Valitusketju

tuloksen odottelija

Alkaa kyrsimään, kun ei vieläkään saada tuloksia ulos Helsingin yliopiston humanistisesta tiedekunnasta.

Kaikki halajaisivat toki tuloksia mitä pikimmin, mutta suurin hankaluus tässä odottelussa on minulle ja varmaankin monelle muullekin se, että asunnon joutuu hankkimaan viime tingassa, jos ja kun on kotoisin kaukaa ja haluaa muuttaa elokuussa.

Elokuun lopussahan on tapana pitää tutustumisviikko, joten syyskuuhun en muuttoa haluaisi jättää. Ja toisekseen muutenkin tympisi siirtää muuttokiireet syyskuun alkuun, kun olisi paljon muutakin tehtävää opintojen suunnittelussa, opiskelijoihiin tutustumiset ja kaupunkiin tutustuminen.

Entisen asunnon joutui luonnollisesti etukäteen irtisanomaan, joten sekin menee joka tapauksessa alta, vaikka ei edes opiskelupaikkaa uudelta paikkakunnalta saisi. Tämänkin puolesta tympisi, jos opiskelupaikkaa ei sitten saisikaan.

Elokuun alussa vapautuvia asuntoja ollaan jo kovaa vauhtia vuokraamassa esimerkiksi tälläkin viikolla. On se sitten kiva mennä asuntomarkkinoille viime tingassa hakemaan jäljelle jääneistä rääppeistä kelvollista, kun tulos kolahtaa viikkoa ennen muuttopäivää...

20.7. on mielestäni aivan liian myöhäinen päivä saada tulokset, jos ja kun tutustumisviikko on jo elokuussa. 13.7. olisi kohtuullinen raja, ja tämä olikin mm. Turun yliopistossa. Asuntoa kun ei voi päivässä hankkia, etenkään jos asuu kaukana, eikä voi suoralta kädeltä juosta asuntoesittelyihin.

Valitusketjuun saa valittaa kaikesta muustakin, mutta erityisesti toivoisin valituksia tästä aiheesta.

5

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivotaan,

      ettet pääse. Vai?

      • tuloksen odottelija

        jostakin asiasta on jotakin kritisoimista, ei tarkoita, että olisi koko asiaa vastaan. Pikemminkin on kyse asian kehittämisestä. Vai miten kuvittelet tieteen etenevän, tutkijatkin varmaan hyväksyvästi hyssyttelevät heikoista teorioista...


    • aikkuli

      Toisaalta ymmärrän, että jossain aineissa kestää aika kauan. Jos miettii vaikka hissaa, mihin ite oon hakenu, niin niitä esseitä on aika tuhosti ja tarkastajia tietääkseni tyyliin yks kummallekin esseelle. Mieluummin ootan kun että on puolihuolimattomasti tarkistettuu.
      Enemmän mua ottaa päähän se, että hyväksytyt ja hylätyt saa sen kirjeen eri aikaan. On tuskaa sitte torstaina kun kirjettä ei tullukaan, perjantaina sitte vaan kiitti mut ei kiitti -kirje.

    • tuloksen odottelija

      odotettu tulos viimein. Minusta oli ihan aiheellista valittaa näin myöhään menemisestä, mutta ymmärrän kyllä nyt syyn, kun huomasin, että Helsingin humanistisessa on peräti 8000 opiskelijaa eli se on melkoinen mammutti. Eli ei kai siellä oikein vain sitten ehditä aiemmin.

      Kiitokset työstä, etenkin mieluisasta hyväksymiskirjeestä :)

      • aikkuli

        joo, kaikki se odottelu oli pois pyyhittyä kun luukusta hyväksymiskirje...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe