Paljastava uimapuku

Nakutyttö

Olen 22 v nainen joka nauttii näyttää itsestään enemmän kuin ehkä olisi soveliasta julkisilla paikoilla, mutta se kiihotta minua kummalla tavalla.
Viikonloppuna kävin uimahallissa pukeutuneena itse tekemääni niukkaan valkoiseen uimapukuun, joka kastuessaan näyttää kaiken läpi.
Kiihotuin aivan mahdottomasti pelkästään siitä että tiesin kaikkien näkevän pienet rintani ja ajellun alapääni.
Onko muilla samantyyppisiä haluja ja kokemuksia.
Kuulisin niistä mielelläni.

23

7183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi 38

Mä tykkään katsoa tollaisia pimuja.Mulla seisoo silloin kovasti

• Upeeta

Hei,
      Kiva lukea että kaltaisiasi rohkeita naisia löytyy. Kiinnostaisi lukea myös, miten pukeudut yleensäkin. Nythän on lämpöiset ilmat jo ihan ovella ja tilaisuuksia vähentää vaatetta varmasti on. Oletko kokeillut alusvaatteitta oloa, se vasta kiihottaa kun kesävaatteiden alla ei ole mitään muuta kuin paljas pehmeä iho. Kerro ihmeessä lisää kokemuksistasi.

• Upeeta

Hei
      Kiva lukea että kaltaisiasi rohkeita naisia löytyy. Olisi kiihottavaa kuulla miten pukeudut yleensäkin. Kesä ja lämpöiset ilmat lähestyvät, hyvä tilaisuus jättää pikkarit ja rintsikat kesävaatteiden alta pois. Kirjoita ihmeessä lisää. :)

• nakutyttö

Onneksi en saanut ihan hirveää palautetta nakuilistani, kiitos.
        Niinpä uskallankin kertoa kuinka olin viimekesänä nauttimassa auringosta ihanalla Santorinin saarella.
        Koko helteisen lomaviikon pukeuduin ainoastaan pitkään valkoiseen miestenpaitaan, se on lempivaatteitani.
        Asuin saaren pääkaupungissa Firassa, josta tein retkiä ympäri saarta. Aamulla kävin uimassa altaalla ja sen jälkeen napitin löysän paidan päälleni ja sidoin sandaalit jalkaan. Liikuin bussilla ja taksilla sekä paljon myös jalkaisin. Upein vaeltelin laavaisella autiolla alueella yksin aivan alasti. Se oli kiva kokemus. Kävin uimassa aina kun löytyi sopiva ranta. Uin alasti ellei aivan lähellä ollut ihmisiä. Kun porukkaa oli lähistöllä kastauduin mereen paita päällä. Merestä noustessa se ei märkänä verhonnut vartaloani juuri ollenkaan.
        Siellä oli ihania ihmisiä. Kukaan ei tullut asiattomasti häiritsemään nakuiluani. Vain kahdesti kun olin ottamassa aurinkoa tuli seuraani mies. Toinen vain juttelemaan ja toinen pyydettyään rasvasi alastoman vartaloni. Arvaat vaan että se tuntui hyvältä.
        Tuulisella sarella nousi paitani helma välillä liiankin korkealle, mutta en välittänyt siitä. Annoin uteliaitten katseitten nähdä rusketukseni. Se on kai sitä paljasteluviettiäni.
        Minulla oli hotellissani yhteinen parveke naapuripariskunnan kanssa. Parveke oli jaettu kahtia muutamalla ruukkukasvilla. Siellä lepäsin retkiltäni alastomana makeita hedelmiä ja viiniä nauttien. Naapuripariskunta oli ruotsalainen n. 40 v molemmat. Aluksi he välttelivät katsomasta minua, mutta jo kolmantena päivänä hekin olivat parvekkeella ilman vaatteita. Silloi aloimme keskustelemaan ja tutustumaan muutenkin toisiimme vapautuneesti. Oli mukavaa tavata samanhenkisiä nakuilijoita. Miehellä oli välillä vaikeuksia olla kiihottumatta katsellessan minua ja kun vaimonsa sen huomasi, niin hän ehdotti että tutustuttaisiin paremmin toisiimme niin turha jännitys poistuisi väliltämme. Minä ihastuin eritoten vaimon eroottiseen tapaan liikua. Hän oli minua ainakin 15 cm pidempi ja isorintainen sekä upealla uumalla ja leveällä lantiolla varustettu kaunis tumma nainen.
        Yhtenä iltana päätimme että ajelemme toisemme siisteiksi. Sain tehdä sen heille molemmille. Se kiihotti minua kovasti. Mies ajeli minut ja vaimonsa seurasi tarkkaan. Sen jälkeen kävimme uimassa ja palasimme takaisin hotelliin. Ajeleminen oli saanut meidät kaikki niin kuumiksi että päädyimme samaan sänkyyn, en voinut kieltäytyä heidän seurastaan.
        Se oli aivan ihana yö.
        Aamulla herättyäni heidän välistään menin suihkuun ja lähdin pitkälle kävelyretkelle tutustumaan saaren jyrkkiin rantoihin.
        Pääasiassa vietin aikani yksi ja nautin siitä.
        Vielä joskus palaan tuolle kauniille saarelle.
        Sen olen päättänyt.

• vesku

Kerro lisää paljastelu tarpeestasi!!! ite tykkään juuri katsella ja kuvitella mitä paljastavan asun alta löytyy...

• nakutyttö

Olipa kiva kuulla että sain niin paljon positiivista palautetta. Toivottavasti joku kanssasisarkin kommentoi minulle.
        Kyllä minä pukeudun muutenkin kevyesti kun vaan ilmat antavat myöten. Alusvaatteita en käytä, ainoastaan pikkareita silloin kun menkat pakottavat. Rannalla pukeudun aurigonottoon minitagoihin,ihanat muuten mutta alaosa painuu helposti vakoon ja se on kiusallista. Varsinkin uimasta tullessa ja kävellessä jotuu korjailemaan niitä. Eiväthän ne kyllä märkänä, läpinäkyvinä katseilta suojaakaan, mutta jokin häveliäisyys sentään minullakin on.
        Kunhan kesä tulee, niin voi taas kulkea hameissa ja mekoissa ilman housuja. Erityisesti minihameen kanssa se tuntuu jotenkin jopa jännittävältä. Joskun eismerkiksi rapuissa ja rullaportaissa saatan jopa provosoida katsomaan paljasta pyllyäni ja pimppiäni.
        Tulisipa jo helteinen kesä.

• pohjmies
        nakutyttö kirjoitti:

Olipa kiva kuulla että sain niin paljon positiivista palautetta. Toivottavasti joku kanssasisarkin kommentoi minulle.
        Kyllä minä pukeudun muutenkin kevyesti kun vaan ilmat antavat myöten. Alusvaatteita en käytä, ainoastaan pikkareita silloin kun menkat pakottavat. Rannalla pukeudun aurigonottoon minitagoihin,ihanat muuten mutta alaosa painuu helposti vakoon ja se on kiusallista. Varsinkin uimasta tullessa ja kävellessä jotuu korjailemaan niitä. Eiväthän ne kyllä märkänä, läpinäkyvinä katseilta suojaakaan, mutta jokin häveliäisyys sentään minullakin on.
        Kunhan kesä tulee, niin voi taas kulkea hameissa ja mekoissa ilman housuja. Erityisesti minihameen kanssa se tuntuu jotenkin jopa jännittävältä. Joskun eismerkiksi rapuissa ja rullaportaissa saatan jopa provosoida katsomaan paljasta pyllyäni ja pimppiäni.
        Tulisipa jo helteinen kesä.

Olen kiinnostunut asiasta, ja haluaisin jutella kahden kesken kaltaisesi naisen kanssa. Elämän varrella olen havaintoja tehnyt, mutta nyt on alkanut kiinnostamaan keskustelu.
        [email protected]

• Tommy

AAH missä uit seuraavan kerran tulen(katsomaan)

• Tommy

AAH Missä uit seuraavaksi tulen(katsoon)

• ...

Tykkään just tollasista tytöistä!

• pasi

haluisitko esiintyä vastaavanlaisissa kuvissa?

• SeXXX-man

Missä sä käyt uimassa ? Kerro heti !
      Tavataan =D !!!

• oho

olisipa kaikki naiset tuollaisia :)

• Patu32

Kiva katella laistasi tuhmaa pimua, mutta täytyy kyllä sanoa että en huolisi tuollaista vaimoksi...

• Marx

Olisihan se jännää jos vaimo liikkuisi etelän lomalla pelkkä miestenpaita yllään.

• ...

....

• Arttu

Kerro, missä hallissa käyt, niin yleisömäärä kasvaa taatusti ja kunnan ei tarvitse rahoittaa niin paljon sitä hallia. Jos kerrot päivän ja ajan, tulen kauempaakin uimaan teidän halliin.

• Clair82
    • repe s

no kyllä tuo kivalta kuulostaa näin sivusta katsojan silmin nähtynä vaikka en ole moiseen vielä törmännytkään niin ois kiva kyllä törmätä ja tutkia asiaa...

• Anonyymi00021
      UUSI

Aivan mahtavaa.

• Anonyymi00022
        UUSI

Olet 23 vuotta myöhässä, mahtavaa kuitenkin joo.

• UUSI

Moi
      Olisi kivaa kuulla susta lisää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      250
      2239
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1684
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1329
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1035
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      836
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      790
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      768
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe