä kun siihen yritin soittaa.

Lopulta sain viestin mutta siinä kysyttiin vain kauanko tuote on ollut minulla käytössä. Kysymyksiini ei siis vastattu eikä kerrottu miten takuuvaihto tapahtuu.

Vastasin viestillä joka sisälsi ostopäivämäärän.

Ei vastausta.

Lähetin viikko sitten jälleen viestiä jossa jo tiedustelin mikä hommassa oikein mättää ja vaadin heitä kertomaan miten hoidan takuuvaihdon.

Vastausta ei ole tullut tänäkään päivänä.

Olen ilmoittanut asiasta kuluttajaviranomaiselle. Jos hintatiikerillä kerran haluavat vaikeuksia, niitä saavat!

• myös ex-asiakas

En missään tapauksessa suosittele.

Tilasin kaksi näyttöä viimevuoden puolella kun varastosaldossa niitä näytti olevan. Toinen tulikin parin viikon päästä mutta toista ei ole kuulunut kuten ei rahojakaan useista yhteydenotoista huolimatta, myös vastaavaa tavaraa olen ehdottanut toimitettavaksi mutta minkäänlaisia vastauksia ei enää tule.

Käsittämätöntä toimintaa.

• pettynyt

Tilasin puhelimen, enkä saanut minkäänlaista tilausvahvistusta maksettuani. Tiedustelin asiaa saamatta järkevää vastausta ja kun olen pyytänyt joko kyseistä tuotetta tai rahojani takaisin ei maileihini edes vastata.

• idiootti
        pettynyt kirjoitti:

Tilasin puhelimen, enkä saanut minkäänlaista tilausvahvistusta maksettuani. Tiedustelin asiaa saamatta järkevää vastausta ja kun olen pyytänyt joko kyseistä tuotetta tai rahojani takaisin ei maileihini edes vastata.

Joo-o...Tilasin hintapuudeleilta puhelimen 22.2, verkkosivuilla toimitusajaksi luvataan 3-7vrk oli tuotetta varastossa tai ei. Kaikkea liikkeen sähläilyä en edes jaksa alkaa kirjottaan, mutta esim. kun luvattu toimitusaika venyy, he ei ilmeisesti tunne minkäänlaista tarvetta siitä asikaalle kertoa, vaan itse on saanut kaiken infon heiltä onkia. Toissaviikolla olin heidän live-tukeensa yhteydessä, he lupasivat tuotteen laittaa VÄLITTÖMÄSTI UPSille, saman viikon perjantaina tilauksen statukseksi verkkosivuille ilmaantui "odotetaan tukusta"...viime viikon maanantaina otin sitten jälleen live-tuen kautta yhteyttä, sähköpostin kautta kun eivät tunnu vastaavan, jolloin kerrottiin että tukkurilla toimitusvaikeuksia, mutta että viim. 7.3 tuote on minulla....EI OLLUT. Kuluvan viikon ma olin JÄLLEEN yhteydessä jolloin luvattiin tuote viimeistään ensi viikon alkuun. Kerroin että tuotetta on turha toimittaa jos se ei tule viimeistään 14.3, silloin kauppa puretaan.

Kumma juttu että tukkurin toimitusongelmat vaikeuttaa tuotteen toimitusta jota heillä omien sivujensa mukaan on varastossa.

Toivottavasti saan tuotteeni, tai edes rahani takaisin :)

• ex-asiakas
        idiootti kirjoitti:

Joo-o...Tilasin hintapuudeleilta puhelimen 22.2, verkkosivuilla toimitusajaksi luvataan 3-7vrk oli tuotetta varastossa tai ei. Kaikkea liikkeen sähläilyä en edes jaksa alkaa kirjottaan, mutta esim. kun luvattu toimitusaika venyy, he ei ilmeisesti tunne minkäänlaista tarvetta siitä asikaalle kertoa, vaan itse on saanut kaiken infon heiltä onkia. Toissaviikolla olin heidän live-tukeensa yhteydessä, he lupasivat tuotteen laittaa VÄLITTÖMÄSTI UPSille, saman viikon perjantaina tilauksen statukseksi verkkosivuille ilmaantui "odotetaan tukusta"...viime viikon maanantaina otin sitten jälleen live-tuen kautta yhteyttä, sähköpostin kautta kun eivät tunnu vastaavan, jolloin kerrottiin että tukkurilla toimitusvaikeuksia, mutta että viim. 7.3 tuote on minulla....EI OLLUT. Kuluvan viikon ma olin JÄLLEEN yhteydessä jolloin luvattiin tuote viimeistään ensi viikon alkuun. Kerroin että tuotetta on turha toimittaa jos se ei tule viimeistään 14.3, silloin kauppa puretaan.

Kumma juttu että tukkurin toimitusongelmat vaikeuttaa tuotteen toimitusta jota heillä omien sivujensa mukaan on varastossa.

Toivottavasti saan tuotteeni, tai edes rahani takaisin :)

Ei muuta kuin kuluttajaviranomaiselle ilmoitus jos yrittävät pestä kätensä hommasta vain olemalla vastaamatta asiakkaan yhteydenottoihin. Veikkaan että alkaa tulemaan vipinää kinttuihin kun viranomaiset ottavat yhteyttä ja kyselevät että mitäs peliä se tämä on! Ei tuollaista pidä sietää että tavaraa ei toimiteta eikä edes rahoja palauteta! Kyseessä on rikos!

• hki_man

Ihan hyvin tilaus saapui aino ongelma oli, että yrityksellä ei ollut puhelin numeroa josta olisi tilauksen tilaa voinut kysellä. Muuten suosittelen.

• varokaa!

Äärimmäisen epäluotettava pulju! Liikkeellä tuntuu olevan vaikeuksia vähän joka osa-alueella mutta itseni kohdalla lähinnä takuuvaihdon suhteen. Yritin pitkään saada heiltä ostamaani rikkoutunutta tuotetta takuuvaihtoon mutta eivät vastaa sähköposteihin eikä puhelinkaan tunnu olevan enää käytössä. Tein asiasta valituksen kuluttajariitalautakuntaan ja tänään tuli vahvistus jossa arvio päätöksen saamisesta meni yli vuoden päähän!

Eli pysykää kaukana hintatiikeri.com:ista!!! Tyypit eivät ilmeisesti tajua omia velvollisuuksiaan tai sitten niihin ei ole kiinnostusta.. Hukkaan meni kolmattasataa euroa!

• PS3:n uusi omistaja

Itse tilailin kyseisestä liikkeestä itselleni ja kaverille playstation 3 konsolit GT 5 Prologue pelillä. Tilauksen tehtyäni huomasin tämän keskustelun ja hieman pelästyin. Tilaamani tuotteet kuitenkin toimitettiin perjantaina, eli ihan luvatussa ajassa ja jopa kotiovelle saakka ilman lisämaksua. Totesin vaan että onneksi en lukenut tätä keskustelua ennen tilausta, koska silloin olisin todennäköisesti tilannut jostain muualta ja hävinnyt kaverin kanssa yhteensä yli 80€.

• masma

kuinka kauan kesti ennen kuin sait ne pleikka kolmoset? itse tilasin sieltä myös juuri saman paketin.

• tilattu
        masma kirjoitti:

kuinka kauan kesti ennen kuin sait ne pleikka kolmoset? itse tilasin sieltä myös juuri saman paketin.

Eli minä tilasin viime keskiviikkona PS3:en joita siis oli pitäisi olla nytkin hyllyssä. Noh ei ole kuulunut mitään ja viikko on mennyt. Eivät vastaa sähköpostiin mitään tai live tukeensa, tiedustelin siis heiltä postin tilausseuranta koodia. Ei siis vielä vasta kuin viikko odottelua, mutta on se outoa että Suomen postilla kestäisi noin kauan saada paketti perille kun muka se pakettikin on jo muutama päivä sitten nettisivujen mukaan "lähetetty". Asiakaspalvelu siis ansaitsee suuret risut siitä hyvästä että ihan kohteliaisiin viesteihin ei vastaa mitään. Jos ei vastausta kuulu ja saapuminen venyy vielä niin on kyllä viimeinen tilaus tuolta. On se surullista jos yesasia.com:ista samana päivänä tilatut pleikkaohjaimet kerkiävät aikaisemmin perille kuin Suomen Tampereelta yksi pleikka.

• masma
        tilattu kirjoitti:

Eli minä tilasin viime keskiviikkona PS3:en joita siis oli pitäisi olla nytkin hyllyssä. Noh ei ole kuulunut mitään ja viikko on mennyt. Eivät vastaa sähköpostiin mitään tai live tukeensa, tiedustelin siis heiltä postin tilausseuranta koodia. Ei siis vielä vasta kuin viikko odottelua, mutta on se outoa että Suomen postilla kestäisi noin kauan saada paketti perille kun muka se pakettikin on jo muutama päivä sitten nettisivujen mukaan "lähetetty". Asiakaspalvelu siis ansaitsee suuret risut siitä hyvästä että ihan kohteliaisiin viesteihin ei vastaa mitään. Jos ei vastausta kuulu ja saapuminen venyy vielä niin on kyllä viimeinen tilaus tuolta. On se surullista jos yesasia.com:ista samana päivänä tilatut pleikkaohjaimet kerkiävät aikaisemmin perille kuin Suomen Tampereelta yksi pleikka.

joo siis kuinka kauan kesti ennen kuin tuli tohon hintatiikeri.comiin että "lähetetty" mulla täällä edelleen sanoo "käsitellään". :/

• taisi olla
        masma kirjoitti:

joo siis kuinka kauan kesti ennen kuin tuli tohon hintatiikeri.comiin että "lähetetty" mulla täällä edelleen sanoo "käsitellään". :/

perjantaina, maanantaina aamulla ainakin kun katsoin niin luki lähetetty eli kai se perjantaina jo lähetettiin, siihen on kyllä vaikea uskoa koska se olisi ollut jo hyvän aikaa perillä. Ei ole vieläkään kuulunut

• tilasin
        taisi olla kirjoitti:

perjantaina, maanantaina aamulla ainakin kun katsoin niin luki lähetetty eli kai se perjantaina jo lähetettiin, siihen on kyllä vaikea uskoa koska se olisi ollut jo hyvän aikaa perillä. Ei ole vieläkään kuulunut

tilasin lauantaina ja nythän on keskiviikko ja "tila = käsitellään" hmmmmm

• masma
        taisi olla kirjoitti:

hintatiikeri.comista tilatut tuotteet lähtevät DHL:än "nopealla ja korkealaatuisella kuljetuksella" eikä Suomen postin kautta.

• tulivat ajallaan

Tilailin siis pleikkarit edellisen viikon perjantaina, eli jos oletan että luvattu toimitus aika on arkipäiviä, niin ajallaan tulivat. Aivan ällistyttävät grafiikat tässä GT 5 Prologuessa.

• sopii

ettei pleikkarisi hajoa.. -.- Silloin saat mitä todennäköisimmin sanoa hyvästit rahoillesi ja takuuvaihdon hoitamisesta on turha haaveillakaan. Kyllähän nyt jokainen pulju tavarat lähettää kun asiakas on ne maksanut mutta kun koittaa aika hoitaa jotain "ikävämpää", jotain mikä ei tuota yritykselle rahaa tai aiheuttaa kuluja, niistä pestään kätensä olemalla vastaamatta asiakkaan yhteydenottoihin ja pakoilemalla vastuuta. Tämä myyjä tekee juuri näin joten suosittelen kiertämään kaukaa.

• lukee
        sopii kirjoitti:

ettei pleikkarisi hajoa.. -.- Silloin saat mitä todennäköisimmin sanoa hyvästit rahoillesi ja takuuvaihdon hoitamisesta on turha haaveillakaan. Kyllähän nyt jokainen pulju tavarat lähettää kun asiakas on ne maksanut mutta kun koittaa aika hoitaa jotain "ikävämpää", jotain mikä ei tuota yritykselle rahaa tai aiheuttaa kuluja, niistä pestään kätensä olemalla vastaamatta asiakkaan yhteydenottoihin ja pakoilemalla vastuuta. Tämä myyjä tekee juuri näin joten suosittelen kiertämään kaukaa.

sivussa lukee että tuoteilla on takuita, ja jos se pleikkari hajoaa ja ne eivät korjaa sitä niin luoja armatkoon hintatiikeri.comia! silloin peto tulee ulos >;)

• PS3+GT5
        sopii kirjoitti:

Tänään viimein UPSsän mies toi pleikkarini. Otin live tuen kautta yhteyttä Tiikeriin ja kyselin että mitä jos koneeseen tulee vikaa, niin miten toimia. Neuvoivat olemaan yhteydessä joko heihin tai suoraan viralliseen huoltoon. Uskon kyllä että jos koneen lähettää huollettavaksi suoraan viralliseen huoltoon niin ihan hyvin pitäisi toimia. Ja eikös nämä aika hyvin ole toiminut.

• minulle myös
        PS3+GT5 kirjoitti:

Tänään viimein UPSsän mies toi pleikkarini. Otin live tuen kautta yhteyttä Tiikeriin ja kyselin että mitä jos koneeseen tulee vikaa, niin miten toimia. Neuvoivat olemaan yhteydessä joko heihin tai suoraan viralliseen huoltoon. Uskon kyllä että jos koneen lähettää huollettavaksi suoraan viralliseen huoltoon niin ihan hyvin pitäisi toimia. Ja eikös nämä aika hyvin ole toiminut.

5 arkipäivää kesti ennen kuin tuo pleikkari kolmonen gt 5 prologue tuli, hyvin oli pakattu, tota käsiteltiin 3 päivää ja 2 päivää oli toimitus että olen kyllä erittäin tyytyväinen. Tuo pleikkari toimii mainiosti, ainoa asia mikä huolestutti minua oli nämä keskustelut täällä netissä. Suosittelen kyllä. Mutta nyt menen tästä pelaamaan tota Gran Turismo 5 Prologueata :D

• kantis..
        masma kirjoitti:

hintatiikeri.comista tilatut tuotteet lähtevät DHL:än "nopealla ja korkealaatuisella kuljetuksella" eikä Suomen postin kautta.

Siis toi toimitus firmahan on UPS jota he käyttää,
        itselläni oli 1pv. käsittelyssä ja sain torstaina sunnuntai iltana tilaamani ps3 herkku paketin, aikaisemmissa tilauksissani on kestänyt 4-7 arki päivää. Olen saanut esim. jimmspc:stä ja muutamasta muusta isommasta putiikista huomattavasti heikompaa palvelua, nettikaupat joita suosittelen ovat kyseinen tiikeri ja verkkokauppa.com.
        Toivon vain, että netissä olevat nörttien haukkumis palstat eivät tiikeriä aja puihin, koska olen säästänyt huomattavia $$$ tilaamalla tuolta.

• ----.........-----
        minulle myös kirjoitti:

5 arkipäivää kesti ennen kuin tuo pleikkari kolmonen gt 5 prologue tuli, hyvin oli pakattu, tota käsiteltiin 3 päivää ja 2 päivää oli toimitus että olen kyllä erittäin tyytyväinen. Tuo pleikkari toimii mainiosti, ainoa asia mikä huolestutti minua oli nämä keskustelut täällä netissä. Suosittelen kyllä. Mutta nyt menen tästä pelaamaan tota Gran Turismo 5 Prologueata :D

olen itse ollut tosi tyytyväinen tiikereihin, tavarat tullut ajoissa,asiakaspalvelu ihan hyvä ja muutenkin homma on toiminut ainakin MINUN KOHDALLA. En usko että asialla on ketään kusettajaa, luulisin että kokemusta ei ole tarpeeksi mutta yritystä on ollut, ovat siis varmaankin ensikertalaisia. no mutta siis mulle tää on ollut ihan hyvä kauppa :)

----.........----- kirjoitti:

olen itse ollut tosi tyytyväinen tiikereihin, tavarat tullut ajoissa,asiakaspalvelu ihan hyvä ja muutenkin homma on toiminut ainakin MINUN KOHDALLA. En usko että asialla on ketään kusettajaa, luulisin että kokemusta ei ole tarpeeksi mutta yritystä on ollut, ovat siis varmaankin ensikertalaisia. no mutta siis mulle tää on ollut ihan hyvä kauppa :)

Eipä oo kuulunu mun kuulokkeita, jokka tilasin yli kuukausi sitte. Ilmotin asiasta kuluttajaviranomaasille. Joutuvat varmaa pian mustalle listalle.

• vain
        *** kirjoitti:

Eipä oo kuulunu mun kuulokkeita, jokka tilasin yli kuukausi sitte. Ilmotin asiasta kuluttajaviranomaasille. Joutuvat varmaa pian mustalle listalle.

arvailla montako valitusta hintatiikeristä on tällä hetkellä menossa kuluttajavalituslautakunnassa.. -.- Varmaan aika vitun monta! Mm. omani on siellä ja päätöksen saamista ei kannata ihan heti odotella. Paska pulju jota ei tunnu velvollisuudet kiinnostavan. Toisella forumilla puljun edustaja yritti kerjätä sääliä itkemällä kuinka "elätettävänä on monta perhettä" jne.. LOL! Sehän antaakin oikeuden kusettaa ihmisiä ja luistaa velvollisuuksista ;)

• antero vääräsääri
        vain kirjoitti:

arvailla montako valitusta hintatiikeristä on tällä hetkellä menossa kuluttajavalituslautakunnassa.. -.- Varmaan aika vitun monta! Mm. omani on siellä ja päätöksen saamista ei kannata ihan heti odotella. Paska pulju jota ei tunnu velvollisuudet kiinnostavan. Toisella forumilla puljun edustaja yritti kerjätä sääliä itkemällä kuinka "elätettävänä on monta perhettä" jne.. LOL! Sehän antaakin oikeuden kusettaa ihmisiä ja luistaa velvollisuuksista ;)

taitaa pulju jo kaatunut kun ei ainakaan nettisivut pelitä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5286
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3671
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3253
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2465
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2072
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1977
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163